BYE DUBAI ✈️ HELLO BALI

reklame: lenkene er annonselenker

AND THE VACAY GOES ON…

Ha det Dubai, og hey Bali! I går landet vi på Bali, etter 9,5 timer på reis. Det var SÅ digg å endelig være fremme på hotellet. Dere aner ikke lykken vi følte på da, haha. Flyturen gikk for så vidt ganske greit, jeg tilbrakte mange timer fremfor macen mens jeg klippet ferdig de to siste vloggene fra Dubai-oppholdet. Jeg har slitt så vanvittig mye med å få de opplastet på YouTube, for nettet suger seriøst helt ekstremt mye. I går brukte jeg TRE (!!!) timer på å laste opp innlegget om Nasimi Beach. Fatter dere hvor frustrert jeg ble til slutt, eller? Wifi-et her er ikke til å skryte over, men de i resepsjonen sa at de skulle prøve å ordne noe bedre til oss. Apropos det, menneskene her på Bali er så sinnsykt snille og godhjerta! Jeg har aldri opplevd en skjønnere befolkning noensinne. Så herlige mennesker! 

MALENE BIRGER TRILLEKOFFERT HER // PUMA SNEAKERS HER // KIMONO HOUSE OF CB // SKJØRT SHEIN  // VESKE CHANEL

Vloggen fra dag to i Dubai holder på å lastes opp as we speak, så husk å abonner på YouTubekanalen min HER for å se den så fort den er ute. Der ligger også den første videoen fra første dagen! 😻 Gleder meg til å ta dere med på reisen her på Bali også!

10 kommentarer
    1. ville vært obs på taxi i Bali. Utrolig mange som svindler…. Måtte betale ca 5 ganger så mye sist jeg var der…

    2. Hei, lurer på om du kan skrive litt mer om Dreamworld som du reiser med? Er det trygt? Ser det er nyoppstartet, og ikke helt etablert(?) får man igjen penger hvis de f. Eks. skulle gå konkurs ol?

    3. Hei 🙂
      Bali er fantastisk🌸 Dere burde ta en dag til ubud og sjekke ut monkey forest 🐒 Og en park som heter Garuda Wisnu Kencana, den ligger ved Jimbaran. Ta båt til Gili Air og sov en natt eller to der🌴Og snorkle🚤 så burde dere prøve og spise Mie Goreng, det har de på nesten alle restauranter 🍝 Få en kjole skreddersydd, kjempe billig ☺️ Lei scooter, eller hvis dere skal ta taxi, velg bluebird taxi og spør om takstameter. Kos dere masse ☀️

    4. Ahh nyt Bali!!!
      Ville absolutt anbefalt dere å ta en båt til en av Gili øyene!! Her er det instagram inspo in real life! Gili T ville jeg kanskje anbefalt mest om dere ønsker litt mer «liv», og dere MÅ snorkle!!!! Lei en privat snorke båt, så slipper dere unna backpackerne. Dette gjorde vi, og det var virkelig verdt det. Vi dro på skilpadde jakt og fikk snorklet med de på nært hold!. Ville forresten ikke vært på Gili i mer enn max 3-4 dager da dette holder.
      Ellers semjinjak, veldig bra uteliv og ekstrem god sikkerhet. Mange gode og koselige restauranter oppover hovedgaten. I semjinjak kan dere leie villa for billig penge og få butler som gjør oppholdet til en drøm! Char char bar and grill har amazinge drinker, mat og enorm service. Ellers er sister fields en fantastisk lunsj restaurant, men den beste burgeren i verden og digge acai bowls.
      Gleder meg til å lese mer om din opplevelse av Bali

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg