LØGNER, INNKJØP OG MENINGER ANGÅENDE MIN MYSTORY

reklame: alle lenker er annonselenker

UKENS SPØRSMÅL – LET’S GOOO

Har du slått hodet ditt eller noe? Du – reist mye? LATTERLIGSTE jeg har hørt. Du drar på helgetur til Sverige og fyllatur til Rhodos. Jeg er 18 år og har allerede opplevd Mexico, Colombia, Vietnam, Sør Afrika, Mozambique, Egypt og Bali MM. Det at du kaller deg bereist er en helt latterlig påstand.

Jeg synes selv at jeg er bereist. Om du ikke synes det, er det helt greit! For øvrig så har jeg vært i flere land enn Sverige og Hellas. Jeg har vært i Frankrike, Spania, Iran, Tyrkia, Tyskland, Dubai, Thailand, Sverige, Hellas, Norge, Mexico, Polen, Indonesia og Malaysia. Hadde et liv før bloggen også, så alt er ikke i arkivet vet du.

Lyver du mye på bloggen?

Nei, det forstår jeg ikke hvorfor jeg skulle gjort? Og om hva, isåfall? Utdyp gjerne spørsmålet ditt.

Har du ikke respekt for kulturen med tanke på outfiten din idag? Minste toppen og korteste shortsen du kunne finne?

Jo, jeg har absolutt respekt for kulturen i Dubai, men det er ikke SÅ ille som alle som ikke har vært her selv skal ha det til. Det er ikke så strengt. Man kan gå i shorts og man kan gå med topp. Jeg gikk ikke i cropped top for eksempel, ei heller den korteste shortsen jeg har. Uansett hvor vi gikk, hadde vi med oss en kimono/sjal vi kunne ta over skuldrene dersom det skulle være nødvendig. Vi så selvfølgelig an situasjonen.

Kan du lage et innkjøpsinnlegg? 🙂 spesielt spent på hva du kjøpte på Gucci og LV!

Jepp, som jeg har sagt tidlige så kommer jeg til å spille inn en video (en såkalt haul) på YouTubekanalen min hvor jeg viser dere alt jeg har shoppet på reisen. Hold utkikk etter den!

TOPP HER // SHORTS HER // ØREDOBBER HER // BELTE GUCCI 

Kan du skrive noen innlegg med reisetips? Helst med steder man kan overnatte, beste restauranter, shopping og områder man MÅ dra. du er flink og kos deg i Dubai. Klem!

Jaaa, en reiseguide om både Bali og Dubai kommer så fort jeg er hjemme! Elsker å lese reisetips selv, det er så gøy 😁

Hei! Lurer på hvor du redigerer vloggene dine?

Jeg klipper dem i Imovie enn så lenge. Jeg skal begynne med Final Cut Pro nå snart, som jeg gleder meg veldig til! Det finnes mange kulere greier man kan gjøre med det programmet sammenlignet med iMovie. Det koster litt, men Rebecka klipper i det og det er totalt verdt det. Gleder meg til hun skal ha en opplæring med meg i det. Jeg gleder meg til å filme masse fremover! Vlogging er SÅ utrolig gøy, at jeg nesten har lyst til å vlogge hver eneste dag resten av livet. Haha! Apropos vlogging, jeg har klippet ferdig to vlogger til fra Dubai som jeg holder på å laste opp. Jeg beklager at det har tatt så lang tid, men nettet er totalt katastrofe her. Vlogg nummer to av tre fra Dubai laster fortsatt opp, og det har allerede gått ovr 1,5 døgn og den er fortsatt ikke ferdig opplastet. Det sier sitt.. Helt krise, men vloggene kommer! Jeg prøver så godt jeg kan, babes. ❥

Hvem mener du at er skada? Referer til din mystory på snap.

Det var en liten hilsen til alle idioter som mente at jeg BA om å bli VOLDTATT fordi at jeg gikk med en bikini på en beach club (!!!). Det sinneutbruddet var på sin plass. 

Hvorfor holder du ikke det du lover? Du sa i forkant av ferien at du skulle blogge masse og vlogge hele tiden, men det har du ikke holdt.

Tro meg, jeg prøver så godt jeg kan! I går brukte jeg over tre timer på å få lastet opp 18 bilder, og det forklarer hvor elendig nettet her er. I Dubai var det samme sak. Jeg har vlogget hver dag i Dubai, og jeg har jo allerede sluppet en av dem. Den finner dere om dere scroller litt nedover her på bloggen, eller så kan dere finne den på YouTubekanalen min. Den andre vloggen slipper jeg i dag, og den har vært klar for opplasting lenge. Hadde bare nettet samarbeidet hadde alt vært veldig mye enklere. Jeg har tatt SÅ masse fine bilder her i Bali som jeg gleder meg til å dele med dere. Jeg har så klart vlogget her også! Ha litt tålmodighet med meg bare, så lover jeg at masse spennende innhold fra reisen min kommer fortløpende.

Hvorfor opplever du ikke mer kultur når du reiser til nye land?

Trist å innrømme det, men jeg er faktisk ikke så kultur interessert. Hverken hjemme eller når jeg er på reis. Jeg synes ikke det er så spennende. Jeg liker mye heller å sjekke ut kule steder og turistatraksjoner, spise god mat, shoppe, feste og ligge på beach clubs/stranda. Det er min type reiser, haha. Jeg reiser mest for å få litt miljøforandring, samt for å komme meg bort og slappe av. Jeg har jo muligheten til å reise mye, så derfor gjør jeg det så ofte jeg kan.

______

Noe mer du lurer på? Still spørsmål til neste uke! ❥

39 kommentarer
    1. Halvparten av landene du nevner du har reist til har du kun gjort for å operere deg. Hahahah. Du er så festelig

    2. Svaret ditt på det siste spørsmålet synes jeg rett og slett bare var sjukt bra, fordi det var så ærlig og ja, rett frem! Og det skal jo være helt greit og en fin ting også, det at vi er forskjellige alle sammen og liker forskjellige ting. Kos dere masse videre på tur! 🙂

    3. Hva skjedde med dreamworld? Jeg skulle bestille en reise til Miami og Mexico men så var det no galt med nettsiden?

    4. Altså jeg må sitte og le litt, hvordan klarer folk å bry seg så mye at de sitter og påpeker at du er lite bereist? Hvordan kan det være noe å pirke på? Om du er det eller ei, hvorfor i svarte f skal folk bry seg? Blir så forbanna, det er jo ikke mulig. Oog bare et spørsmål jeg har lurt på veldig veldig lenge; du sa at du skulle dele den siste operasjonen du tok for lenge siden, men du sa jo på den tid at du ikke var klar for det. Skal vi noen gang få vite det? Er så nysgjerrig hehe. Uansett – stå på, du er søren meg sterk som står midt oppi alt dette! Folk bryr seg mer om ditt liv enn sitt eget jo

    5. Blir så kvalm av hva folk lar seg skrive til andre mennesker på nett. De må ha et så trist og lite innholdsrikt liv. Fortsatt god tur, Isabell! ☺️

    6. Jeg er heller ikke kultur interessert i det hele tatt, haha!! 😉 Dra på gørr kjedelige kultur attraksjoner passer ikke meg i det hele tatt!! Skulle ønske folk kunne forstå at man er forskjellige! Men på deg må visst folk rakke ned hele tiden! Slitsomt! Godt du ikke bryr deg!
      Kos deg masse og bare lev livet!! <3

    7. Det siste svaret ditt syntes jeg var kult! Liker at du bare svarte ærlig på det, og jeg er helt enig med deg! Reiser for min EGEN skyld, ikke for lære om kultur og religion som jeg vanligvis ikke er interessert i! Stå på du, digger at du bare er deg selv!

    8. Det er en ærlig sak å ikke være kulturinteressert, ofte kommer det med årene 😉 Jeg var mest interessert i fest og moro jeg og, når jeg var på din alder. Have fun 🙂

    9. Du kommer ikke til å vare lenge i denne blogg bransjen din. Du eier ikke stil engang sitter å banner fra hotellrommet ditt og filmer bare pannen fin som en skadet person og sier tusen ganger fuckings fuckings på din mystory snap…. du tåler ikke å bli likt engang, og det er mange som ikke liker deg. Du er falsk og operert fra topp til tå og sykt drama Queen i tillegg. Pluss at du lever i en fantasi verden….

    10. Hei Isabell! Ville bare informere deg om at Dubai ikke er ett land. I innlegget virker det litt som du trodde det. Dubai er en by/emirat i De forente arabiske emirater.

    11. Du holder aldri det du lover nei? Hvor ble det av den videoen fra London (shoppingsvideoen) og videoen fra Rhodos?

    12. Jeg skulle ønske du la ut litt fler bilder av det du observerer rundt deg:) Hadde vært så spennende å se forskjellene i de ulike landene:)

    13. Hvorfor filmer du så mye kropp på ny storyen din?
      Du forkuserer kun på kropp, trutemunn, kløft og rumpe..
      Kan du ikke gå en eneste dag uten noe som helst av sminke ? Og fake vipper ? Klarer du ikke å være helt naturlig? Eller har du ikke selvtillit nok til å kunne gå helt sminkefri???😂😂😂

    14. Syns det er en herlig ærlig sak å kunne si at man ikke er så opptatt av kultur jeg. 🙂 Jeg var ikke det heller på din alder, det var kun shopping, soling og chilling haha!! Men nå derimot, vil jeg gjerne ha litt kultur også. Så det kommer gjerne etterhvert. Syns uansett det blir så krampaktig når “alle” stresser rundt og MÅ se ditt og MÅ se datt. Er en tid for alt.

    15. Et lite tips som du kan prøve!
      Du kan dele mobildata med pc’n din for å få raskere nett, men det er jo selvfølgelig litt dyrt å bruke mobildata via pc’n. Men bare et lite tips. Du kan jo feks kun bruke det når du tenker å laste opp bilder osv? 🙂

    16. Måtte smile litt når Norge var på listen av alle land du har besøkt hihi:p uansett du er kjempe pen å alle som skriver hat er bare misunnelige

    17. Jeg har selv vært i Dubai for to år siden (da var jeg 13 år), og alle i familien trodde at det var ganske strengt iforhold til hva du kunne ha på deg og hva du måtte ha på deg. Men når vi kom dit så fant vi it at det er strengere for beboerne enn for turistene. Jeg gikk i singlet og shorts nesten hver dag, siden vi var de da det var sommer og typ 35*++. Alle som ikle har vært i Dubai tror at det er så streng kleskode, men den koden gjelder ikke så høyt for turistene.♥️♥️

    18. Jeg syns du bommer litt på det med å respektere kulturen. Det er greit at det ikke er den korteste shortsen du eier, for du har sikkert noen som er kortere. Og at det ikke er så strengt der, men det er fortsatt GANSKE strengt i forhold til mange andre land.
      Om ikke for turister, så er det jo EKSTREMT strengt for de kvinnene som bor der og ganske undertrykkende land.
      Jeg skjønner hva du mener, speiselt med tanke på varmen og det å ha pås eg en (nydelig) bikini på stranden, men tenker mer når dere er mer i det “offentlige”
      Men hver sin grei 🙂 Du ser råbra ut.

    19. Det sier seg vel selv at du ikke kan skrive en turistguide? Du er veksler jo bare mellom å være på en eller to steder i løpet av turen du er på! Og disse to stedene er som regel en resturant eller et nattklubb. Du må være FRYKTELIG kjedelig å reise med.

    20. Hæææ har du vært i Iran? så kult!! Jeg er fra Iran selv, kan du fortelle når og hvorfor du var der? 😀 I hvilken by?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg