FOR FØRSTE GANG PÅ LENGE ER JEG STUM

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

DOUBLE SIX BEACH

Jeg er stum, for første gang på veldig lenge. Dette stedet er helt fantastisk flott! Det er nesten helt uvirkelig hvor fint det er her. Jeg har aldri vært på Bali før, men jeg kan garantere dere at jeg kommer til å feriere her mange ganger til. Hvilket paradis! Det som gjør meg enda mer spent, er at dette tydeligvis ikke er i nærheten av hvor fine de stedene vi skal besøke de neste dagene er. Vi har fått så mange tips om å dra til Gili øyene, noe vi raskt skjønte at vi må oppleve når vi er her. Det skal tydeligvis være helt magisk. Om jeg har forstått det rett må man ta en båt over, for det er en annen øy (?). Der skal vi snorkle med ville skilpadder, spise acaibowls på super søte caféer, ta masse bilder og oppleve de fine omgivelsene. Planen er å dra dit om to dager. I morgen skal vi på beach cluben Potatohead, som skal være øyens beste. Der henger tydeligvis de fleste turister på vår alder, så det lover jo bra! Jeg byr på tidenes bildedryss fra dagen i går nedenfor her. Jeg har knipset som en gal, kun for å dokumentere hvor fantastisk fint det er her. Jeg vil dere skal oppleve Bali sammen med meg. Jeg vlogger hver dag i tillegg, så hold utkikk etter de. Enjoy the pics! 🌴

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Finner ingen ord… Wow!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne jenta! Jeg elsker henne så høyt. Fineste jenta mi ❤️ Gi henne litt kjærlighet på instagram: @rribecka heter hun.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mmmm.. Så god mat, og fantastiske drinker! 

Hehe, dere har bedt om masse bilder fra ferien min – så here you go! En real jævla bildbombe. 🌴

60 kommentarer
    1. Hvorfor kjøper du ting på LV og Gucci? Hjelper jo ikke med dyre vesker, belter og armbånd om alle de andre klærne dine ser ut som de gjør. Da ser det bare ut som det er fake.

    2. Kanskje vise litt mer av BALI, ikke så mye av deg selv, venninna, mat, drikke, parasoller og slikt? Bortsett fra de to strand-i-solnedgang-bildene, kunne jo dette vært hvor som helst?

    3. Hei! Kjempefin video på Youtube. Et tips er å legge til tekst, jeg ser som oftest på tlf og når jeg er ute blant folk da orker jeg ikke ha på lyd .. og får jeg ikke med meg det som blir sagt gidder jeg ikke å se på 🙂

    4. Så utrolig flott du ser ut og det ser ut som du koser deg masse 🙂 🙂 Ha en flott tur og ikke bry deg om enkelte sine sure innlegg i kommentarfeltet,for du er fantastisk flott jente 🙂 🙂

    5. Hvis der skal på potatohead er dere nødt til å komma veldig tidlig!
      Det er veldig popoulært, så det blir fort fullt.
      Gled dere, det er helt fantastisk der 🙂

    6. Så utrolig fine bilder!! Så gøy at du inkluderer bilder av omgivelser og hva du har gjort i løpet av dagen, slik du sa du skulle bli flinkere på <3
      Kos dere videre, begge to! Klem

    7. Er du SÅ brun på ekte? 😮 for jeg klarer ikke spotte noen skille.. haha, mulig jeg trenger briller eller at du har bikinien på akkurst samme sted på alle bilder! Kos dere glugg ihjel videre fininger 😀

    8. Jeg er p Gili T nå og det er virkelig FANTASTISK her!
      Gili T er partyøyen, Gili Air er en veldig fin blanding av fest og avslapping! Og den siste Gili meno er ikke populær. Der må man finne lokalbåt fra Gili T til å kjøre seg over!
      Hvis dere skal gjøre meri selve bali og vil ha fine biøder ville jeg dratt til Ubud! Der har de en Monkey forest som er veldig koselig og gøy! Uten om det ville jeg dratt til Rice fields og se fossefallet! (Også i ubud!) Det er helt sinnsykt fint der!

    9. Vil se Bali! De bildene du tar kunne like gjerne vært tatt på gran canaria. Elendig reklame for den sponsa turen.

    10. Ja, dere tar når fra Bali til gili øyene. Vær forberedt på at det kan bli en smule ubehagelig om det er store bølger den dagen. Men ikke vær redd for sikkerheten, den er på plass. Anbefaler å ta en av speedbåtene, mener vi sparte nesten 1 time i reise tid. Om dere har mulighet ville jeg ikke tatt med kofferter og heller kjøpt en bag. Dere kan risikere å ikke legge til på en kai men rett på stranden. Det finnes heller ikke taxier på øyene, så her går det i hestetransport, noe som IKKE er å anbefale.
      Fælt syn av hestene som drar på alt for tung last, vi kjøpte mat og drikke til hestene, men fikk beskjed om at de hadde det bra og jobbet kun i 3 timer av gangen. Om det stemmer vet jeg ikke.
      Så en bag kan virkelig anbefales, og på Gili T hvertfall er det ingen problem med gå avstand. Øyen er 3km (rundt hele), og dette er den største gili øyen.
      De to andre Gili øyene er mye roligere, så der er virkelig plassen og slappe av i luksus og idylliske omgivelser.
      Jeg er sååå misunnelig, nyt det!

    11. Ikke bry deg uansett hvor mye dritt folk skriver til deg om at du er fake. Egentlig så er ikke jenter som fikser på seg selv og tar silikon og sånn greier min type, men du ser virkelig bra ut Isabell.

    12. Digger at du viser mer bilder fra ferien 🙂 følger deg også på Snap så ser jo stemningen litt bedre der enn på bloggen. Gøy og se at du koser deg!! Det fortjener du 💖

    13. Kos dere masse! Ser så godt ut med varme, god mat og hygge med litt godt i glasset osv på kveldene❤

    14. Du kledde den fargen på bikinien utrolig godt! Men neste gang du skal legge ut “se-så-fint-det-er-her bilder”, kan du ikke legge ut liiitt flere bilder av stedet istedenfor deg selv, mat og venninnen din? Skjønner du er fornøyd med deg selv og Rebecka, men vi har sett x-antall bilder av dere nå, og jeg tviler dere forandrer dere så mye fra bikini til bikini altså.

    15. Hei:)
      Kan du slutte å legge ut bildetekst på Snapchat som handler om ett innlegg, 5 ganger i løpet av et døgn? Det er veldig irriterende, pg jeg liker å se på snappene dine ellers:) ha en fin ferie:)

    16. Er på ferie, men viser bare plastikk kirurgi og en annen vanlig jente. Ingen vil se en ekkel tykk rumpe fylt opp med masse rart 🤢

    17. Bodde på Bali i et år i 2014, jeg misunne dere sååå!!! Bali er et fantastisk sted og dere må oppleve, Gili, ubud og singellfinn!!!!😍😍
      Kos dere masse videre og forsett med å legge ut bilder, MASSE MASSE bilder 😍😍❤️❤️

    18. Fyfaen for en jæævlig rumpe du har. På tide å operere øynene kanskje ?? Ingen vil forresten se den ekle skjelett kroppen din så bare slutt

    19. Du skrev på mystoryen at du skrev en plasspå bloggen hvem du fikk et utbrudd på, finner det ikke noen steder??

    20. Fine fine Isabel!
      Dette er sikkert èn av veldig mange kommentarer du får, men jeg håper virkelig du får sett denne.
      Jeg bare trenger å la deg få vite at jeg virkelig beundrer deg! Folk må ikke glemme at dette er din side, din blogg og 100% deg! Jeg kan ikke se for meg hvordan det er å ha mange folk rundt seg som alltid skal kritisere ett eller annet. Har man bare interesse av spre negative kommentarer fordi man ikke klarer å styre sin egen sjalusi, så syntes jeg man bare skal legge fra seg mobilen. Jeg syntes du er utrolig sterk og modig!! Jeg får så mye inspirasjon fra deg og jeg vil bare at du skal vite at jeg setter pris på bloggen din og det arbeidet du legger i den. Du er utrolig flink i det du gjør! Jeg må jo også si HELLO BEAUTIFUL! You are dead drop gorgeous!! Du gjør en fantastisk jobb og det er flere av meg her ute som setter pris på alt du deler og at du er 100% deg selv. Lots of love. Fortsett å kos deg og nyt turen!!! U deserve that!!

    21. Sitat: jeg skal garantert feriere her igjen. Din dummeste papegøye hvordan vet du at du lever ? Ingen kan garantere for sitt liv imorgen…
      Dum som et brød stygg som et frø😂😂

    22. Du burde ta litt mer bilder av natur, omgivelser osv. Det begynner å bli veldig kjedelig og kun se bilde av deg og venninna i bikini og bilder av drinker.

    23. Tror du hadde fått sykt fin kropp om du begynte å trene litt:) Armene og lårene dine ser så tynne og små ut ift. resten av kroppen. Men tipper om du hadde fått litt mer muskler på armene ville du sett smashing ut!

    24. Ser du har lagt ut på Snapchat to av de «syke» kommentarene du har fått. Den første kommentaren var langt over grensen, og ikke grei i det hele tatt. Den andre skrev jeg og etter min mening var den konstruktiv. Skjønner ikke helt hva du mener med at det var en «syk kommentar» at jeg skrev at jeg synes det å skulle vise frem og skryte på den måten er usmakelig? Du vil ha tilbakemeldinger på det du blogger om ikke sant? Jeg sier bare ifra om at jeg synes det er usmakelig å skulle vise frem hvor rik man er på denne måten. Ikke noe vondt ment med det, bare en konstruktiv tilbakemelding. Blir lei meg for at du tar det sånn for jeg mener overhodet ikke å kritisere deg.

    25. Sånn er vant til å feriere på Rhodos🙈 Du har mye å glede seg til nå som du utvidete horisonten din litt😊

    26. Hadde trodd at Bali skulle være sykt fine hvite sandstrender og luksus.. Men det er vel mer Maldivene og Mauritius.

    27. Hei. Håper du snart ser at rumpa di ser både spiss og utrolig falsk ut. Har selv operert min, men fikk i det minste en rund en med fylde på sidene også,ikke bare en stjert bak. Det ser ikke bra ut, og det er ikke kritikk, men tror du er blind på din egen kropp…????

    28. Jeg vet med noen venninner av meg som har silikon i puppene sliter med å ligge på magen rett og slett for det blir veldig ubehagelig.
      Hvordan er det da med så mye greier i rumpa? Vet ikke hva slags inngrep du har gjort der, men det ser veldig tydelig ut som om at det er mer enn bare fett. Klarer liksom ikke å forestille meg hvordan det kjennes generelt hele tiden. Det må være veldig rart å holde på så mye plastikk i kroppen 😛 har du noen gang tenkt over om kroppen skulle avvise implantatene? Eneste operasjonen jeg har gjort er å fjerne mandlene og livet hang i en tynn tråd, selv om det er en helt vanlig operasjon. Hovedpulsåren i halsen røyk, jeg våknet opp under operasjonen. Det er sjeldent at slikt skjer, men poenget er at det skjer. Håper du er forsiktig med å tenke på flere operasjoner da det er helt unødvendig for deg, med mindre det er snakk om helsa. Kroppen er ikke skapt for å bli tuklet med på den måten.

    29. Du som prøver å være så elegant og sofistikert burde legge fra deg all den banningen. Veldig lite sjarmerende og det vet jeg gutter også synes

    30. Åå ser utrolig koselig ut!
      Sykt mange i kommentarfeltet som slenger dritt om hvordan du ser ut, sikkert fordi de vil at du skal være mindre fornøyd med hvordan du ser ut. De er bare sjalue på hvor confident du er, fordi de selv er usikker på seg selv. Teit..
      Kos deg videre fineste Isabel ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg