HAN DRO FREM SIN PENIS

reklame: lenken er en annonselenke

SOLBRILLER HER

Det absolutt sjukeste skjedde i dag. Vi byttet hotell tidligere i dag, og da vi skulle ta taxi til neste location fikk vi oss litt av en kjøretur. Taxisjåføren vi fikk virket veldig forsiktig og sjenert, han sa ikke så mye og konsentrerte seg egentlig mest om å finne bra musikk på radioen. Ettersom at vi hadde brukt opp alt av kontanter vi hadde tatt ut tidligere og derfor ikke hadde nok til å betale han, ba vi han om å stoppe ved en minibank. Det gjorde han etterhvert. Jeg gikk ut, tok ut penger og satte meg tilbake i bilen. Vi kjørte videre, og etter et par minutter befant vi oss på motorveien. Helt ut av det blå, senker han farten og til slutt stopper han bilen. Midt på motorveien, i ingenmannsland. Rebecka og jeg fikk fullstendig panikk mens vi så på hverandre, og lurte på hva i helvete som kom til å skje oss nå. Han sier ingenting, går ut og vi forventer oss ærlig talt det verste. Blir vi ranet nå? Skal han kaste oss av her, midt i veien? HVA er det han holder på med? Før vi aner ordet av det, stiller han seg rett ved siden av bilen, drar frem penisen sin og begynner å TISSE. Midt på motorveien, med oss to i baksetet. Altså, fatter dere hvor klein hele den episoden var eller? Det verste er at så fort han har gjort ferdig sin business, setter han seg helt uberørt tilbake i fremsetet og sier et kort “i’m sorry hehe”, før han kjører videre. HAHA! Jeg har aldri vært så klein i hele mitt liv. Altså, fyren stilte seg RETT ved bilen og slengte frem sitt kjønnsorgan! Kunne han ikke stoppet på en bensinstasjon? Hva som helst, foruten om det han valgte å gjøre?

Her ser dere litt av vedkommende.. Vi vlogget hele seansen også, så dere kommer til å få se hele episoden så fort vloggen kommer ut. Sjukeste!

Vi resonnerte med at det var bedre enn å bli kidnappet, ranet eller andre tragiske saker, så da var den lille tissepausen hans innafor likevel. Dere skulle sett panikken i øynene våres i det han stoppet bilen. Usch!

35 kommentarer
    1. På tide å lære seg norsk grammatikk Isabel! Det heter “han slang frem penisen sin”, ikke “sin penis”.

    2. OMG!!!! WTF!!! Jeg hadde seriøst blitt livredd!!! Noe SÅ ekkelt!!! Snakk om kulturforandring!!! Herregud!!! Makan!!!

    3. Åpenbart da så er ikke Dubai stedet for deg som bare vil promotere kroppen din på bilder og video og strandfyll 😉 Er man opptatt av opplevelser og nasjoner så er Dubai fantastisk!

    4. Uff – ekkelt .
      Joda – det er normalt å tisse – men han trengte vel ikke å stå rett utenfor bila ??? Jeg tror nok de fleste hadde reagert om en norsk taxisjafør har gjort det samme midt på E18 .
      Sin penis- penisen sin – samme sak anonym 16.23. Du skjønte nok hva hun mente tenker jeg – så hvorfor gidder du liksom.

    5. Hvorfor legger du ut filmer av at du røyker på snap og insta da du åpenbart ikke trekker ned. Syntes du røyking er kult? Er det derfor?

    6. Det er faktisk ikke greit (eller lov) å filme andre mennesker for så å legge det ut uten deres tillatelse. Dette er sikkert ikke unormal kotyme for taxisjåføren. Det er ikke innafor å filme han tisse å dele det med resten av verden. Just sayin

    7. Clickbait ass
      Trodde han ga dere et alternativ å suge han istedenfor å ta betaling, men å TISSE? Wow…

    8. Leppene dine er avsindig store akkurat nå. Det triste er jo at du i utgangspunktet er så pen. Ikke bare trenger du ikke all insprøytningen og operasjoner, du svir jo av avsindige summer på det i tillegg. Jeg håper du klarer å bli fornøyd med deg selv om noen år, og at du innser hva slags galskap all denne fiksingen er før det får gå for langt, og blir totalt irreversibelt.

    9. Håper dere bare bruker blue bird taxi?ene, da slipper dere å bli ranet / føle dere utrygge. Dere har også en garanti på at dere ikke overbetaler, på dørene inni blue bird taxi?ene står d et nummer som er akkurat den taxi sjåføren og da kan dere ringe eller maile ledelsen til blue bird om dere opplever noe utrivelig

    10. Silje: Altså, kjære Silje. Når skal du få deg et liv? Hver eneste dag legger du igjen klaging og negativitet til meg. Jeg ber deg fint om å slutte, for jeg er ikke interessert i å høre om alt som er feil ved meg fra deg dag inn og dag ut. Klem fra hun med de avsindig store leppene.

    11. Kan si det jeg også, nå er leppene i overkant store.. Men smaken er som baken 🙂 Jeg synes du er penest naturlig.

    12. Sorry, men jeg forstår ikke all dramaet her. Det er bare en penis? Ikke kleint, er reaksjonen deres som er kleint.

    13. Nå vet ikke jeg hva hun Silje ovenfor her har sagt tidligere, men den kommentaren der syns jeg ikke var noe slemt ment fra hennes side. Kanskje noen kvasse ord, men det var jo bare konstruktivt og hun ønsker deg jo bare godt? At hun ønsker du selv kan se det vi andre ser, og at du er pen nok fra før uten å måtte bruke penger på utseende! 🙂
      Men som sagt, vet ikke hva hun har kommet med tidligere, så for din del kan du jo tolke den kommentaren som negativ.

    14. Usj, ganske stort minus for Bali faktisk at man kan risikere at taxi sjåførene stopper opp wherever for å tisse på den måten!! :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg