EN DATE

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

EN DATE MED MIN BESTIE

Se så hyggelig Rebecka og jeg hadde det i kveld! Vi dro opp på rooftopen her på hotellet hvor de spilte live musikk, serverte nydelige drinker samt god mat. Jeg spiste butter chicken, som forøvrig smakte helt fortreffelig. Sist jeg spiste det var faktisk på Rhodos i sommer. Etter at vi satt der en stund, ble R ihjel bitt av mygger, så vi dro heller avgårde til byen. Vi jaktet på sneakers, uten hell vel og merke. Haha. Det har vært en super koselig dag i dag, til tross for at den startet litt kjipt. Det regnet nemlig. Vi kan egentlig ikke klage, for vi har vært SÅ heldige med været hele denne reisen. Solen skinte som bare det både i Dubai og nå, her på Bali. Noen regnfulle dager går vel fint, antar jeg – selv om vi selvfølgelig ikke hadde blitt triste dersom vi slapp unna det. Heh! Nå er det ikke lenge til vi befinner oss hjemme i kalde Norge igjen, så vi får nyte så lenge vi kan. Årh, gruer meg sånn til hjemreise… Det skal så klart bli helt amazing å gjenforenes med venner og familie, men været og omgivelsene her kommer til å savnes stort. Skulle så inderlig ønske at jeg kunne tvunget med alle de jeg er glad i, pakket våre saker og flyttet hit.

15 kommentarer
    1. Fy søren som jeg digger deg!!! Til tross for all “hate” du får kastet etter deg (av deprimerende nettroll) så fortsetter du å være ditt fabelaktige jeg, skjønner ikke hvordan du klarer det og det står det stor respekt av! Har aldri forstått meg på folk som ikke har skjønt at om man ikke har noe pent å si så holder man faktisk kjeft!
      Uansett,ville bare si at jeg digger deg og stå på. Følger deg på snap og ville inn å skrive noe positivt til deg! FUCK drittfolk og keep it fab! <3

    2. 23:34 hvordan i alle dager er det clickbait? når hun var på date med venninen sin er jo det en date haha! Om du er/kjenner jenter, så vet du at aaaalle jenter skriver på snap/instagram at de er på date med bestevennina eller noe!

    3. Mener ikke dette frekt eller negativt😅
      Men ble veldig skuffet over innlegget når jeg så overSkriften på snap😬😳

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg