ENKELTE SAKER FORANDRES IKKE

reklame: lenkene er annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

BIKINITOPP HER ⎮ UNDERDEL HER

_____

En siste poolheng på gudene vet hvor lenge. Det er lite som slår følelsen av det å slappe helt av med en drink i hånda mens solen steiker på. Akkurat det har vi gjort mye av denne ferien, til mange av deres fortvilelse haha. Jeg elsker å slappe av, folkens. Om jeg så er hjemme, eller på ferie – det spiller ingen rolle. Noen reiser på ferie for å oppleve kultur og natur, mens jeg reiser for å få litt miljøskifte, drikke drinker ved poolen, nyte solen og bare slappe av. Jeg husker da jeg var liten og dro på ferieturer med fosterfamilien. Jeg koste meg sjeldent når vi ferierte, for alt handlet om historie og kultur. Jeg interesserte meg ikke et dugg for det da, og heller ikke nå. Noen saker forandrer seg ikke, gitt! Kanskje når jeg er 40 år? Hvem vet. Jeg tviler dog sterkt. Hehe! Forresten, hvor fin er ikke bikinien min? Jeg fikk utallige spørsmål om jeg kunne linke til den, så here you go. Min favoritt bikini, faktisk!

52 kommentarer
    1. Leppene dine ser ikke ut😧, du kan få så mye finere resultat. Hvem enn det er du går til , gjør ikke en god jobb. Du ser ellers ut som dn deilig babe 😘

    2. Så fine bilder! jeg lurer veldig på hvordan været er der nå? Er det sol hver dag eller mye regn? Jeg skal ned dit om ikke mange dagene, hadde blitt så glad for svar <3

    3. Hei!
      Vet ikke om det er for tidlig eller om det er aktuelt i det hele tatt, men lurte på om du kunne ordne en video der du svarer på spm om kjærlighetssorg, hvordan komme seg videre, dine tips, hvordan du taklet de tyngste dagene, hvordan du følte deg osv. Vet at slike videoer hjelper mang av de yngre som går gjennom det samme nå!
      Og; Du gløder nå, du ser så sunn og frisk ut 🙂

    4. Hei! Ser ut til at du har kost deg veldig på tur. Kanskje du kan skrive litt om hvordan det var å reise med Dreamworld? Virker ganske forlokkende 🙂

    5. Kommer du til å publisere innlegg angående ditt samarbeid med DreamWorld og reisen? Er veldig nysgjerrig siden det virket som om det var dette selskapet du har reist gjennom, da tenker jeg på hvordan du har opplevd reise og opphold både i Dubai og Bali. Er du fornøyd med opplegget? Vil du videre anbefale å bestille reise gjennom selskapet, eller ville det vært bedre å bestilt selv? Kunne selv tenkt meg en reise til både Dubai og Bali men er veldig usikker på hva slags reise jeg ser for meg og lengde på opphold.
      Det er jo ikke lenge siden du publiserte at du var blitt ambassadør for DreamWorld, men har liksom ikke sett noe mer til det.

    6. hei.
      Jeg er likedan.. Liker å slappe av, sole meg, gå ut å spise og kose meg på tur.. Jeg hater ferier der vi må farte rundt å se på bygninger og gå i museum og slikt.. Jeg har ikke interessen for det..

    7. Ser ut som du har bart på bildene, har du det eller er det bare skygge fra leppene siden de er så store?😅

    8. Anonym: Jeg har blitt dårlig på det, men lover å forbedre meg. Er bare det at når det har vært så mye negative kommentarer her, får jeg på en måte ikke lyst.. Super dumt ovenfor dere som kun er gode og snille. Lover å skjerpe meg, elsker jo å kunne kommunisere med dere, som også er grunnen til at jeg har åpent kommentarfelt. Klem!

    9. Kristina: Det er veldig varmt, rundt 30 grader. Dessverre har det regnet de siste to-tre døgnene, og det er meldt masse regn en uke fremover. Så kjedelig! Håper du er heldig med været når du reiser. Du kommer til å ELSKE Bali! God tur 😀 Klem!

    10. Når det kommer til og interessere deg for kultur osv, er du ikke engang litt interessert i og vite litt historie om stedene du besøker? Jeg var nylig i Cape Town og det var liksom et must og dra til Robben Island for og høre om Nelson Mandela og alt som hadde skjedd der, man forstår liksom litt mer av kulturen i landene man besøker og hvorfor folket er som de er. Jeg mener ikke at man må besøke masse museer osv, for helt ærlig det er ikke jeg heller interessert i. Men vi har vel et ansvar for og tilegne oss litt ekstra kunnskap og videreføre det til eventuelle fremtidige barn.
      Det blir som og dra til Krakow og ikke besøke Auschwitz. Ja, det er jævlig deprimerende, men så sinnsykt viktig. Jeg har aldri vært i Bali, men jeg vet at det er UTROLIG mye og se der, er du ikke engang interessert i og se litt dyr foreksempel? Ja, vi er alle forskjellige, det bare forbauser meg at du ikke har et snev av interesse for noe annet enn drinker ved poolen. Misforstå meg ikke, det liker jeg og, men man kan liksom gjøre begge deler da. Og det hadde forresten ikke vært så fint og grønt der om det ikke regnet en del der, derfor regnskogen er så sinnsykt grønn og frodig 🙂

    11. Har sagt det før og sier det igjen – du er jo bare så søt og pen uten sminke. Du er pen med sminke også, liker bare ikke helt måten du sminker deg på med gulløyneskygge og supertykk eyeliner 😛 Men det er jo ditt valg selvsagt 🙂 Gjør det som du føler deg vel med 🙂
      Uansett, disse bildene var utrolig fine.

    12. Lurer på om kke håret er tungt gå med…? Sjeldent sett noen med så mye hår…har du mange extentions i ?heldig er du som. Har så tykt hår jeg har ca en hundredel av ditt… Eneste positive er at det veier ingenting heh

    13. Fineste bildene jeg har sett av deg, så naturlig vakker! Ser ut som du koser deg. Ønsker deg alt godt😘

    14. Detta var vakre bilder, dine øynebryn og øyne var ekstremt nydelig her. Så fin uten altfor kraftige bryn. Her ser du sunn ut,dessuten får du et nydelig særpreg på ditt utseende som ser tilgjort ut. Godesse er du vakre deg. ( og selvfølgelig slank og brun da )

    15. så perfekt…. hvordan er du sååå fin og slank?? og redigerer du huden på kroppen eller har du så smooth kropp haha? plettfri..

    16. Veldig fine bilder, men de er jo redigert (smootha ut huden) ? Du som er så ærlig burde informere unge påvirkelige lesere😊 bare et velmenende råd

    17. Jeg har aldri kommentert bloggen din før, men jeg følger med på den hver dag! Nå må jeg bare kommentere at fy faen her var du pen. Tror ikke jeg har sett så nydelige bilder av deg før <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg