RARE FAKTA OM MEG PÅ FERIE

reklame: lenkene er annonselenker

BELLA ON VACAY

1. Jeg liker å sove lenge. De fleste har på grytidlig alarm for å få mest mulig ut av dagen, og helst være våken før hanen. But not this girl… Jeg liker å slappe av på ferie, jeg. Så klart sover jeg ikke til klokken 14 på dagene liksom, men å stå opp før klokken 10 kommer ikke på tale.

2. Jeg spiser veldig lite når jeg er på ferie, da spesielt om jeg ferierer i et veldig varmt land. Jeg mister nemlig matlysten så fort det er skikkelig varmt. Jeg vet at jeg ikke er alene om å ha det slik, men med meg er det helt ekstremt. Heldigvis er jeg påpasselig med å tvinge i meg mat til tross for at jeg virkelig ikke er sulten eller har lyst på. Så kjedelig å ha det slik, for det å spise masse god mat når man besøker nye land er jo noe som i grunn er veldig viktig for de fleste.

3. Kofferten min er alltid overpakket. Det har aldri skjedd at jeg ikke må bokstavelig talt SITTE oppå kofferten for å så krige i minst ti minutt før jeg til slutt får tvunget den til å lukkes. Det er alltid et mareritt. Det flaue er at det til og med skjer på korte visitter. Vi snakker samme problem når jeg bare skal bort i to dager… Jepp, jeg har et problem.

4. Apropos det… Jeg kan ikke huske sist jeg reiste uten å måtte betale for overvekt. Og det er ikke billig, heller….

5. Som dere kanskje har merket, liker jeg å bytte klær ofte. Helst flere ganger daglig, spesielt når det kommer til bikini. Jeg eier så ekstremt mange fine, så dersom jeg skal ha sjanse til å bruke alle på ferien, må jeg bytte i løpet av en dag. Haha! Jeg er rar – jeg vet.

6. Når jeg er på ferie sminker jeg meg svært sjeldent. Nå når vi var i Dubai og Bali tror jeg at jeg sminket meg maks 3-4 av totalt 14 dager. Jeg får helt noia av å ha et fullspekka ansikt med sminke når det er varmt og jeg svetter. Føles ut som at huden min kollapser da. Det er ekkelt med sminke i varmen.

7. Bestiller alltid roomservice med masse frukt flere ganger daglig, helst på kvelden. Jeg elsker frukt i utlandet! Til tross for at jeg får i meg lite mat, får jeg alltid i meg frukt. Forfriskende, sunt og ikke minst GODT.

KJOLE UTSOLGT – LIGNENDE HER ⎮ BELTE GUCCI ⎮ HÆLER HER 

8. Jeg fører alltid over en viss sum til brukskontoen min som skal gå til shopping og diverse. Jeg liker å ha mye å rutte med når jeg ferierer, det er jo tiden hvor jeg skal kose meg og ha det gøy. Oftest innebærer jo det litt (en del) shopping. Heh. 

9. Jeg gleder meg alltid i forkant til å spise hotellfrokosten hver dag, men jeg spiser den svæææært sjeldent. Henviser til punkt nummer en. 

10. Jeg reiser ikke for å oppleve ny kultur og historie. For å være ærlig synes jeg at det er GØRR kjedelig. Jeg reiser for å få miljøforandring, for å kose meg og slappe av. Hverdagen min hjemme er veldig hektisk og stressende, og så jobber jeg dessuten hjemmefra hver dag. Derfor er det veldig nødvendig for meg å komme meg litt bort av og til. Kultur og historie er ikke noe som interesserer meg overhodet, men det gjør derimot beach clubs, drinker, shopping og avslapping. Helst litt festing også. YES DA!

30 kommentarer
    1. Du passer på å fikse neglene på hendene dine men ikke tærne?? Why??? Du burde absolutt gjøre det. Er litt ekkelt og du virker uhygienisk med tær som ser sånn ut🙈

    2. hva skjer med det enorme mellomrommet mellom puppene dine? er det meningen at de skal være sånn? bare lurer

    3. Punkt 10; viss du ikke liker kultur og historie, hva er vitsen å besøke andre land? Hvorfor ikke bare vanlig «syden» land. Ikke noe frekt ment, men vil bare høre din mening om det (da jeg reiser til nye land for å oppleve kultur og se masse).
      Liker godt å følge med på reisene dine, mulig med en reise guide fra Dubai?:-)

    4. Tror du har nevnt at du ikke reiser for å oppleve kultur og historie sånn 3 ganger nå.. vi har skjønt det :))

    5. Jeg syns det er helt utrolig at du synes historie og kultur er gørr kjedelig.. Hva faen liksom? Da har man ikke mye dybde. Bare nevner det! Personlig syns jeg overfladiske ting er gørr kjedelig. Det er jo bare TING. Gøy å pynte seg og ha fine ting. Men det gir deg jo ingenting i lengden. Annet enn en illusjon om at du er så mye kulere enn andre fordi du har kule ting. Men det er vel den illusjonen du lever på. Digg å føle seg deilig og luksuriøs si…! Men hva har du å tilby om noen tok i fra deg alt det? Om hele verden var blind hvordan ville du nådd ut til folk?

    6. I Rhodos hadde du jo 10 liter sminke rennende nedover fjeset ditt hver dag, så ikke skryt på deg nå 😉

    7. Hei. Heg lurte på en ting? Er Isabel det navnet di har hatt siden du ble født? Søsknene dine har jo iranske navn 🙂 Også lurer jeg på hvorfor du kaller deg for Bella? Burde det ikke heller være Bell? 🙂 Kos deg på ferie

    8. Du er heldig! Har en bikini jeg, som jeg kjøpte for tre år siden. Har ikke råd til å kjøpe ting.
      God ferie <3

    9. Du skriver tidligere at du har opplevd ekte kjærlighet? Med Pierre? Ekte kjærlig er ikke sånn at når man blir lei tryne ditt så melder man seg på paradise for å ha sex med andre jenter vetu.

    10. Hektiske hverdagen din? Hahaha du våkner når du vil, løper til salongen, manikyr osv og ræva rett hjem igjen. Girl du skulle sett hva hektisk liv vil si. Flaut as!

    11. Snapchat: “skjønner ikke at jeg deler dette med dere”. Woooow shit, sjukt mye spennende her ass, alle gjør vel disse tingene?😂

    12. Punkt nr 6 om å ikke bruke sminke hver dag, burde du følge her hjemme også. Du ser ut som en transe med all den sminken

    13. Får vondt inni meg når jeg leser alle de stygge kommentarene her inne. Jeg hadde slitt istykker sjelen om jeg måtte lese slike tilbakemeldinger dag etter dag. ” hun legger jo opp til det ” hevdes det, og ja, men dere trenger ikke danse selv om dere blir bedt opp til dans. Det er nok et tveegget sverd for henne også; provoserer hun ikke, får hun ikke får hun færre kommentarer av denne sort, som jeg antar er mye av grunnen til at bloggen er stor. Jeg antar at en såpass ensidig blogg ( når det gjelder innhold) ikke ville vært så stor om ikke folk fikk nyte det å blåse seg opp, mobbe nedover og være besservissere og forståsegpåere … Jeg klarer å lese mellom linjene på flere av kommentarer at det antakelig er jenter over puberteten som sitter bak tastaturet og hamrer. IR er bare 22 år og kommer fra en vanskelig bakgrunn, hvor hun kanskje ikke har lært de sosiale kodeksene som vi andre har lært fra barnsben. Dypt inne sitter nok ei lita jente som gjerne vil bli likt, slik som de fleste av oss har. Så vær så snill ; be a bigger person and make ur mama proud. D er nok dritt vi jenter må ta fra andre her i verden, så da kan kanskje vi jenter i det minste backe hverandre opp.

    14. Lurer virkelig på hva du hadde hatt å tilby om verden var blind, skulle du da sittet og snakket om hvordan sminke du syns sitter best på huden din, rangert favoritt drinkene dine fra 1-5 og fortalt hvilke klær som får ræva di til å se størst ut i? Kommentaren min har ingenting med sjalusi å gjøre, du er bare det mest overfladiske mennesket jeg vet om. Det du skriver i siste punkt om at du driter så mye i kultur og historie, tenk å bry seg så lite om de tingene som faktisk betyr noe i den verden her. Kanskje du skal begynne å engasjere deg litt i viktige saker, som dyremisshandling og likestilling feks? Da tror jeg kanskje folk hadde respektert deg litt mer. Du er definisjonen på at lyset er på, men det er ingen hjemme.

    15. Stå på, I! Folk som slenger negative kommentarer, er ikke verdt å ta til seg. Blir faktisk flau over hvordan folk oppfører seg i 2017..
      U go guurl⭐️

    16. Fy for noen stygge kommentarer. Lenge leve misunnelsen. Har mann ikke noe pent å du kan mann holde munn. Dette er ren mobbing😡

    17. Fy for noen stygge kommentarer. Lenge leve misunnelsen. Har mann ikke noe pent å si kan mann holde munn. Dette er ren mobbing😡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg