HEI FRA …

reklame: lenkene er annonselenker

✈️ ✈️ ✈️

Etter to lange flyturer og et stopp i Dubai, er jeg tilbake i Oslo! But not for long… I skrivende stund er jeg på reisefot igjen – denne gang til Göteborg for jobb. Puh! Her gjelder det å ha sinnet i behold, for det går jammen fort i svingene. Slik er det når jeg reiser på ferie – da blir det mye å ta igjen så fort jeg er hjemme igjen. Det kjennes godt å være tilbake da, det må jeg si. Men – jeg savner R masse allerede, og det er egentlig litt sykt til meg å være. Jeg blir nemlig veldig fort “lei” av folk dersom jeg er rundt dem så mye som det jeg har vært rundt R disse to ukene, men likevel savner jeg henne masse allerede. Jeg er med andre ord ikke lei henne helt enda, haha. Besties for life! ❥ 

Før jeg reise i dag rakk jeg negltimen min hos flinkeste Therese. Se så freshe neglene mine er! Hun heter @totsiee på instagram. Behandlingen er forresten sponset.

JAKKE HER ⎮ BELTE GUCCI ⎮ TOPP HER ⎮ VANS SNEAKERS HER ⎮ JEANS HER 

VESKE CHANEL ⎮ TRILLEKOFFERT MALENE BIRGER HER

Jeg har kledd meg godt, som dere ser. Denne frøkna er vandt med 40 pluss grader, men deeeet var ikke akkurat hva som møtte meg her i Oslo. Haha – brrr… Vi skrives mer senere, babes. Ville bare oppdatere dere på hvor jeg befinner meg i verden. Klem!

22 kommentarer
    1. Du ? – Har du michael kors sko ? – isåfall e det mulig og se de/dæm på bloggen eller på snap og dær du førtæll kordan dæm e i størrelsen ? 😀
      Det trur æ mange ville satt stor pris på ♡
      Klæm ♡♡♡

    2. Det som faktisk er drit kult med deg er at du ikke redigerer huden din finere eller blurrer den som ALLE gjør nå til dags. Det er ganske tøft at du unngår den trenden. Så det Isabel, det skal du ha!

    3. Må bare si at bildene fra ferien din hvor du nesten ikke har hudsminke er helt utrolig vakre! Syntes personlig du kler dette utrolig godt, du har en plettfri hud med masse glød, syntes ikke alltid det kommer like godt frem når du har sminket huden din. Den kan bli litt grå og matt på en måte. Tror dette kommer av at du kanskje bruker litt mye fundation, countourng evt pudder. Kan du ikke prøve en dramatisk sminkelook med kunn litt countouring feks? Hvertfall min mening. Skulle egenlig være ment som et kompiment, for du har veldig oen hud!

    4. Hvilken Gucci belte har du Isabell skal kjøpe akkurat den samme men er usikker så måtte bare spørre?😊😘

    5. Plis Isabel svar meg på dette, jeg er desperat,
      Jeg er heller ikke så fornøyd me nesa mi, og jeg vil operere den, men jeg finner ikke en god nokk lege som kan gjennomføre d, kan du plis gi meg informasjon om din rhinoplastiker? Siden jeg ser at du har fått veldig gode resultater vil jeg ha den samme som gjennomfører denne operasjonen på meg.
      Hadde betydd utrolig mye om du kunne svare meg på dette<3

    6. Hvis du har en leser som sliter utrolig mye med selvtillit pga overvekt og ikke klarer å gå ned i vekt ved trening og kostholdsendringer. Har du kunnet funnet på å donere penger til vedkommende, så de kunne fettsugd seg og blitt fornøyd?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg