TIDENES SJUKESTE NELLY-RABATTKODE

reklame: lenkene annonselenker

Hei og god søndag, babes! Håper alt er bra med dere. Jeg stikker innom for å dele tidenes SJUKESTE og BESTE rabattkode Nelly.com noensinne har hatt. Jeg trodde ikke mine egne øyner da jeg så hvor billig vi nå kan shoppe. Jeg vet i hvert fall hva jeg skal bruke resten av kvelden på, så fort jeg er ferdig med dette innlegget. La meg forklare rabatten. Nelly har jo allerede t super stort salg pågående hvor de har masse fint nedsatt til en billig peng. Nå får du YTTERLIGERE, altså 20% ekstra rabatt på det som allerede er på salg! Hvor sjukt er ikke dette? Jeg er helt i sjokk, haha. Alt er jo søren meg nærmest gratis!

SHOP HER OG OPPGI RABATTKODEN «20OFF» I KASSEN FOR Å FÅ 20% EKSTRA AVSLAG PÅ ALT SOM ALLEREDE ER PÅ SALG!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I tillegg til å vise dere mine favoritter på salget og hva jeg kommer til å klikke hjem, må jeg bare tipse dere nok en gang om det geniale vippe – og brynserumet Komerebi. Jeg har fortalt dere mye om dette i innlegget HER, men kort fortalt: det er et serum jeg påfører hver kveld på både vippekanten og på bryna mine. Det du oppnår ved bruk av dette er mye lengre, tykkere og sterkere vipper samt at brynene blir mye mer fyldige. Jeg elsker dette serumet, og har brukt det hver dag i rundt et halvår. Jeg kommer aldri til å slutte med det. Og tro meg: dette er ikke teit reklame, det er virkelig sant. Både mamma, søsteren min og venninnene mine er helt hekta også etter at jeg ga de hver deres serum. Det er amazing! Og dere? Ved bruk av rabattkoden «20OFF» får dere den til sjuke 160 (!!!) kroner. 

KLIKK SERUMET HJEM HER

1. HER  (denne har jeg i hvit – SÅ fin!) ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER (har disse, mine favoritter!) ⎮ 6. HER

_____

HAPPY SHOPPING BABES! Ps.. Vær kjappe, koden varer kun til klokken 10:00 i morgen tidlig. Nå skal jeg gå looooco. Snakkes senere! 😻 💸

31 kommentarer
    1. En ørliten rettelse. Du får ikke 60% avslag, rabatten blir noe mindre. Feks koster en vare 100 kroner og du får 40 % betaler du 60 kroner. 20 % av 60 kroner er 12 kroner. Totalpris du betaler er derfor 48 kroner ikke 40 kroner som det ville blitt med 60 % rabatt. En vare blir jo ikke gratis om du feks får 50% av 50 % 😜

    2. haha du er dum, det er ikke -60% hvis det var -40% før koden. koden gir jo -20% på den nye prisen til plaggene, ikke orgknalprisen..

    3. hvorfor funker ikke koden? den gir mere rabatt ja, men absolutt ikke 20%… jeg hadde mange plagg i handlekurven som var på 40%, med koden din kom de “bare” opp i 52% rabatt.. og ikke 60%.. hvorfor?

    4. Ååh, dette måtte jo selvfølgelig dukke opp akkurat idet jeg har shoppet en hel haug der ifra, haha! Vet du forresten hvordan jeg sender klær i retur til Nelly? Bommet fullstendig på størrelsen på en bukse 🙂

    5. Hei isabell. Jeg ser du har gjort litt feil i matta di her. Hehe.
      Når det er 20 % ektra på en ting vil det bli 20% av salgsprisen. Så når du skriver at det blir 40% + 20 % og dermed 60% så stemmer ikke dette. Feks komorebi serumet er på 60% allerede. 20 % gjør at den koster 160 kr. Om teorien din stemte at 60% + 20% = 80 %. Ville serumet kostet 100kr. 80% av 499kr (som den egentlig koster) er 100kr. Serumet koster 160kr med 20% og det er kun 68% av 499,- ikke 80%. Ville bare forklare deg dey. Er jo litt flaut kanskje? 🤗

    6. Nina over her 👆🏼 🤢
      Sånne som deg er det ingen som som liker.
      Kvalme «bedrevitere» er flaut!

    7. Tine 25. Jeg forklarte bare hvordan det var slik at isabell skulle forstå det. Det er 2 andre som har skrevet det samme. Forventet ikke at hun skulle godkjenne innlegget. Ville bare hun skulle ordne opp i det. Slik at riktig informasjon ble gitt. Skrev det i den hensikt at hun skulle fikse det. Har ikke skrevet at hun er dum eller annet dritt om isabell. Men det er meg du reagerer på? Du kan syntes hva du vil. Har nok venner så er vel noen som liker meg.

    8. Åhhh dette var irriterende, la inn rabattkoden og når jeg hadde betalt så fikk jeg tydeligvis ikke rabatten!!! Selvfølgelig ikke Isabell sin feil, jeg har kontaktet Nelly for å få klarhet i dette…

    9. Nina. Jeg tror ikke de andre kommentarene var godkjent da jeg skrev til deg, jeg så dem hvertfall ikke. Men da beklager jeg virkelig kommentaren min til deg, trodde du skrev den for å skulle fremstå Isabell som dum. Er så lei alle de negative kommentarene hun får. Men da tar jeg den tilbake:)

    10. Hei! Aldri kommentert før men bare lurer på hvorfor har du falske vipper hvis det du reklamerer for er så bra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg