UKEN SOM GIKK

reklame: lenkene er annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AKKURAT NÅ

Akkurat nå angrer jeg meg ihjel over at jeg spiste så forbanna masse til middag. Magen min eksploderer, mildt sagt. Sånn går det når maten smaker så sinnsykt godt, haha. Kan jo ikke kontrollere meg selv. Lol! Jeg er egentlig litt stresset, for jeg har følt meg ganske slapp i hele dag. Frykter at jeg har blitt smittet av min kjære lillesøster som har ligget hjemme med influensa. Yay… Krysser fingrer og tær for at det ikke er tilfelle. Jeg orker ikke bli syk!!

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Kan ikke folk være litt originale? Det merkes så ekstremt godt så fort noen forsøker å kopiere hverandre her i bloggverden. Jeg synes helt oppriktig at det er flaut. Jeg har sett et par episoder hvor folk har sendt meg screenshot av enkelte som har kopiert mine overskrifter og/eller min måte å promotere mine innlegg på sosiale medier. Copycats aint cooool. 

UKENS HØYDEPUNKT

Å se familien min igjen! Etter to uker på ferie, har jeg savnet dem masse. Jeg shoppet meg ihjel på taxfreen og kom med ekstreme mengder med gaver og godteri til min fine familie. Om de ble glade, da! Mamma er dog ikke så glad, for nå har søsknene mine godteri opp til ørene som de får lov til å spise nåååår som helst. Til og med før middag!! Hahaha. Sorry mamma!

UKENS YOUTUBEVIDEOER

7X7rM3IfzWw
 
5faL5fFEfl8

UKENS CRAVING

TACOOO! Sykt random egentlig, for jeg er ingen spesielt stor fan av det i utgangspunktet. Noen ganger får jeg merkelige innfall, og dette er en av dem. Når begynte jeg å like taco, liksom? Det smaker jo ikke vondt, men jeg hadde ikke valgt å spise det på en fredagskveld heller.

UKENS OPPTUR

Okei, sjukt å si meeeen det må bli når jeg gikk bananas på Nelly.com i går og i dag. I går handlet jeg som en gal på salget HER, og i dag klikket jeg alt DETTE hjem. Jepp, nå har jeg fylt på i garderoben kan man si… Kremt.

UKENS NEDTUR

Denne uken har egentlig ikke vært noe kjip overhodet. Om jeg må si en ting, så får det isåfall bli at flyreisen hjem var veldig kjedelig. Først 9 timer fra Bali til Dubai, for å så mellomlande i 12 timer, før flyet hjem som tok ytterligere 7 timer. Dere kan tro jeg var sliten og utmattet så fort jeg kom innfor døren hjemme. Å feriere er gøy, men flyreisene? Mareritt.

UKENS TANKE

HVORFOR er mennesker i utlandet alltid så sinnsykt mye hyggeligere enn hva vi nordmenn er? Shit, forskjellen er SÅ stor. Balinesere er min favoritt befolkning so far. Absolutt alle vi møtte på på Bali var så snille, imøtekommende og generelt i super godt humør! Vi har mye å lære her i vårt lille land. 

UKENS INNKJØP

I går handlet jeg som en gal på salget HER, og i dag klikket jeg alt DETTE hjem. Jeg har gått helt bananas denne uken. Shit! Og så gikk jeg amok på taxfreen. Vil dere se hva jeg kjøpte der? Legg igjen en kommentar.

UKENS ANTREKK

KJOLE UTSOLGT – LIGNENDE HER ⎮ BELTE GUCCI ⎮ HÆLER HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BIKINITOPP HER ⎮ UNDERDEL HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

T-SHIRT HER ⎮ SHORTS HER ⎮ SKO HER ⎮ SOLBRILLER HER ⎮ BELTE GUCCI ⎮ ØREDOBBER HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SKJØRT HER ⎮ LIGNENDE BODY HER ⎮ BELTE GUCCI ⎮ SOLBRILLER HER

UKENS MEST LESTE INNLEGG

EN DATE

KJÆRE LESERE

KJÆRLIGHETSSORG, RUMPEFORSTØRRING OG 50.000 KRONER

33 kommentarer
    1. Bruker din måte å promotere i leggene på? Hva, mener su clickbait ? Du er ikke den første som begynte med det, men du er en av de værste

    2. Franskmenn er værre enn nordmenn! Noen få koselige mennesker, men resten var bare frekke.. så jeg er super happy for å endelig ha kommet meg hjem fra Paris🙌🏻

    3. Du anbefalte oss å kjøre vippeserumet som koster 199kr nå på nelly, og du sa at tilbudet varer kun ut til i går(?). Hvertfall, det ligger enda på salg til 199kr. Hvorfor gir du oss da feil informasjon til leserne dine? Det er ikke greit. For meg virker det som at du bevisst legger et press på leserne om at de må skynde seg å kjøpe det. Your bad, Isabel.

    4. Helt enig med Elisabeth! Franskmenn er lik oss. Haha. Høres ut som en trivelig uke❤ jeg reiste fra Norge og tilbake til England i går, og det gikk faktisk ganske fort! Men jeg er en av de som ELSKER flyplasser, fly og laaange reiser. Synd at det ble litt stress🙈 kos deg!

    5. Hvordan har du klart å legge på deg så mye på så kort tid? Jeg prøver og prøver, men går aldri opp i vekt.

    6. 23.53: hilsen de franskmennene jeg har snakket med så et folk fra Paris kjent for å være de verste, gjelder ikke hele Frankrike.

    7. Du som er så glad i å shoppe på nettet, har du noen gang testet ut boohoo.com? 🙂 Der har de sykt mye fint og ikke minst billig!

    8. Hei Isabel! Kan du begynne å linke direkte til innlegget på Snapchat? For hvis du linker til bloggen generelt tar det lang tid å finne innleggene

    9. Jeg husker en gang en trist jente som grein seg ihjel over alle operasjoner. Da hadde jeg oppriktig vondt av deg. For meg fremstår du som en svært umoden og lite reflekter jente. Du har ikke begrep på hvor skadelig du er for jenter, og spesielt unge jenter. Man blir ikke lykkelig av penger, operasjoner og det “perfekte” liv. Håper du en dag våkner opp å innser at du virkelig har et problem, og skaffer profesjonell hjelp.

    10. Savner tiden da du faktisk brukte Snapchat til noe annet en å linke til bloggen din ang de sammen innleggene igjen og igjen, men at vi faktisk fikk “bli med deg på ting”. Hvis du skjønner? Det er jo nermest bare “Nytt innlegg på bloggen! SWIPE UP” det holder med en om hvert innlegg, synes jeg ❤️ Skjønner at du ikke snapper på dager du Vlogger til YouTube, det er bra – men jeg savner å se mer av hverdagen din, enn bare bloggen. Snap blir litt mer personlig! Langt ifra ment som hate, bare et tips! Sett flere som har nevnt det.
      Utenom det, stå på videre Isabell! Queen #1

    11. Hei! Ingen kritikk! MEN du MÅÅÅ lære deg til å skrive verken riktig!! Du skriver alltid hverken. Som er feil!
      Ok?😊

    12. Trodde du kunne spise så mye jeg uten å få bo vondt i den nydelige magen din 😊 du har blitt sykt søt å nydelig 😍😍💖💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg