BILDER AV RUMPA MI FØR OPERASJONEN

rerklame: lenkene er annonselenker

WOW, se på disse bildene! Rumpa mi var sååå flat før. Jeg får kanskje ikke skrive sånn, for da blir jeg å “krenke” andre (samfunnet i dag tar seg jo nær av at man nærmest sier “hallo”). Uansett! Jeg scrollet gjennom gamle bilder på Instagram, bilder som jeg postet for over et år siden. Det var veldig interessant må jeg si, haha. Jeg har forandret meg så sinnsykt mye siden den gang. Om du kjeder deg og vil ha noe å bli underholdt av: scroll nedover på Instagram-kontoen min. IsabelSraad heter jeg. Det gjorde jeg som sagt, og det var i går kveld da jeg lå i sengen og ikke klarte å sovne. Forskjellen er stor fra den gang. Alt ved utseendet mitt ser faktisk HELT annerledes ut

Sånn ser den ut i profil nå! En ting er sikkert, og det er at jeg hadde brukt ekstremt mange år på å bygget den opp i form av trening. Og det? Det har jeg ikke tålmodighet til. Men hadde jeg lagt meg under kniven igjen? Neppe. Det var et smertehelvete uten like som jeg ikke en gang ønsker at min største fiende skal gjennomgå. Det anbefaler jeg, med hånden på hjertet, ingen å utsette seg selv for. Jeg lurte hele tiden på hva som var galt med meg som valgte å gå gjennom de smertene frivillig. 

_______

Uansett. Over til noe heeelt annet på denne onsdagen! Jeg vil bare dele enda en rabattkode med mine kjære lesere. Denne rabattkoden gjelder på ALT på Nelly, foruten om noen få eksklusive merker. Den forrige rabattkoden jeg hadde gjaldt jo kun på salget, men denne gjelder altså på ALT annet på nettbutikken!

KLIKK DEG INN HER OG OPPGI KODEN «TREAT» I KASSEN FOR 20% OFF!

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER (et must til amazing selfies!) ⎮ 6. HER 

Koden varer frem til fredag! Happy shopping, loves. 💋

107 kommentarer
    1. Gøy at du tror det tar år med trening for en stor fin og veltrent rumpe. Riktig kosthold og effektive øvelser med tung vekt gjør mye mer enn du tror.

    2. Altså herregud, dette er en normal rumpe og den var i hvert fall naturlig. Husk at ganske mange andre har en normal rumpe som på bildet, og nå velger du å rakke ned på det

    3. Om jeg ikke husker feil, så gjorde du inngrep på rumpa to ganger? Var det like vondt begge gangene i såfall? Hvis det var så vondt, hvorfor ville du endre på den en gang til?

    4. Bedre med den flate rumpa du hadde før enn den stygge du har nå😂😂😂 verste eller beste med det er at du legger ut bilde av den hver dag, så jeg og vennene mine har noe å le av😄 Takk!

    5. Sjukt, før syns jeg du hadde den store rumpa, men nå er jo alt annerledes for nå syns jeg den var sjukt flat haha..weird 😅

    6. Jeg skjønner hvorfor du opererte deg (ikke at det ikke var fint nok sånn det var, for det var det!!!) men jeg skjønner veldig godt at du ville ha større. Er der selv, – men min økonomi betyr trening, haha! Personlig synes jeg den var finest etter første operasjon, men det er jo du og ingen andre som bestemmer hvordan du vil se ut. Smashing er du uansett! :-*

    7. Du var så mye finere med din egen rompe. Har aldri skjønt meg på de som er så opphengt og fiksert på romper heller. Romper er i grunn egentlig bare jævla ekle, det er der avføringa kommer ut fra. Thats it! Ekkelt! Derfor er min tankegang slik: jo mindre rompe, desto bedre 🙂

    8. Du kan skrive akkurat hva du vil. Det er DIN blogg. Du får sikkert noen reaksjoner fra andre bloggere nå, men håper du bare driter i det. Folk blir nok påvirket i den retningen fra før og føler det blir for dumt å bruke deg som et negativt eksempel hver eneste gang. Man velger da selv hva man utsetter sin egen kropp for???
      Synes det er så deilig med en blogger som faktisk er ærlig om det og snakker mer ut om det enn andre. Det er jo helt naturlig at folk lurer på ditt og datt når ting plutselig blir større og du skal ha creds som faktisk svarer på noe av det (kanskje det meste til og med)
      Jeg digger deg jeg! Uansett hva folk sier, så tror jeg du er mer “ekte” enn hva mange andre bloggere prøver å fremstå som.

    9. Jeg synes ikke det burde dreie seg om hva som er finest når det kommer til operasjoner, da burde spørsmålet heller være “er det moralsk riktig?” – for dette her er sykt, og kun dèt. Jeg er for operasjoner som er nødvendige for å berge liv, men plastisk kirurgi burde være mye strengere regulert.
      At du er fornøyd med rumpa nå er jo heldig, noe annet ville være fryktelig – men i veldig mange tilfeller tror jeg ikke utseendefikserte og gjerne ustabile jenter har godt av å endre drastisk på seg selv. Det at leger utnytter andres usikkerhet for å tjene penger, blir for meg veldig, veldig dumt.

    10. Hei!!
      Kan du please fortelle litt om typer operasjon du tok?
      Når du først skal operere, hvorfor tok ikke du “løft/fyll?
      Jeg og vennene mine kjedet oss og så på før/etter operasjons bilder av klinikker og du har fått en mye “lengre” rumpe enn rund og løftet (i forhold til de vi så iallefall)
      Kan du pleeease skrive litt omkring dette, hadde vært sykt interresant å lese hvorfor du valgte ett slikt resultat.
      Var dette en “type” innlegg du valgte som gjorde det? Og hvilke andre valg hadde du?

    11. Du omtaler operasjonen som et smertehelvete uten like med likevel la du deg under kniven samtlige ganger for å oppnå den rumpen du har i dag. Hvor er logikken i dette ??

    12. Men hvorfor opererte du ikke resten sånn at det passer sammen? Og hvorfor ville du ikke ha litt sprettrumpe istedet, hvis du først skulle operere?

    13. En mellomting av før og nå hadde vært det fineste på deg. Rompa er litt for stor til kroppen din nå. Men om du er fornøyd er det fet viktigste.

    14. Hei! Lurer på hvorfor du valgte å legge silikonene på den måten? At de stikker unaturlig ut på nederst av rumpen og ikke at det begynner litt lengere oppe? Eller går det ikke? Eller er det bare silikonen som har synket ned? Å hvprfor silikon men ikke fett :)?

    15. Hahaha som jeg ler av den nest siste kommentaren der. Like mye avføring uansett hvor stor eller liten rumpa er.
      Rumpa er ikke bare der avføring kommer ut. Det er endetarmen, det. Gluteus Maximus er kroppens største muskel, er bla. Med på å støtte opp ryggen din. Så vet du det nn 1647

    16. Er det lov å skrive fakta her som er at rumpen din ser helt forferdelig ut i profil eller er man teit/urimelig/stygg/misunnelig da?

    17. altså, jeg skjønner ikke hvorfor du valgte å operere deg, rumpa de var mye finere før. Når jeg ser rumpa de nå, så tenker jeg bare på et egg. rumpa de ser ut som et egg, siden alt volumet er helt nederst på rumpa.

    18. Bedre å trene seg opp, evt leve med en flat rumpe hvis du ikke gidder jobbe for det, enn den du har nå. Og tenk litt på at du er et forbilde og ser ned på de med normal rumpe. For det er det du hadde før, en normal rumpe! Men hey, whatever works for ya!

    19. Fyfaen så stygg og fake den er.. hadde aldri sett to ganger på en jente med sånn ræv. Nå liker jeg heldigvis en annen type jente enn deg, og takk Gud for det.
      Utseendet ditt er det man baserer førsteinntrykk på. Og mitt førsteinntrykk ville vært: du er dum (altså lav intelligens), bryr deg kun om utseendet ditt (som forøvrig ikke er så mye å skryte av), har ingen sunne verdier eller holdninger, kommer aldri til å kunne utfordre meg i en samtale, kommer aldri til å kunne lære meg noe eller fortelle meg noe interessant. I tilleg tenker jeg at det er jævlig trist at et menneske med en stemme som din, velger å bruke den på feil måte. Og det sier også noe om deg som person. Æsj, jenter IKKE tenk at det her er det gutter vil ha. Og enda viktigere: ikke tenk at det der er et ideal.. hun hadde så mye komplekser og var så forferdelig misfornøyd med seg selv at hun gjorde dette. I stedet for å ordne opp i eget selvbile og selvtillit.

    20. Anonym: stakkar den jenta du liker, som har en så forferdelig dømmende fyr. Heller plastikk, enn en som latterlig bessewisser som tror at dersom man bryr seg om utseendet, så er man dum. La meg si deg en ting: jenter vil ikke ha gutter som deg, så du kan sette deg ned i båten. Jeg tviler dog mer på din intelligens som tar deg tiden til å legge igjen en så lang kommentar om din “mening” til noen som ikke kunne brydd seg mindre om hva et dømmende vesen som deg mener om henne. Takk for din tid og Takk for meg!

    21. Ikke uttal deg for alle andre jenter. Jeg kunne godt tenk meg en gutt som han. Hadde vært en annen sak om du faktisk var smart, men sannheten er at denne beskrivelsen av deg passer deg perfekt. Utseendefiksert og dum.

    22. Isabel er sykt pen å det vet hun, er ikke vits å rakke ned på en person som har god selvtillit pga en har dårlig selvtillit selv😅
      Unnskyld meg men syns alle kan slutte å slenge dritt for d er ikke noe sannhet i alt det drittet som Isabel får, dette fortjener ikke hun i det hele tatt!!
      Ikke hør på alt som blir skrevet i kommentar feltet Isabel! Stå på du er awsome!! Loveu😘

    23. Du hadde ikke stygg rumpe før, men skjønner det er uvant og se gamle bilder! Du var fin før som nå, men så skal sies at du ser mer «voksen ut» nå som du har fått mer former ❤️ Du er flott

    24. Hvorfor svarer du KUN de som skriver reinspikka dritt? Hva med å svare dem som skriver f.eks spørsmål?

    25. Skal være ærlig og si det at din originale var mye mer kledelig
      på deg men, kan også forestå at du ønsket litt større. Du skulle nok
      heller gått Fra XS til S/M enn XXl . Absolutt ikke noe stygt ment 🙂
      Du er ei veldig pen jinte !:)

    26. Hvorfor gir du haterne så mye oppmerksomhet? Bare hev deg over dem så slutter dem å hate 🙂 just saying <3

    27. Er faktisk utrolig enig og gir deg en high five for den kommentaren du kommenterte tilbake til idioten over her… hvordan i huleste kan en gutt tro at utseende har noe med personligheten å gjøre i det hele tatt. Har fått den slengt i trynet flere ganger selv som blond og bruker mye sminke… men hallo, å dømme personligheten til noen utifra å se på utseende, er det dummeste jeg hører til daglig basis. Skjønner ikke hva som foregår oppi hodet til enkelte?
      Har forresten like flat rumpe nå som du hadde faktisk, tar meg ikke nær av det at all:) folk tar seg nær av en minste lille ting for tiden. Jeez

    28. Det er helt sykt humoristisk og latterlig å se disse kommentarene her. Må bare le. Det er greit at man er i mot rumpeoperasjon osv. men herregud la vær å slenge dritt til en person. Ikke rart at det finnes så mye mobbing, baksnakking og drittslenging på grunn av folk som dere. Stakkar folk.

    29. Jeg kunne faktisk også vært sammen med en gutt som tenker som ham. ^^^ (anonym 19:15) Syns kommentaren var litt frekk, men jeg likte synspunktene hans. 😚 Det er viktig for oss som ikke har verdens fineste utseende å vite at man ikke trenger å operere seg for å være bra nok. Dette er ikke ment på noen som helst måte som hat, digger bloggen din!

    30. Ille at du har ødelagt kroppen din sånn. Ser mye mer naturlig ut på de gamle bildene. Den opererte rompa ser bare helt mislykka ut, spiss og lav og tydelig at den ikke er trent nå heller. Pinlig med sånne enkle løsninger. Utseende ditt begynner å ligne mer og mer på en dragartist..

    31. Jeg har lest bloggen din i sykt lang tid og har faktisk aldri kommentert, men jeg synes du er så sterk, tøff og modig som er deg selv. Føler ingenting på bloggen din er påtatt, du tørr bare stå frem med at: JA har fikset på meg selv, og JA jeg bruker penger. Jeg digger det!!! Synes selv at du er fantastisk pen, du er goals. Utrolig morsom og lite selvhøytidelig virker det ut som at du er også. Stå på! Håper aldri at uvitne, dømmende og dumme mennesker som de som kommentarer dritt noen gang får deg til å slutte å være deg.
      Måtte bare legge igjen en liten kommentar 🙂

    32. Du var nydelig før alle operasjonene, du er også nydelig nå❤️ De som hater på deg er bare sjalu og de som slenger dritt sier mer om dem enn deg, ingen er perfekte og om du har lyst å fikse på noe så er det ditt valg! Asså hvorfor faen bryr andre seg sykt når det går ikke ut over dem engang, herregud jeg blir flau. Jeg lover at halvparten av disse folka hadde sikkert fiksa på noe selv om de hadde hatt muligheten, hadde hvertfall jeg😂 det er bare sjalusi her. Love youuu Bellaaaa❤️❤️❤️ Keep being you!!😍😍😍

    33. Jeg likte også meningen til han gutten ^^^^ men det eneste jeg ikke likte var at han kaldte deg dum. For jeg synes det motsatte, at du er smart (bortsett fra at det med rompa og operasjonene dine kanskje var et dumt valg) så har du jo ok iq og jeg liker deg ellers. Men jeg lurer på hvordan er det for deg å sitte med silikon osv i rompa. Merker du det eller går det greit, og hvis en gutt tar på rompa de hvordan føles det og hvordan synes han det er?, føles det naturlig eller er det som å ta på silikon pupper? Håper ikke du skriver en frekk kommentar tilbake til meg, for jeg mener ikke å være slem nå; jeg bare lurer veldig. Håper du svarer

    34. Alle de som kaller hun «dum» det er så jævlig usaklig. Vi folk som fortsatt har hjerneceller som funker, vet at det dere skriver er urelavant og teit. Det blir rett og slett for dumt! Mange av dere sitter der hjemme som voksne mennesker og skriver hate til en jente? Ja hun er en offentlig person men det er ikke noe unskyldning til at noen av dere får skrive søppel. Dere skriver dritt for dere selv er usikre. Kan tenke meg at halvparten av dere er usikre jævler som ikke vet hva dere skal gjøre med livet. Anonyme feiginger rett og slett. Dere er så langt i fra saklige som det går ann. Utrolig hva folk tar seg lov til å skrive på nett. Skam dere

    35. Men vadå visar den platta rumpan??? Om någon vill se den så är det väl bara att gå tillbaka i arkivet 🙄

    36. Anonym 19:15: Ta deg sammen. Hva har Isabel gjort mot deg, som du tar deg så nær av? Hun har operert seg? OKEII??? Hvorfor plager det deg?? Har hun brukt din tid, eller dine penger på det? Tviler jeg sterkt på. Du skal få lov til å han dine egne meninger, ytringsfrihet bla bla bla, men dette her begynner å gå over på hat. Ro deg med tre hakk, det er ingen som er interessert i å lese om alle de søppeltankene som går rundt i hodet ditt. Jeg lurer på om dette kommer sv dårlig selvbilde og dårlig selvtillit? Bare fordi du sliter med det, betyr det ikke at det er greit at du skriver så mye dritt, og så mange nedlatende ting om et annet menneske. Selvom du kanskje ikke tror det, så er hun faktisk et menneske, men ekte følelser. Og tenk at du er ikke bare frekk mot Isabel, men mot alle som har gjort slike inngrep. Du tenker garra «nei» men jo, akkurat som at hvis noen bruker ordet «neger» så er det ikke bare den personen du sier det til som blir sint og såra, men alle som har den hudfargen. Jeg skal gi meg nå, men tenk på det forbildet du liksom er, som skriver sånne ting, og rett og slett driter seg selv ut på nettet. Legit, skaff deg et liv. Verden er et bedre sted uten sånn drittkommentarer som kommer fra mennesker som deg,

    37. Fy faen så slemme folk er….. synes du er fin uansett hva du gjør med deg selv, det er ditt valg! Selv om du ikke trenger å gjøre noe ❤️ Det er uansett ikke opp til meg å dømme. Stå på ❤️

    38. Hvorfor gidder folk å bruke energi på å kommentere på rumpen din all the time, det er jo faen ikke de som skal leve med den… det viktigste er at du er fornøyd. Personlig så syns jeg at det må være lov å endre på utseende hvis man ønsker det. Ja og btw d hjelper faen INGEN av at dere kommenterer æsj! Du har rett til å synes at d ikke er pent, men det er ikke din sak. Lol haters need a life

    39. hvordan føles det å skrive denne setningen: «Alt ved utseendet mitt ser faktisk HELT annerledes ut»? det er faen ikke positivt å endre seg til det ugjenkjennelige, og det er ikke kult at han gjøken nedi Rhodos ikke kjente deg igjen i sommer. Det er forbanna pinlig og jeg fatter ikke hvorfor du har utsatt deg for så drastiske forandringer, nå er du jo bare akkurat som alle andre som har operert seg, det synes så godt og du får automatisk et stempel på deg. Trist og se at du faller så for presset. Ræva mi er også flat, folk har til og med kommentert det, men jeg driter vel langt faen i hva folk har for en mening, det er jo min rumpe. Gå til psykolog om selvbildet ditt er så lavt at du føler en trang til å fikse på hver minste lille detalj med deg selv.

    40. Du beviser jo gang på gang at du har mindre intelligens enn gjennomsnittet. Du bruker «store ord», altså fremmedord som du bare plotter inn her og der for å virker smart. Du bygger setninger og tekster opp som en 7. Klassing. Jeg er sikker på at plastikk kirurgen bygget den deformerte rumpa di med halve hjernen din! Det er jo klinkende klart at du må at et syndrom, gjerne Asberger siden eier verken impulskontroller over deg selv eller penger, og er er generelt emosjonelt ustabil.

    41. Jeg fikk fra ingen ræv til sprettræv på 6 mnd. Med hard trening og riktig kosthold tar det ikke ¨mange år¨ å bygge rumpe. Du kunne fint fått en finere rumpe om du investerte litt tid i trening enn det du har nå 🙂

    42. Får like vondt inni meg hver gang jeg leser alt dritter du får slengt til deg her på bloggen.. Isabell har følelser, akkruat som oss andre jenter! Dette er rett og slett mobbing å sjalusi.. huff, noen mennesker asså😔 Skulle gjerne fikset på rumpen min jeg også, syns du er kjempe heldig som hadde mulighet til det!
      Stå på, ignore the hate 😘

    43. Det er veldig lett å legge all «skylden» på en person. Jeg skjønner godt at folk reagerer, men noen drar den for langt. Å rakke ned på en person gjør deg ikke til en større person.
      Folk har forskjellige meninger. Men jeg kjenner selv hvor irritert jeg blir på hvordan verden har blitt.
      Å opperere implantater i rumpen i mine øyne er helt.. finner egentlig ikke ord. Jeg synes nå det finnes viktigere ting man bør fokusere på.
      Å ja Isabel jeg kan ikke huske å ha sett et innlegg hvor du tar opp noe som er viktig men som ikke angår deg og dine problemer.
      Men sån er nå det, selv om jeg har mine tanker så behøver jeg ikke å fyre ut med alt egentlig. Folk får nå holde på som de vil💁🏼

    44. Ikke bry deg hva folk mener om deg isabell,alle kan ikke være like heller, du kan gjøre absolutt det du vil ingen bestemmer over deg. Ble Såå jævla sur når folk kritiserer deg. Halllo folkens dere må lære dere man skal ikke dømme andre, det er så respektløs tror dere må på skolen.
      Isabell ikke bry deg om andre sier om deg, oppfyll drømmene dine, gjør hva du vil. ❤️❤️ Uansett synes jeg du er kjempe pen. Du minner meg gamle Kim k, synes du ligner på henne oh

    45. Skikkelig trist at du ikke elsker dem som hyller deg. Selvfølgelig forstår jeg at du er en opptatt dame, for du leverer veldig bra – som betyr hard jobbing. Likevel bør du sette av litt tid til å lese og svare dem som gir deg kjærlighet, hvor jeg er en av dem, men som ikke får svar.
      Dette skriver jeg ikke med en frekk tone, mer som et lite ønske 💗 Et svar til oss lesere betyr så masse. Jeg har skrevet mange kommentarer, OG sendt deg flere mailer hvor jeg virkelig har lagt sjelen min i å skrive dem fineste ordene til deg, rett fra hjertet.
      Nå så dette plutselig veldig negativt ut? Haha, ikke med mening hvertfall. Du har fans Isabell, og vi setter pris på deg 💗

    46. Kan du si hvor og hvem du fikset både pupper, rumpe og mage hos?
      Jeg har vurdert sterkt å ta inngrep på de forskjellige stedene på kroppen da jeg selv ikke har mulighet til å trene grunnet sykdom. Da ser jeg ingen problem i å gjøre noe med seg selv:)

    47. Jeg bare lurer på om hva du hadde gjort om store rumper ble “ut”? At f.eks Kardashians tok ut fettet/implantatene og ble delvis flate. Hadde du fortsatt gått med den rumpa du har (som jeg syns er veldig fin forresten!) eller ville du tatt en operasjon for å gjøre den mindre? 🙂

    48. Til Anonym kl.19:15: Alle merker at du ikke er en mann, men ei sjalu jente som utgir deg for å være mann i hensikt om å “fremme alle menns syn” fordi du tror det treffer Isabel hardere. Ingen menn ville hatt behov for å trykke ei jente ned på den måten. Man kan tenke hva man vil om Isabel, om meg, om Kong Harald og alle andre mennesker her i verden, men det ENESTE vi oppegående personer tenker når vi leser kommentarer av ditt kaliber er at dere har det hardt med dere selv, hater at dere aldri kommer til å bli sexy og attraktive, og velger dermed å heller dra ned på de som faktisk er det. Folk som i så stor grad tilber janteloven må ha blitt avvist av foreldrene sine i barndommen, eller noe, tenker jeg 🙂

    49. Isabell, du fortjener virkelig ikkealt dette hatet.! du er jo bare snill og god. du er kjempe pen<3 alle jentene i klassen vil se ut som deg <3<3<3 vi har til og med laget en fan klubb om deg 🙂 stå på videre, digger deg 🙂

    50. Hadde du hatt nok viljestyrke til å trene opp rumpa, hadde du klart samme størrelse som du har nå på 1 år! Skjønner utålmodigheten din, men naturlig trent og fit rumpe er sååå mye penere. Tar deg ikke lang tid å ta noen markløft og squats hver dag 🙂

    51. Silje: Nå fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet. UNNSKYLD! 🙁 <3 Jeg leser hvert eneste fint ord som tikker inn, det skal du vite. Jeg har vært dårlig på å svare i kommentarfeltet i det siste, noe jeg er klar over selv. Lover å skjerpe meg! Og vit at jeg setter SÅ stor pris på kommentarene dine. Klem <3

    52. Nå ligger volumet på rumpa di ibånd, og de som trener for det da ligger volumet øverst på rumpa. derfor ser det litt rart ut. men er ikke no hater, du kan trene sikkert:)

    53. Huff, synd du har så mange unge lesere. Synes ikke du er ett godt forbilde:( Alt handler om fasade på denne bloggen, blir så trist over at så mange unge ser opp til deg når alt handler om fake kropp, penger og glam…

    54. Vil bare fortelle deg hvor nydelig du er! Du ser heeelt smashing ut (!!!) Jeg blir oppriktig kvalm av de menneskene som kommenterer stygt og slenger dritt til deg…Både anonyme og ikke-anonyme, det er helt ufyselig og kvalmende….men jeg håper du tenker mer på de positive kommentarene, og at du virkelig tar det til deg. Skjønner godt at det kan og vil være vanskelig av og til å være offentlig og få tilsendt så mye dritt over nett, men håper av hele mitt hjerte at du ikke tar deg nær av det, du fortjener ikke dette.
      Jeg håper derimot til alle dere som driver å gjemmer dere bak anonym, tenk etter. Ville dere sagt dette dirkete til personen som dere slenger dritt til? Hadde dere noen gang turt å gå bort til en person å si så mye dritt i trynet på den personen? Nei, det tviler jeg på. -og om dere faktisk ville gjort det, så trenger dere hjelp!! Det gjør dere for så vidt nå også, da dere faktisk tar dere tid og bruker deres energi på å slenge dritt til andre mennesker som ikke har gjort dere noe som helst vondt!
      Jeg håper, Isabel…at du lever et liv du fortjener, et liv hvor du er med de rundt deg, som bryr seg på ekte, og som alltid støtter deg. Jeg håper du finner deg en drømmemann som elsker deg for den du er, og som setter pris på den kjøpte rumpen din (som alle hele tiden påpeker, som at det skulle vært en hemmelighet) som ser heelt smashing ut!!! Og du kler den. Jeg synes du var like nydelig før, og like nydelig nå <3 Du ser så bra ut, du stråler virkelig! Jeg håper du finner en som tar vare på deg og som behandler deg like bra som du fortjener.
      Jeg blir også enormt glad av å se hvor genuint snill du er mot familien din, søsknene dine, det er så omsorgsfullt og godt gjort av deg. Du er virkelig et bra menneske <3
      Jeg driver aldri å kommenterer blogger, men nå følte jeg skikkelig for det. (Jeg har fulgt bloggen din helt siden starten.)
      Kan ikke fatte av vi mennesker kan være så stygge mot hverandre...Håper verden blir et bedre sted engang <3 <3 <3 pass på alle de som er glad i deg, og tusen takk for alle de gøye innleggene dine om mote og vas hhaha, jeg elsker det! Og bare se hvor langt du har kommet, du ligger tross alt som en av de øverste på topplisten <3 Masse lykke til, fine, fine deg <3

    55. Har absolutt ingenting si for meg om du har silikon i rumpa. Men det som er irriterende var når du skrev et av grunnen til at du valgte å operere var fordi trening ikke hjalp. Å bygge opp rumpa krever tid, gjerne et par år. Dessuten må man passe på kostholdet. Og da trengs det viljestyrke. Det hjelper ikke å dra på treningssalen et par ganger og forvente at rumpa plutselig blåser opp

    56. Rumpa de var virkelig ikke spesielt flat!! Synes den var ganske så normal til å være så tynn som du er! Akkurat passe! <3

    57. Isabel du er seriøst goals og helt nydelig og jeg digger personligheten din! Men jeg må bare si st jeg syns at du burde ha operert lårene i samme slengen for at rumpa skulle sett litt mer naturlig ut. Også kunne den vært litt rundere og kanskje litt mindre. Den er absolutt ikke stygg, men jeg ville bare si min mening.

    58. Hei! Ville bare si at du er verdens beste blogger❤️
      Jeg interesserer meg vanligvis ikke i å lese blogger men du skriver inneleggene dine på en flott måte som gjør at jeg alltid har lyst til å sjekke ut det du har skrivd. Du er den eneste som er flink til å skrive og er deg selv når du skriver på bloggen din. I tillegg er du utrolig vakker, og når jeg sier det så mener jeg ikke bare utseendemessig. Du virker som en veldig klok og smart jente som vet hva du vil formidle. Du er snill og godhjertet. Det er kanskje rart at jeg skriver det når jeg ikke kjenner deg men det stråler gladhet av deg når jeg ser på bildene dine og leser bloggen din. Jeg håper virkelig ikke at de som skriver stygge kommentarer til deg drar deg ned fordi du fortjener virkelig ikke den dritten. Arbeidet du gjør er både hardt, stressende og iblandt utmattende men du får det til å virke så lett. Jeg håper du fortsetter med å skrive på bloggen din i en lang stund framover og at ingen stopper deg i det. Du er virkelig en urolig bra blogger ❤️❤️❤️Hilsen er stor fan.

    59. Hvorfor er det ikke lov til å endre på kroppen sin om man selv syntes det er fint. Altsa, det er utrolig mange som tar plastiske operasjoner over alt hele tiden. Det er jo ikke noe forskjell på deg og resten av verden som gjør det, hvorfor skal du få all haten da?

    60. Herregud så mye unødvendig dritt folk skriver.. og hva har egentlig rumpa di eller noe som helst av utseendet ditt med intelligensen din å gjøre? Ser virkelig hvor lite intelligens folk som legger igjen slike kommentarer har, det er de som har lite intelligens.. ikke du! Folk slenger så mye dritt, men de kjenner ikke deg som person! Du virker som en snill person, du skriver ikke dritt om andre og du virker smart. Så en person som er pen og ser bra ut kan ikke være smart? Er det sånn folk ser på verden? Herregud.. håper virkelig at du ikke tar deg nær av slike kommentarer og heller ser alle de som støtter deg og liker bloggen din! <3 Du er flink! Stå på!

    61. Til anonymer & dere andre. Hele dette opplegget er ekstremt tragisk😂 dette er et kommentarfelt på en blogg og dere skriver ting som om livene deres går under fordi folk ikke klaret å holde kjeften sin om stygge ting. Folk er bare slik og kommer ikke til å endre seg om du/dere skriver en lang tekst om hvordan de kan skrive sånt osv. Så et lite tips bare! Bruk tiden din på noe annet! Slutt å holde på sånnder, les et annet blogginnlegg! Se netflix! Bruk tidem på noe mer ekte! Du har trossalt bare et liv, ikke bruk tiden sv det til å kommentere dritt, eller ta tilbake på de som skrev dritt. 😀

    62. Plastic famtastic 😁😜👌🏽👌🏽 Operert ting jeg og , å forstår veldig godt alt folk gjør det. Kjør på hvis det er noe man vil og ønsker. Folk får mene det de vil. Omtrent alle fikser på utseende sitt på en eller aen måte. Hadde jeg hatt mer cash hadde jeg diverse flere ting jeg og. Men får ta ting etterhvert Hehe 😜 hadde aldri operert rumpa mi, ikke sånn hvertfall men det er jo min smak. Liker heller slik rumpe du hadde før eller litt mer sprett. 😊 men so? Er ikke min rumpe Hehe 😄

    63. Det tar ikke noe lang tid å trene opp rumpa. Jeg tror jeg brukte litt over 6 måneder, og da var jeg ikke særlig nøye ift. kostholdet. Man skal selvfølgelig få gjøre hva man vil, men jeg synes en naturlig og trent rumpe er mye finere 🙂 Så har man også den tanken om at dette har jeg jobbet hardt for, og ikke bare operert inn. Man er forskjellig, og du skal få lov til å mene noe annet 🙂

    64. Kan ikke folk holde kjeft? Helvete! Hun er faen vakker med og uten rumpe! Vi gir en god faen i om dere synes rumpen hemmer ser fake ut. Vi er i 2017, hjelpes! Har hun økonomi til å fikse noe på kroppen sin, Gud la henne gjøre det. Hadde jeg hatt en slik økonomi, hadde jeg gjort d samme. Det er mange av dere andre som også hadde gjort haha

    65. Hei Isabell! Synes du har en fin blogg 🙂 Synes bare det var interessant å lese om hvordan du skjulte usikkerhet osv på vgs og hvordan du gir nå råd til andre i samme alder. Så blar jeg nedover og du snakker om rumpeoperasjon. Er ikke det litt ironisk? For om 10 år tror jeg du vil gi råd til nåværende Isabell – gjerne akkurat det med operasjoner. Håper du har fått bedre selvtillit, men man kan bli blind over egen kropp og hvordan den ser ut. Synes den “gamle” rumpa var mer enn god nok og står nok bedre i stil med resten av deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg