SÅ MYE TJENTE JEG I 2016

reklame: alle lenker er annonselenker

Processed with VSCO with s2 preset

TOPP HER ⎮ BUKSER HER ⎮ BELTE GUCCI

GLADNYHET: Du får 20% rabatt på ALT på Nelly foruten om noen få merkevarer. Shop HER og oppgi koden «TREAT». Rabattkoden er forlenget, og varer varer ut søndag!

_____

Skattelistene. Det er et fenomen jeg aldri kommer til å forstå meg på. Nå er altså listene ute, og folk klikker i vinkel – samme regime hvert år. Det jeg elsker er at jeg kan se hvem som søker meg opp. Det må da være pinlig at jeg kan se at du som haaatet meg og frøs meg ut på VGS snoker i min skatteliste? At du tar deg tiden til å søke opp hvor mye JEG tjener på din fritid? Haha. Jeg vet ikke hva jeg skal si, men jeg har jo forstått at penger interesserer folk noe enormt. 

Men vet dere hva? Jeg skal gjøre det enklere for dere. Jeg tjente 1.028.343 kroner i 2016. Jeg er så forbanna stolt over meg selv! Tenk at jeg, den “dumme” og “overfladiske” plastikk-kjerringa gjorde det så bra i fjor? Jeg vet hva jeg er god for, og jeg kan med all rett kalle meg en skikkelig business woman. For det? Det er jeg faen meg. I 2016 stiftet jeg AS-et mitt. Et eget firma som omsetter noe ekstremt allerede det første året. Jeg er så STOLT!! Det må være lov å si. Det som gleder meg enda mer, er at i fjor var det året jeg virkelig lærte hvordan jeg skal tjene de store summene. Jeg lærte vanvittig mye i 2016. Nå tjener jeg enda mer enn noensinne, og jeg gleder meg til skattelistene for 2017 kommer ut. Da skal jeg motbevise de som ler og håner meg nok en gang. Jeg elsker å se utviklingen min, både på bloggen og på inntekten min. 

Så, folkens. Noen siste motiverende ord fra meg: man kan bli noe, selv med silikon i både pupper og ræv. Takk for meg!

65 kommentarer
    1. Det er vel ingen som har hevdet at du ikke kan tjene penger på dette? Hvis det er det som er målet ditt i livet, så vil jeg si du har klart det med glans. Og hvis det er lønna di som avgjør om du har grunn til å være stolt, så er du virkelig rett dame på rett plass! Gratulerer 🙂

    2. Skal du kjøpe leilighet snart? Med så mye i inntekt bør du vel strengt tatt få kjøpt deg noe. Vil ikke ta så lang tid å spare egenkapital.

    3. Flink du er. Vær stolt av deg selv. Sikkert mange som kommer til å slenge dritt igjen, men hev deg over det. De er bare sjalu fordi de ikke får til en dritt selv. Jeg er sjalu jeg også og kunne godt tenke meg å tjene så mye. Men jeg unner andre godt, så unner deg betaling for det du har fått til.
      Go girl ❤

    4. Jeg synes at det er ubetenksomt å si at skattelistene er et «merkelig fenomen.» Vi har et fantastisk velferdssamfunn som alle i Norge nyter godt av, så hvorfor skal man ikke kontrollere at alle bidrar til dette fellesskapet gjennom en liste? Jeg synes at det er helt rett og rimelig at hvermannsen skal ha innsyn i noe som angår ham så til de grader.

    5. Kult! Men en ting jeg ikke skjønner, er dette før skatt? Betaler du 50% skatt av 1 mill liksom så du har fått 500.000kr utbetalt? Synes dette er så vanskelig å skjønne seg på..

    6. Selfølgelig kan du bli noe, men du er ingenting imponerende og viktig! Folk tenker ikke at når du sier at du er blogger, så tenker ikke de: åå så imponerende. De aller fleste tenker: å billig! Og det er stortsett de med silikon pupper og silikon rumpe som blir bloggere, fordi det sier hvor lite vett de har i hodet! Du er ikke noe imponerende dame! Takk for meg!

    7. Ja, du har vært flink! Hvis penger er målet for deg, har du lyktes! Håper det gir deg et godt liv, men jeg er redd det blir meningsløshet og depresjoner etter hvert. Hvis jeg tar feil, er det bra.

    8. Gratulerer! Du er ikke den første og blir ikke den siste som tjener millioner på kropp, fjas og overflatisk tull. Invester pengene fornuftig for har du ikke noe mer å komme med og noe å utvikle potensialet du faktisk nå har vil du fort være glemt. Og bare for å nevne det: helt greit å være stolt av hva man tjener, men måten du skryter på er bare så feil. Vanskelig å forklare, men du ser det nok selv også en dag. Lykke til videre!

    9. Men du som hetter “Hey” som har kommentert. Siden du ikkje syns hu er så viktig og synes det er så “billigt”??? Å vær blogger…
      Korfor faen lese du bloggen nas da?
      Det er du som leser bloggen, det er du som sitter foran PC din flere minutter for å lese innleggene hennes og så skrive en kommentar. Så siden du syns hu er så billig? Korfor ikke finna deg et liv, enn å hata en person? Slutt å les bloggen då om du syns hu er så dom. Wtf liksom?

    10. Enig med Bjarte! Det blir ett så feil innlegg- vær heller “stolt” at du har tjent gode penger. Men å skryte på den måten du gjør- gjør deg til en hater selv.

    11. Ja du tjener penger og det er fint, men er dette et mål da? Droppe studier for å leve på seg selv… altså… hva er det å oppnå? Du skriver ikke akkurat de dypeste innleggene, trenger ikke noe kompetanse for denne «jobben»

    12. Men hvorfor står du da ikke på topplisten over bloggerne? Og kommer lønnen fra for ASet ditt står oppført med lite driftsinntekter i fjor?

    13. Klapp på skuldra til deg, sikkert vel fortjent.
      Det som skremmer meg er hvordan du tillater deg og bruke så mye av disse pengene på sløseri? Altså ikke ment stygt men til tross for at inntekten er høy har du jo også et meget høyt forbruk på ting man strengt tatt ikke trenger, overflod av klær, spise ute, dure ferier, egenpleie og skjønnhetsprodukter, den dyre leiligheten du leide, operasjoner etc… mitt spørsmål er vel egentlig om det går så mye til sparing når vi vet hva du bruker penger på?!

    14. så du gjorde det bra fordi du tjente rundt 1 mill? morsomt hvordan du refererer til deg selv som at du gjør det bra pga penger. det burde spille en MYE større rolle som blogger med en stor stemme å kunne utrette noe for andre, være et bra menneske med gode verdier og holdninger. det du driver med er ikke «bra», det er en business som du utnytter på det sterkeste med sleipe, uærlige og upassende innlegg.

    15. Skal være ærlig Isabel, du er kanskje ikke det beste forbildet for unge jenter men liker attituden din og at du gir maks faen i alle haterene som bruker tiden sin på å skrive dritt til ei søt jente som deg, kjør på. Lukter sjalusi lang vei i dette kommentarfeltet

    16. Bare lurte etter å ha sett på snappene dine; snakker du et annet språk? Altså språket din mor snakker, eller er norsk morsmålet ditt? Hva snakker du med din mor? Mamma?n din er såå søt btw☺️

    17. Er det ikke trist å tjene penger på kropp som er kjøpt og betalt? Du gjør jo ingenting for samfunnet.

    18. Syntes du burde ha tjent enda mer pga alt hatet du må takle daglig. Hadde ikke orket det selv for mindre enn 10 mill

    19. Penger er ikke alt.Det siervel de som har nok.Å alltid ha lite penger er tungt.Det har jeg hatt hele livet.Så det å ha nok penger er ganske viktig faktisk.

    20. Hvilke kvaliteter liker du hos folk? Uansett hvor mye penger du eller noen andre tjener eller har, virker ikke dét inn på om jeg liker deg, jeg får hverken mer eller mindre respekt. Men jeg tror kanskje du trekker slutningen at «rike» er vellykkede? Og at «vellykket» er viktig? Det er klart bedre å være deprimert og rik enn deprimert og fattig, men utover det tror jeg ikke penger i seg selv gjør en lykkeligere eller bedre. Selvgodhet (må ikke forveksles med selvtillit) er aldri sjarmerende. Jeg er oppriktig spent på om du klarer å skaffe deg et godt liv – et liv i harmoni med deg selv og med andre.

    21. Du er veldig flink og veldig heldig som har så god råd og slipper å bekymre deg over økonomien 😊

    22. Bra gjort å tjene så mye – kudos til deg! Men er det virkelig verdt det? Å selge sjela si for penger, og bli kjent som oppmerksomhetssyk og overfladisk? Du har jo ødelagt ryktet ditt totalt, hva skjer den dagen du ikke kan leve av bloggen lenger?

    23. Hvorfor hater folk så mye? Hvis du kunne tjent så bra på å skrive en blogg man elsker så hadde dere gjort akkurat det samme 😉 skjønn at suksess ikke alltid kommer fra skole, skole er bare den sikre veien;)) I smell jealousyyyy GO FUCKINGG BELLAAAAA👊🏾👊🏾👊🏾👊🏾

    24. Lurer på hva dere bloggere skal gjøre den dagen bloggverden faller. Noe som vil skje. Blir det økonomi krise igjen er dere de første som ryker. Da håper jeg regjeringen har laget en regel for nav at blogg ikke er en jobb. Og at dere ikke får en skitt. Ikke ment som hat men dere yter jo null bra for samfunnet.

    25. Hahhaha digget snapchat-storyen din i kveld!! Er så gøy å se deg være på den måten du er så morsom og nydelig, haha virket ut som dere hadde det skikkelig gøy!!! <3

    26. Altså herregud da… silikon og falsk rumpe, who cares ærlig talt ?! Du skal virkelig ha skryt for inntekten din. You go girl! Ja, du deler kanskje ikke de samme verdiene eller syn, som mange kanskje ønsker at du skulle ha gjort, men du driver en blogg, og du casher inn! Hadde alle kunnet gjøre det, så skal jeg love deg Isbaell, at de hadde fulgt etter. Så til dere som hakker ned og bare kritiserer, sjalusien får frem nettrollet i dere;) jeg personlig hadde nok ikke klart å være ei venninne av Isabell, da vi er som himmel og jord, men faen jeg respekterer henne for den bloggen hun driver.Clickbaits eller ikke, hun får det til !!! Money talks sier jeg bare….og ja, over 1 mill er penger :)) skal love dere at ingen hadde takket nei til det ✌🏽

    27. Det å utlevere seg slik som du gjør …. Jeg ville heller tjent sånn som vanlig folk. Jeg tror ikke det er verdt det.

    28. Ekstrem høy omsetning? Da må du nesten definere ekstremt, for selskapet ditt omsatte for 309 000 kr i 2016.

    29. Må si meg enig med Marie over her. Du tjener veldig bra, det er det ingen tvil om, men du bruker også forferdelig mye penger Isabel.. Hadde ikke tillatt meg dine utgifter med mindre jeg tjente hvertfall sju ganger mer. Jeg blir rett og slett stressa over hvor mye du bruker, for du kunne spart så utrulig mye mer! Jeg skjønner at bloggen din handler om mote og outfits, men du trenger ikke å shoppe for 30 000kr måneden for å gi oss nye antrekk. Vedder på at du har masse du ikke engang har fått brukt, som bare ligger der. Du kan jo bare kombinere det du allerede har.
      Det er nå du tjener penger, og du trenger garantert ikke mer sminke, klær nå.. Hvertfall ikke i slike mengder. Du trenger jo ikke shoppestopp, men hva med å handle for max 5000 kr i måneden? Du får mye klær på Nelly til den summen?
      Spise ute også er jo svindyrt.. Prøv å begrense det. Lær deg mer matlaging og inviter venner på middag istedenfor?
      Hadde jeg hatt din inntekt.. Jeg hadde spart SÅ mye.. Sparing er jo så gøy! Bare å se summen på konto vokse og vokse. Det gir virkelig en god følelse!

    30. Du er så utrolig flink til å svare i kommentarfeltet ditt! Er egentlig rart du ikke ligger på toppen av lista, siden du helt klart jobber minst like hardt som de andre bloggerne!

    31. Kjære deg…Hva er greia med dette innlegget? Forsvar? Ønske om å snerre til leserne? Er det noe jeg driter i er det skattelistene. Who cares liksom? Jeg lurer mer på fremdriften din, kan du skrive om hva som er ditt mål for livet og veien videre? Og så vil jeg gjerne høre mer om Dreamworld og hva de kan tilby av reiser! Nei, nok snakk, ta en tur ut i solen og nyt livet!

    32. Må jo smile litt for jeg skjønner vel ikke helt hvorfor folk leser noe de ikke liker. Jeg hadde jo aldri lest om det ikke var for alle disse “haterne” Greit å finne ut litt sjøl. Det er da ikke ulovlig å tjene penger heller. Jeg taper like mye på 3 år som du tjener fordi jeg sa opp jobben min for å ta men av min kjære som har alzheimer. Kan hende du også må ta et slik valg engang så nyt livet du. Disse puppa og rumpene er det jo mest vi menn som liker så fy på meg og arten mannfolk. Brød og sirkus er det vel folk vil ha og du gir jo bort det så da så 😉

    33. Merkelig du tjener så bra, men du shopper jo bare billige klær fra shein??Har du vurdert snart å donere en stor slump til veldedighet kanskje?? Du er et meget dårlig forbilde for unge jenter. Så så stolt burde du ikke være. Det er penger du har fått på å være dum og plastikk så ro deg ned ikke tjent men fått på å være dum for hele verden på din blogg!!

    34. Hva gjør du om ti år? Jeg tror du er et plaff, og interessen for deg er fallende. Flott dame er du, men plastikk er noe folk begynner å bli lei av. Jeg lurer på hvordan du vi se ut, den dagen du ikke har råd til å fylle opp mer. Jeg synes synd på deg og din måte å være på. Luksus har gått deg til hodet Du har virkelig et flott hotellrom, skulle gjerne bodd der noen dager selv 🙂 Hvorfor skriver du ikke at du ble kastet ut fra hjemmet til moren din? Med din inntekt og alder, så burde du hatt noe eget!

    35. Bra tjent. Spesielt når du har så mye ferie og fri. Tenk om du kunne vært flink til å spare mer, så får du kjøpt deg leilighet raskt.

    36. Jeg beundrer deg og det harde arbeide du gjør! Du har som jeg har forstått hatt det trøblete tidligere, så jeg unner deg virkelig ett liv med rikdom og livsglede!
      Håper du setterpris på å leve ett økonomisk bekymringsfritt liv!
      Det er noe jeg drømmer om selv! Slippe å se på prislappen på brød og pålegg. Slippe pg bekymre meg for om jeg kan dra å besøke faren min til jul…
      Du er så heldig! Håper bare du vet det! Ikke at penger er alt, men du har fått en stor gave og mulighet i livet ditt! Bless 💕

    37. Det er kjempe mye penger
      Særlig for oss som har gått 5 år eller mer enn deg på skole og tjener en tredjedel av det der. Likevel får du ikke de godene vi får når vi er syke blir gamle eller havner i ulykke og ikke får jobbet. Så her og nå er det bra men om du stikker nesa inn i fremtiden ser det der skummelt ut

    38. Du kan trykt være stolt av deg selv ja – du har gjort en fantastisk jobb !!! Veldig veldig flink pike .
      Just love you babe <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg