HAN VAR UTRO MOT MEG

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS SPØRSMÅL

Har du noensinne opplevd at noen har vært utro mot deg?

Ja, det har jeg dessverre. Da jeg var rundt 16-17 år holdt jeg på med en fyr, og jeg vil påstå at vi var veldig eksklusive og seriøse med hverandre. Vel, det fikk jeg fort bevist at ikke var tilfelle, for han var utro. Det var et vorspill hvor denne fyren da hadde kost seg med en annen frøken hele kvelden. Det fikk jeg vite dagen etter, og jeg ble mildt sagt knust. Utroskap er forferdelig! Jeg forstår ikke hvorfor man ikke gjør slutt med personen istedenfor å bedra vedkommende? Hvorfor vil man såre en person man har en relasjon til?

Hvordan går det med deg for tiden?

Tusen takk som spør, så skjønn du er! Det går faktisk veldig fint med meg om dagen. Så klart finnes det noen ting på privaten som kunne vært bedre, men slik er det jo alltid. Likevel kan jeg ikke klage, for livet er ikke så verst sånn egentlig. Jeg merker dog at jeg lengter noe fryktelig etter sol og sommer allerede, til tross for at jeg nettopp kom hjem fra Bali og Dubai. Jeg mener, det er litt over en uke siden bare… Haha. Er ikke så glad i kulden jeg, skjønner dere.

Når begynte du å drikke alkohol?

Hmmm.. Det var sommerferien til 10-ende klasse. Vi var en gjeng som samlet oss på gressplenen bak skolegården, og der hadde ei jente i klassen fikset masse cider. Vi var flere som da drakk for første gang, og la meg bare si en ting… Herregud HVOR FLAUT å tenke tilbake på. Vi vaaar så fjortiser! Døds kleint. Vi ble “fulle” på en cider liksom, og oppførte oss som idioter alle mann. Jeg blir oppriktig flau av å tenke på det. Jeg anbefaler ingen å starte å drikke før man er 18 år, for det er virkelig ikke noe kult ved det, eller noe man skal utsette seg for i så ung alder. Jeg angrer på at jeg gjorde det. Så tullete og barnslig!

Kan du ha storytime på YouTubekanalen din?

Ja, med glede! Fortell meg gjerne hva dere ønsker en storytime om da.

Hvor mange kjærester har du hatt?

To seriøse. Jeg har jo hatt “forhold” tidligere også, men da var jeg jo ung. Sånne fjortis-forhold gjelder vel ikke? Haha. Jeg har en tendens til å fort gå lei gutter jeg dater. Derfor har det ofte tatt “slutt” før det har blitt noe forhold. Jeg tror mange jenter er slik. Jeg antar vel at det er feil match da, om man går lei dem før man i det hele tatt har blitt offisielle. Heh!

Får du brukt alle klærne du bestiller hver måned?

Ja, faktisk. Hehe! Det er noe mange lurer på. Jeg får brukt det meste, altså. Med det sagt tar jeg jo ikke bilder hver eneste dag til bloggen, så dere får jo ikke sett hva jeg går kledd i hver eneste dag i løpet av en måned. Om jeg bruker de samme klærne flere ganger, er et annet spørsmål…

Hva slags vipper setter du på? Og hvor?

Jeg går til Kasja på Lahes By Kasja (sponset behandling). Verdens flinkeste! Jeg er litt usikker på hvilke type vipper jeg setter på, men trooor det er megavolume? Dere får spørre henne, hehe. For booking av time: klikk HER. Jeg elsker vippeextensions og kunne seriøst aldri sluttet med det. Det er jo så forbanna fiiint!

Hvorfor skifter du så ofte venner?

Fordi at jeg ikke orker å bruke energi på mennesker som jeg knytter sterke bånd til og som jeg tror er like real mot meg som det jeg er mot dem. Dessverre blir jeg sviktet og skuffet gang på gang, og da lar jeg heller være å knytte sterke bånd til mennesker. Jeg har mine ride or die’s, og de er mer enn nok for meg. Min sirkel er liten, og det er slik jeg liker det. Jeg vil kun ha venner som er genuine og ærlige, ikke overfladiske venner som jeg må väre redd for at skal baksnakke meg så fort jeg forlater rommet. Jeg kutter heller ut folk, enn å være rundt falske mennesker. Så enkelt er det for meg.

___

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

 

45 kommentarer
    1. Blir det ikke litt feil av deg å skrive det du skriver på slutten om utroskap synes du? Kan minnes at du selv har vært med på å ødelegge et forhold, til en som liksom skulle være en av dine bedre venninner? Fy.

    2. Anonym: Jeg vet ikke hva du tror at du vet, men faktum er at vi hadde sex før de ble sammen. Dramaet var at vi valgte å holde det mellom oss, dessverre. Det var dog ingen utroskap.

    3. Det med Isabel og Pierre var ikke noe utroskap mot Martine. Som hun sa selv var de ikke sammen en gang. Så jeg foreslår til deg anonym at du utforsker grundigere hva definisjonen av «utroskap» betyr. Og til deg Isabel må jeg bare si at du er et stort forbilde for meg. Dine meninger har spilt stor rolle for meg tidligere. Tusen takk❤️

    4. Hvem ligger med veninna sine rester uansett? Var jo hun som hadde sex først uansett om de var sammmen eller ikke hvem ligger med restene til veninna er ikke engang nårsom kan forsvares om når du lå

    5. Du sa engang at du hadde så mye klær at du ikke hadde rukket og pakke det ut engang… Da rekker du vel ikke alltid og bruke alle klær en måned?? Eller er det spons du får som du ikke bruker?? Får du velge klærne selv som du får sponset? Eller sender de bare noe i din str? Viss du ikke får velge, skjønner jeg at du ikke bruker alle..

    6. Dere hadde kanskje sex før de ble sammen, men du visste at hun likte ham og at de hadde en flørt. Du kunne ventet litt og sett hva som skjedde snuppa ;* jeg hadde ikke gjort det med en venninne som jeg visste at var interessert. Slutt å forsvar det plis

    7. «Om jeg bruker de samme klærne flere ganger er et annet spørsmål…» Er du seriøs? Jeg blir trist:(

    8. Til neste uke: Hvem er du fortsatt venn med fra Rhodos? Har du ikke kontakt med bettina eller mathilda lenger?:-)

    9. Ahaha, den med alkoholen vekker noen spenstige minner i meg. Mitt første møte med alkohol var i russetiden, og da gikk det i REN VODKA. Blandevann tenkte vi ikke på engang. Jeg kan ikke tro at vi drakk den giften der rent. Det verste var at det var min mest uskyldige venninne som introduserte meg for det, og vi satt på pikerommet hennes og drakk oss drita til vi lå på gulvet og lo. “Nå begynner jeg å kjenne det”, sa jeg. “Jeg også!”, sa hun, og så rullet vi rundt på gulvet og lo. Hendte vi tok en busstur også, bare sånn for moro skyld, og prøvde å ta oss sammen på bussholdeplassen så folk ikke skulle merke at vi var fulle. Skikkelig teit, når jeg tenker tilbake på det!

    10. De klærne du ikke bruker mer enn en gang kan du gjerne sende til en jente med 3 skuffer med klær, hint: meg :)))))))

    11. Hvordan kan du si at du jobber 24/7? Å bo på hotell, fikse negler, fikse vipper, fikse håret, shoppe på Nelly, hente pakker på posten og å sminke seg er ikke jobb. Jeg sier ikke at det er noe gale i å gjøre noen av tingene, bare at det ikke er jobb. Dette spørsmålet unngår du å svare på hele tiden, så hvorfor kan du ikke bare innrømme at utsagnet du kom med om at du jobber 24/7 var løgn? Med mindre du har et svar til det da 🙂

    12. Når kommer innkjøpsvideoen? Du sier at den kommer i løpet av uka eller i morgen osv. Når kommer den?

    13. Hei, selvom jeg ikke like plastik kirugi, så må jeg si at du har fått en veldig fin nese, haha, vet ikke om det var rar, menmen.
      Til spørsmålet: Har du fremdeles kontakt med folk du møtte på PH?

    14. Det som irriterer meg grønt med kommentarfeltet til bloggerne er at det er folk som påstår at det å vlogge ikke er en jobb. SÅKLART ER DET EN JOBB! Isabel tar bilder, skriver i flere timer, har sikkert masse møter som gjelder samarbeid, hun bruker flere timer i døgnet på å gjøre bloggen lesbar. Såklart at det høres lett ut, men det er jo ikke det. Jeg hadde aldri ha hatt tålmodighet til det + å få slengt drittkommentarer til seg 24/7 må være slitsomt, det tærer jo på en person. Bloggere skulle fått mer applaus for det de gjør og får drit for.

    15. Spørsmål: hvorfor bodde du i fosterhjem? Du har jo det så fint med familien din? Var det bare deg som bodde i fosterhjem?
      Du skal ikke selge klær du ikke bruker?

    16. Til neste uke: Du har så sykt fin hud😍! Kan du lage et innlegg på hvordan du tar vare på huden din? Og om du har tips til hvordan man kan fjerne poser under øynene? 🙂

    17. Hvorfor hater du kulden så mye? Synes du ikke det er deilig å kose seg inne med tente lys, kakao osv mens det er kaldt ute? Det er hvertfall det beste jeg vet!

    18. jeg skjønner ikke hvorfor folk slenger dritt til deg hele tiden. hvis det var snakk om en annen blogger som hadde sagt, sett ut eller gjjort det du gjør så hadde de ikke reagert. du er kjempe pen søta stå på💕

    19. Hvorfor velger du å fremstå som så dum?
      Hvorfor liker du å bli kalt «klikkhore»? For du gjør vell det siden du fortsetter å leve opp til definisjonen.
      Hvorfor tror du alltid at det er andre mennesker det er noe feil med i stedet for å se på deg selv?
      Kommer du noen gang til å ta en utdannelse og en ekte jobb?
      Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av denne bloggen. Det er trist å si det, men det er underholdende for folk å se deg drite deg loddrett ut gang på gang

    20. Anonym: Fremstår jeg dum? Hva er en “klikkhore”? 😛 Aldri hørt om før. :O Ekte jobb? Hmmm… Ja, du. Blogging ER en ekte jobb 🙂 Og du? Jeg er glad for at jeg underholder deg. Klemmer i fleng!

    21. Blogging er ikke en jobb nei. Det er en hobby du får betalt for.
      Klikkhore er en som lager overskrifter som ikke stemmer med innholdet for å tiltrekke seg lesere og tjene penger (derav navnet «klikkhore». Regner med at du viste dette fra før, men du er jo ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen, så man vet aldri.
      Og ja- du fremstår dum. Blant annet når du påstår at Bali er en liten plass i forhold til Oslo. Eller når du operer rævva di i utlandet uten å gjøre nok reasearch. Det vil jeg si er dumt. Rompa di henger jo allerede veldig.. hadde jeg hatt sånn rompe hadde jeg faktisk betalt for et løft, for det der ser faen ikke bra ut.
      Der er bra du trives med å drite deg ut for å underholde andre, slik at du tjener penger. Referer igjen til «klikkHORE». Jeg skal ikke slutte å lese denne bloggen, jeg unner deg lønna di. For det er ikke hvem som helst som hadde giddet å ofre så mye, og bli hatet bare for en stusslig lønn. Tenk- jeg har mer penger og mye bedre fremtidsutsikter enn deg, og det UTEN å legge ut horete bilder for penger, uten å bli hatet, uten å nedverdige meg selv.
      Likevell håper jeg ikke noen ser opp til deg og vil bli som deg.. da må de i så fall bli veldig usikre på seg selv, miste all selvinnsikt, ha dårlig mentaliseringsevner og lav intelligens. Og det trenger ikke dette landet fler av, vi har jo deg..

    22. Anonym: Heller “dum” og en “hore” enn å være et ufyselig nett-troll som bruker såpass lang tid på å skrive en så lang, stygg og fæl kommentar til et annet menneske. Vet du hva, det er spesielt sånne som deg som motiverer meg enda mer til å oppnå enda større suksess. Hadde du vært så bra som du påstår, hadde du neppe slengt så mye piss anonymt i et kommentarfelt. Håper du får det bra med deg selv en dag, for det har du åpenbart ikke nå som du sprer hat til ukjente mennesker.

    23. Ikke for å være frekk, men måten du skriver på er sykt irriterende og du gjør alt for at folk skal klikke inn på bloggen din. Slapp av med de irriterende overskriftene dine og skaff deg bedre klesstil og begynn å tren hengerumpa di please

    24. Syns du er veldig flink med bloggen og alt det rare du gjør Hehe (positivt ment) folk velger selv klikke seg inn på disse «horete» innleggene😂 ler!!!! Hallo, verden idag er naken, ingen som får med seg det eller? Enten så er det rumpe, eller så er det sideboobs… jenta er fin, selv om hun har betalt for litt her å der, så er vell det bedre enn å ikke ha god selvtillit!!! Jeg syns hun er flott! Å greit nok mange er sjalue! Å det merkes for hvert innlegg må folk skrive stygge ting, skulle gjerne likt å kunne kle meg sånn! Lettkledd betyr ikke T man blotter seg på noen vis! Men at man er komfortabel uansett! Å er virkelig disse menneskene man trenger flere av i verden! Hun gjør en god jobb! Å ja hun tjener på det hun gjør!
      Regner ikke med dere anonyme hadde takket nei til en sønnen sum i mnd for å blogge å oppleve å ta bilder! Det hadde hvertfall ikke jeg! Å ja, mange små jenter ser opp til henne! Betyr ikke at de ser opp til henne for å få større pupper, «finere» rumpe eller bedre utsende! Er mange andre ting her som er bra! La jenta være naken! Digger at du er deg selv! Du motbeviser alle her at du er sterk å flink! Pengene dine som DU tjener KUN DU!! Nyyyyt dem, skriv om dem å skryt! For jobben du gjør er døds bra! Hilsen meg på 22-år 😃

    25. Du er bare fin Isabel❤️ godt å se at du snakker tilbake til noen av disse nettrollene. Og for å si det sånn da, så gjør dem det ganske morsomt å lese i kommentarfeltet ditt da, alt er jo bare så høl i huet at jeg ler😂

    26. Synes det er fantastisk underholdene å lese gjennom kommentarfeltet her! At noen faktisk starter en setning med “ikke for å være frekk, men”, selvfølgelig er de fullt klar over at det som kommer er frekt og noe de helt sikkert aldri ville sagt til et menneske de møter ansikt til ansikt. At du fortsatt orker å drive denne bloggen når det sitter så mange trangsinnede og triste personer og slenger så mye uforskammet mot deg forstår jeg ikke. Jeg er veldig glad for det da, liker bloggen din veldig godt 🙂 Du burde være stolt over å ha oppnådd det du har!

    27. Blogging er en jobb på den måten at du er en levende reklameplakat. Og må jobbe for å holde utseende vedlike.
      Hvis folk slutter å bruke rabattkoder og trykke på linkene så slutter bloggeren etterhvert å tjene penger.

    28. Lest bloggen din siden jeg kan huske, men aldri følt for å kommentere innleggene dine før nå. At det finnes mennesker som sitter bak en skjerm og poster stygge kommentarer til andre gjør meg trist. At det er NORDMENN i tillegg får meg til å lure på hvilket land jeg bor i. Vil tro det er en del yngre jenter som leser bloggen din og streamer vloggene dine på Youtube, jeg har selv sett disse vloggene du legger ut, syntes du virker som en oppegående jente med både positivt og negativt å vise følgerne dine. Ser det er flere som reagerte på at du skrev du jobber 24/7, kjenner jeg blir skikkelig irritert. Mange ser på Kim K og Kylie som noen arbeidsfolk, hva gjør dem i forhold til deg? Du poster bilder, deler livet ditt i sosiale medier, du booker møter og samarbeider, du sitter timesvis hver eneste dag for at følgerne dine skal få det beste resultatet. Er det virkelig ikke en 24/7 jobb? Nei, du har ikke en 8-16 jobb som de fleste andre, men du har heller ingen pause fra arbeidet slik som de fleste andre. Etter alle grusomme kommentarer, er det ikke en jobb i seg selv å jobbe med å fikse seg selv innvendig uten å la alt gå innpå deg? Jeg forstår ikke hvordan jenter i Norge har blitt så hatefulle, var det ikke vi som skulle holde sammen, ikke tråkke hverandre ned. Jeg kjenner det stikker i hjertet av å tenke på at jeg ønsker å få barn, for hvem ønsker at et uskyldig barn skal vokse opp i et så umenneskelig samfunn? Poenget mitt er at det er kanskje 10% som mener du sitter på rompa di hele dagen uten å løfte en finger fordi du kanskje på det ene bildet lå i en seng på et hotellrom, men det er ingen andre enn deg selv som vet hvor hardt arbeid som står bak for at du nettopp fortjener å ligge der. Du skal ikke trenge å bevise for noen at du er bra nok eller at dem tar feil om deg. Du trenger å vite det selv og tenke på at dette har du fått til fordi du er du! De pengene du tjener skal du nyte og bruke akkurat slik som DU ønsker, for det er nettopp DU som har jobbet for dem!! Bruk dem på akkurat det du ønsker og gjerne vis hele verden at «fy, jeg fikk det til»!! Skryyyt så masse av summene som kommer inn på kontoen din, du har jobbet for dem. Du gjør en veldig bra ting for veldig veldig mange mennesker, Isabel 🙂

    29. Tenker du miljømessig når du handler klær? Dvs er du obs på hvilke butikker de er fra, hvor de er produsert, hva slags materiale/tekstil det er og hvordan dette evt påvirker miljøet? Det du ikke bruker lenger selger du – noe som er supert! Men sjekker du noen ganger tise eller Finn før du shopper?

    30. Veldig fint innlegg, og liker hvordan man blir litt bedre “kjent” med deg gjennom slike spørsmål og svar! 🙂
      Men må si jeg reagerer veldig på dette med klær. Å handle/motta så mange pakker med klær i måneden bidrar jo ENORMT negativt til miljøet, er dette noe du har tenkt godt gjennom? Da tenker jeg ikke bare kun på selve klesplaggene, men mesteparten av det man handler er jo pakket inn i plast (som er helt for j), hvor det igjen er pakket inn i esker og flere sider med ark følger med. For så å skulle sendes rundt med transport. Det er såå mange skadelige faktorer for miljøet bare for at du skal motta plagg du har på èn dag. Virkelig ikke meningen å være noe fy-fy miljø-kjerring, for jeg vet det er lett å glemme sånt i en ellers travel hverdag. Men det er virkelig noe du burde tenke på og ikke minst gjøre noe med, det er trist å se at så mange gir blanke i miljøet og den fine kloden vi har fått låne.

    31. Skulle ønske du tok litt mer relevante overskrifter.. Det er det eneste jeg reagerer på. Du virker som en super jente 🙂
      Synes overskriftene blir så dramatiske. Men det er jo min mening 🙂

    32. kjære isabel. har siden ph lest bloggen din hver uke, og i perioder hver dag. I starten likte jeg deg ganske godt, så begynte du å virke mye bedre enn alle andre for du er kjent blablabla. Men nå har jeg skikkelig sansen for deg! Er ofte jeg venter et par dager med å lese bloggen din, men det er kun fordi jeg vil ha flere innlegg å lese etter hverandre haha. På måten du skriver noen ganger kan det virke som at du tror deg mye bedre enn andre, men du er jo virkelig ikke sånn. Se alt hva du gjør for vennene dine, familien, blogglesere og alle sammen. Vet man ikke at du er en så god person så kan man irritere seg grønn over deg som blogger(sånn ca hva jeg gjorde før jeg innså hvilken person du egentlig er).
      Vet egentlig ikke hva jeg vil med denne kommentaren men. Jeg tipper grunnen til at mange ikke liker deg er vel at du fokuserer så mye på utseende og shopping at den gode, snille og omsorgsfulle isabel blir litt gjemt.
      Nå synes jeg det er gøy å lese dine innlegg om shopping og reiser og alt, for er det noen som fortjener dette så er det deg! Det er godt å se at du koser deg og gjør ting som du selv liker, ikke som alle andre vil du skal like/gjøre. Ok dette ble en usaklig bibel, så jeg avslutter nå. xoxo

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg