MITT BESTE TIPS

annonse

Den siste tiden har vært sinnsykt stressende og slitsom for meg. Jeg har hatt utallige møter å dra på, mye jobb gjøre, i tillegg til at jeg både har flyttet og ikke minst fartet rundt og vært på ferie. Ikke at sistnevnte er så stress, men dere skjønner greia. Jeg har ikke hatt mye dødtid, akkurat. I den forbindelse har jeg faktisk, for første gang på lenge, fått uren hud. Porene mine har blitt større, jeg har fått kviser her og der, jeg sliter med olje-balansen og huden min generelt er ikke så glatt og glødende som den vanligvis bruker å være. Det gjør meg engstelig, for jeg har aldri slitt med urenheter. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

THE INCREDIBLE PORE MASK

For å gjøre huden min fin igjen, har jeg startet med behandlinger her hjemme med mine favoritt produkter. Der i blant denne pore masken fra MayBeauty. Denne masken gjør at hudormer forsvinner, suger ut talg og fett og gir mindre porer. Jeg har skrevet om produktene fra Maybeauty flere ganger før, og det er fordi at jeg oppriktig elsker de. Det som gjør at jeg liker denne pore masken så godt er fordi at den virkelig er effektiv og fungerer! Jeg føler at det finnes så mange produkter på markedet som lover gull og grønne skoger, men som ikke viser liiiitt resultat en gang. Derfor vil jeg tipse dere om denne masken, som gir supre resultat og vel så det. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Slik ser konsistensen ut! Det er en tykk maske, som nesten kan minne litt om leire. Den lukter fresht og er lett å smøre utover. Man kan enten bruke børsten som følger med til å påføre masken med, men jeg liker best å bruke fingrene. Det er smak og behag, så klart! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Steg 1: påfør masken jevnt i ansiktet. Jeg bruker den over hele ansiktet, men det må man ikke. Om du ikke vil det, kan du påføre den kun på de områdene som du føler at du behøver behandling på. I mitt tilfelle er det hele ansiktet. Jeg elsker følelsen av å ha på masken. Den er avkjølende på huden, lett å påføre og den lukter godt, ikke minst.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Steg to: la den tørke i 15-30 minutter. Ps! Viktig å unngå å påføre på øyenbryn, i hårfestet og på vippene. I mellomtiden, mens du venter, kan du for eksempel enten ta oppvasken eller sjekke Instagram – som er min favoritt. Haha! Virketiden er som sagt opptil 30 minutt, men selv bruker jeg å ha den på i rundt 20. Jeg føler at det holder, egentlig. Men igjen: det er opp til hver enkelt hva man foretrekker og hva man føler at huden behøver.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Steg tre: vask bort masken. Selv bruker jeg å fjerne den med en våt klut. Det går kjappest. Og voila – du er ferdig! Nå er det bare til å nyte synet at en mye freshere og renere hud. På bildet over har jeg absolutt ingenting sminke på ansiktet mitt, så der kan dere se hvor frisk og fin huden min ser ut etter en runde med masken. Effekten ved bruk av The Incredible Pore Mask er faktisk helt syk. Jeg ble så positivt overrasket første gangen jeg testet den, for jeg trodde helt ærlig ikke at det var mulig å få så mye resultat ut av en enkel maske som kun har en virketid på 15-30 minutter. Der tok jeg feil gitt, for det er visst mulig og det beviser denne masken.

Dersom du vil teste ut masken, har jeg en rabattkode til deg! Klikk HER for å automatisk få 30% i avslag, eller så kan du oppgi rabattkoden «PORESRAAD» i kassen!

9 kommentarer
    1. Kan jeg spørre hvor du opererte nesen din og hva du betalte? 🙂 Jeg leter etter bra klinikker men bor i Sverige og finner INGENTING som føles safe…

    2. I innlegget «KJÆRLIGHETSSORG, RUMPEFORSTØRRING OG 50.000 KR» hadde du på ei gråblå skjorte, hvor er den fra?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg