I NOVEMBER SKAL JEG…

HELLO NOVEMBER ⎮ YOU’RE MORE THAN WELCOME

1. Begynne på julegavehandelen! Jeg har lyst til å gå all in i år og virkelig glede alle de jeg står nære. Å gi gaver må være blant det gøyeste jeg vet! Spesielt når jeg er helt sikker på at personen kommer til å bli glad for det han/hun får. Jeg er derimot ikke så glad i å få gaver selv. Hehe!

2. Lære meg å lage rød ris. Dere som har “ikke norsk” bakgrunn har kanskje kjennskap til det? Det er i hvert fall super godt! Man blander inn tomatpuré, olje og et eller annet til med ris. Jeg har prøvd meg på det tidligere, men den gryten måtte kastes. Kremt… Haha! Krysser fingrene for at jeg nailer det i løpet av måneden. Jeg kommer IKKE til å gi meg!

3. Ha mange mys kvelder hjemme i sofaen inntullet i et deilig, varmt teppe med varm sjokolade med masse krem i den ene hånden og klementiner i den andre. Altså, dere forstår vel at jeg varmer opp til desember? Kan jo ikke vente, vet dere… Jeg ER så gira på juletider nå!

4. Finne ut om jeg skal til New York i starten av desember eller ikke. Jeg har så lyst til å oppleve NY under juletiden. Det ser jo så vanvittig koselig ut! Tenk å spasere rundt i Central Park med all den koselige julestemningen? Åååå! Jeg innser jo nå at jeg virkelig må oppfylle denne drømmen. Haha! Eventuelt kan jeg kjøpe de siste julegavene der også. Hmmm!

5. Ta ordentlig tak i treningen! Ja, behøver jeg utdype? Det er på tide å step up the healthy living game.

6. Apropos reising… Kjenner jeg meg selv rett blir det nok en liten visitt til et eller annet solfylt land. Jeg fryser jo ihjel allerede.. BRR!

7. Bli litt mer kreativ på sminke-fronten. Jeg kjører på med samme look hver eneste dag, jo. Jeg begynner å bli temmelig lei… Nå er det jo innafor med litt mørkere lepper for eksempel. Jeg elsker jo dyp rød leppestift. Så lekkert!

8. VLOGGE! Det var så utrolig gøy å vlogge da jeg var i Dubai og Bali (se vloggene på Youtubekanalen min HER), så det vil jeg gjerne få til mer av. Dere virker jo å sette pris på videoene jeg publiserer også, så jeg lover å levere mer bra videoer. Jippi!

9. Levere kjolene mine til skredderen. Jeg har for mange super fine kjoler hengende i garderoben som jeg ikke bruker på grunn av at de sitter for posete på meg. Det er overhodet ikke fint, så nå gjelder det å få fingen ut å gjøre noe med det.

10. Shoppe liiiite og bruke det jeg allerede har av klær og sko.

11. Få meg enda et fadderbarn. Det oppfordrer jeg alle dere også til å gjøre, spesielt nå som vi nærmer oss jul. ❥

30 kommentarer
    1. Tok meg lang tid før jeg lærte meg «rød ris». Men øvelse gjør virkelig mester på det området der!

    2. Haha du skal få deg et fadderbarn tror du du er en god menneske ved å donere bort 200kr i mnd ? Ærlig talt du er så morsom ….. trene da du veier 46 kilo? Kanskje du skal spise mere? Enn å begynne trene og bli en skjelett bein til slutt?

    3. Til deg 16:32 –
      Stakkars deg, må være fælt å være et så stakkarslig menneske. Ikke måte på hva enkelte skal klage over, når det til og med blir feil å få seg fadderbarn eller trene!
      Til din informasjon så er det også sunt for tynne mennesker å trene, kroppen har godt av mosjon uansett vekt.
      Dessuten skulle jeg likt å vite hva DU gjør for verden, hvor mange fadderbarn har du om jeg tør spørre? Å gi litt er mye bedre enn å gi ingenting, og dessuten vet du faktisk ikke hvor mye Isabel gir til sine fadderbarn.
      Stå på Isabel, jeg regner med du skjønner at sånne som den fjotten i kommentarfeltet over ikke kan ha det så godt med seg selv. Enten det ellers er det en 12-åring som ikke vet bedre! 🙂

    4. Til 16:33, såklart er hun ett godt menneske som donerer 200kr, ja det er ikke mye for oss, men det er mye for mange andre, og ingen som sa hun bare gjør det, kan hend hun gjør så mye mere også. Her for ikke lenge siden donerte hun klærne sine som hun har brukt mye penger på. Så da hjelp hun til med klær til folk, og 200 hver måned blir tilslutt endel! Tviler sterkt på at du gjør så alt for mye mer enn Isabel uansett. Og forresten så skrev hun ett til fadderbarn som betyr at hun allerede har en, så det blir 400kr i måneden og ikke “bare” 200.
      Ehm, du vet også når du trener så får du muskler? Så trenger ikke legge av seg kiloene hun trener, og med trening så spiser man bedre også. Er heller ingenting feil i og veie 46kg. Skjelett blir hun heller ikke, går det for ille så vil jeg tro hun tar tak i det siden hun faktisk har stått oppi ting som det før. Så tror nokk Isabel har kontroll helt fint uten dine meninger 🙂 Skulle ønske det ikke var sånn at folk måtte hakke på andre for å føle seg bedre sånn som du måtte her :/ stå på Isabel! Ser ut som en spennende og koselig månede! Hold oss oppdatert på den risen, hørtes godt ut! 😀

    5. Veldig spennende å høre om hvorfor du trekker deg unna større sosiale sirkler eller bloggere. Fra å ha lest bloggen din lenge virker det som du ikke har noen faste gamle venner? Er det fordi de ikke likte at du ble rik?
      Bare morsomt å høre din side. Nominerede seff til vixen og håper de andre bloggene ser hvor flink du er

    6. Til deg 16:32……. Man trener ikke bare for å slanke seg, men for også bygge muskler 🙄 du har virkelig ikke peiling, så ikke uttal deg.

    7. Hvis hun begynner å trene, så kommer hun til å spise mer. Å det handler ikke bare om å gå ned i vekt.
      Sunt for alle å trene 🙂 bare på riktig måte.
      Å det er ikke vits å være negativ til alt hun skriver om.
      Ikke bry deg Isabel, du er flott du!

    8. Jeg har en skole i slummen i Kenya og vi trenger faddere! Du kan sjekke vår Facebook side Little Ray of Hope. Send oss en melding på Facebook hvis du vil ha mer info! 🙂

    9. Må si jeg ELSKER innleggene dine fortiden!! 😍 virker så du er mye mer deg selv!
      Ta en reis til NY, spesiellt i juletidene!😍

    10. Kommentar 16:32: Altså, tror du seriøst at når man trener, så betyr det at man går ned i vekt? Misforstått du ass.. Det kalles STYRKETRENING! Man går opp i vekt, ikke ned. Det er donere 200 kr i mnd er mye bedre enn og ikke gi noe i det hele tatt! Ta deg en bolle, ditt uvitende menneske…

    11. Ler meg ihjel når jeg leser negative kommentarer om at du skal begynne å trene 😂😂 Trening er sunt, man bygger muskler, som gjør at man vil gå opp i vekt. Trener man mye, spiser man mer. Latterlig at folk kan uttale seg på slik når de er så uvitende.
      Stå på du! Det enkelte ikke skjønner er at det går an å unne andre mennesker godt, selv om man ikke er enige om alt.

    12. Gud, folk her er lysthatere jo. Er absolutt ikke noe å hate på, likevel skal visse folk vri og vende på alt Hahaha herre så barnslige. Jeg digger deg og dette er braaaaaa planer som ser gooodie ut kjør på

    13. Hhhaha det er det dummeste jeg har lest i dag at hun ikke kan trene fordi hun veiver 46 kilo ? Wtf er galt med deg menneske? Alle kan trene uansett vekt trenger er jo bare bra 😃 fine ting du skaø håper du får en kjempe mnd bella ♡

    14. Åhh, rød ris er så godt! En av de tingene jeg savner med min tidligere bestevenninne fra Iran er matlagingen til moren hennes😅

    15. Hei
      Angående du vil lære deg å lage rød ris
      1. Sette på plate og kjele med litt olje
      2. La oljen steke litt godt i kjele
      3. Vask ris ca 2-3 glass med ca 250ml eller mer om du vil
      4. Hvis du vasker 3 glas ris så legger du alltid 1 glass ekstra vann i kjele
      5. Ha 2 ss tomatpuré og vann og litt salt i kjelen
      6. Når den har kokt så tar du risen i og legge platen på medium sånn dem ikke brenner
      Vent ca 20 min og da er den ferdig ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg