JEG SKAL PÅ GOD KVELD NORGE!

reklame: alle lenker er annonselenker

Nå føler jeg meg produktiv, dere. Denne dagen har vært svært effektiv må jeg si! Den startet med et møte med en super skjønn frøken som jobber i God Kveld Norge, og det gikk over all forventning. Hun var så enkel å prate med, og det gjør det så mye enklere når det kommer til å åpne seg opp i slike sammenhenger. Vi planla innslaget mitt til God Kveld Norge, som vi forøvrig skal spille inn til neste uke. Jeg gleder meg! Jeg har som sagt jobbet med dem før, og dessuten elsker jeg å se på programmet selv. Det er ikke mange årene siden jeg satt i sofaen med familien min og så på det, uten å i min villeste fantasi kunne forestille meg at jeg noensinne kom til å poppe opp skjermen noen får år senere. Livet har endret seg noe ekstremt på 2,5 år. Det er helt vilt å tenke på. Uansett! Det jeg skal prate om vet jeg at dere kommer til å finne interessant, så det er bare til å benke seg fremfor TV-en når det sendes. Jeg kommer tilbake med info om dato når det nærmer seg. 

Jeg brukte super lang tid fremfor speilet på sminken i dag tidlig. Det er lenge siden jeg bare har lekt meg uten å måtte rushe på grunn av dårlig tid. I dag derimot tok jeg meg gooood tid mens jeg hørte på favorittlista på Spotify og la dagens sminkelook. På bildet ovenfor ser dere noen av mine favorittprodukter som jeg bruker daglig. Countur palettet fra NYX er forresten min ride or die når det kommer til sminke. ELSKER den paletten! Jeg konturer ansikt og nese med denne, i tillegg til å bruke den mørkeste fargen som øyenskygge. Den kan brukes til så mangt! Du finner den HER.

GENSER HER (denne er så sykt fin og så deilig å ha på!) ⎮ BUKSER HER

VERDENS NYDELIGSTE RING HER!

Akkurat nå er jeg godt plassert i den deilige hotellsenga mi og skal gjøre klart et innlegg til i kveld. Hint: vlogg!!! 😻 Med andre ord er ikke planene de mest spektakulære i kveld. Jeg skal bare jobbe. Som en belønning på slutten av kvelden skal jeg ta meg et varmt bad og se på Teen Moms 2. Jada, jeg har blitt hekta på en ny serie… Tar jo aldri slutt haha.

47 kommentarer

Siste innlegg