UKENS SPØRSMÅL

   UKENS SPØRSMÅL   

Hvor mye kostet suiten dere valgte på Bali per natt og hva het hotellet? Var kjempe fint!

Det heter Four Points By Sheraton. Det kostet 2.000 kroner per natt tror jeg. Litt usikker, men tror jeg husker riktig.

Kommer det flere innlegg rundt den spørsmålsrunden? Hadde vært gøy om du hadde gjort det på video også 😀

Ja, det gjør det! Jeg har faktisk planer om å svare på video denne runden. Litt variasjon fra de to tidligere innleggene med svar. Jeg føler at jeg uttrykker meg bedre via video, så vi kjører på med det. Skal få spilt den inn i løpet av helgen håper jeg! Du kan lese svarene på del 1 her og del 2 her i mellomtiden. 

Hvor mye kostet Gucci belte ca?

Det koster rundt 5000-5500 tror jeg? Husker ikke helt, men rundt det.

Tar du med deg søstera di på typ 13 år på solarium? Hvor sykt er ikke det?

Så klart gjør jeg ikke det. Denne kommentaren tikket inn da jeg la ut en snap av en samtale hvor jeg skrev at den var mellom meg og søsteren min, men det gjaldt så klart storesøsteren min ikke hun minste. Det er 18 års aldersgrense på solarium for det første, og for det andre hadde jeg aldri latt Sidra ta sol i så ung alder. Never ever. Jasmine er derimot 25 år, så det går bra. Hehe!

Hvorfor er du ikke ærlig om neseoperasjon nummer to?

Vanskelig å være ærlig om noe som ikke er sant. Jeg har kun operert nesen min en gang, og that’s it. Den ser kanskje litt annerledes ut da, om det er derfor du lurer. Greia er at det tar et helt år før det endelige resultatet er klart. Nå er det rundt 1 år siden og all hevelse er borte. Jeg er overlykkelig over resultatet da, det må jeg si. 

Føler du deg like ensom som du framstår på snap? Trives du med det?

Ensom vil jeg ikke påstå at jeg er, men jeg liker jo godt å være alene. Jeg er en liten introvert, og det har jeg alltid vært. Men så klart liker jeg å være sosial og omgås mennesker også, men det snapper jeg ikke nødvendigvis alltid. Ikke alle i mitt liv er komfortable med å synes på mine kanaler, da jeg har såpass mange følgere. Ikke alle liker den eksponeringen, og det respekterer jeg! 😚

Kunne du blitt sammen med en gutt som tjener en vanlig månedslønn?

Ja, herlighet! Så klart. Penger i et forhold er det minste jeg bryr meg om. For meg har ikke summen vedkommende tjener noe som helst å si for meg, så lenge personen er driven og brenner for noe. Det er sexy i mine øyner!

Hvordan fikk du det arret du har på oversiden av foten?

Det fikk jeg av noen forferdelige sandaler jeg hadde på meg da jeg var i Dubai. Om du ser denne vloggen, forstår du. Hvordan det arret har blitt så forbanna stygt forstår jeg dog ikke, men det er søren meg ikke noe fint. Min uflaks streifer igjen, så klart. Haha.

Skal du snart ha klessalg igjen? Du har så mye fiiint!

Ja, det skal jeg! Nå er det overfylt her hjemme igjen, så det er på tide å ta en detox i garderoben min. Jeg kommer med mer info så fort jeg er klar!

Familie ser viktig ut for deg. Er det det? Blir så glad av å se det.

Åh, familie er det viktigste av alt for meg. Spesielt søsknene mine. De er mitt alt! ❤️

____

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

34 kommentarer
    1. Du skal virke så god og snill, men egentlig er du en mobber. Håper du har dårlig samvittighet ovenfor meg som du ødela livet til på videregående . Du er et jævlig menneske

    2. Anonym: Det er dette jeg avskyr med det å kunne være anonym og spre usanne ting. Jeg har aldri i mitt liv mobbet noen. Aldri. Jeg har derimot alltid stått opp for de som ble utsatt for mobbing! Kjenner jeg blir skikkelig irritert, for dette er så bullshit.

    3. Ikke tenk på det Isabel, de fleste med mer enn 2 braincells vet at anonym allltid er en idiot med mindre inn 2 celler som sprer kvalme xD
      De er bare idiotisk å lese, hvor dypt folk synker er faktisk mer tragisk enn morsomt…wow
      Stå på duuu <3

    4. Kommentere aldri blogger, som regel. Og dette blir min første kommentar tar til deg. Følger deg på snap, insta og er innom bloggen fra tid til annen. Må berre si en liten ting, og det er at du må aldri la haterene vinne, de er så langt nede i livet at det er humor å lese kommentarene du får… Skjønna da kan være vanskelig å få dritt på hvert innlegg, men gje faen, er da nøye hva andre syns? Nesj, stå på Bella! ;**

    5. Hvor mye penger bruker du på klær i månden? Syns du til stadig vekk kjøper klær og selger klær. Virker som du ikke bruke klærne dine så mange ganger før du selger dem.

    6. Elsker deg og bloggen din forresten! Håper du ikke har dette spørsmålet feil, men er familien din muslimer? Med tankte på at du er kristen på papirene. Og kan du snakke arabisk for oss engang? Elsker at du har utenlandsk opphav og skulle ønske du “viser det litt mer frem” om du fatter? Har studert kultur og geografi så synes det er såå spennende når folk ikke er 100% norske

    7. Det Gucci beltet koster 2800 kr på Gucci butikken i Oslo (str. medium på Gucci logoen).
      I Dubai er alt av merkevarer nesten dobbelt så dyrt. Kunne du svart på hvilken str du har på logoen, s, m eller L?

    8. Pai skincare har en sånn nypeolje, og den anbefaler jeg virkelig å smøre på arr (foten din!)! Morgen og kveld. Ikke er den særlig dyr heller, 270 ca for en flaske.

    9. Hei vakre Isabel<3
      Først og fremst vil jeg fortelle deg at jeg har vært en stor fan i over 1 år nå. Bloggen din er blitt som vg for meg; dagen er ikke den samme uten! Haha. Du virker som en fanatastisk jente som jeg ser opp til. Du minner meg om min egen søster når du nevner at du gjør alt for dine søsken. Min søster setter alltid alle oss andre søsknene før seg selv. Og DÈT mener jeg er en fantastisk egenskap! Det finnes dessverre mange egoistiske mennesker i verden idag.
      Aldri la lavmåle mennesker som sitter bak tastaturet og skriver dritt til deg, gå inn på deg. Ikke ta deg nær av sånt tull! Jeg er 22 år, og om jeg skulle mislikt deg, ville jeg aaaaldri sittet og skrevet dritt til deg. For virkelig, livet er ikke verdt det å være slem mot andre.
      Jeg sender deg en ufattelig stor klem, og ønsker deg ALL lykke!!!<3

    10. Synes du virker som en kjempefin og god jente jente, Isabell. Skjønner ikke hva folk får ut av de stygge tingene de sier til deg. Hvorfor skal man dra hverandre ned, når man kan dra hverandre opp?<3

    11. Vil bare først si at jeg digger deg!! Og syntes du får unødvendig mye hat på nett!! Syntes du er tøff som klarer å stå i det! PS. Dette er litt shade throwing, men er ikke for å hate på hatere men her er ei litta video hvor du kan se «hva slags type folk» som hater på andre på nett… https://www.facebook.com/vgnett/videos/10155185212291995/
      Digger bloggen, stå på, og stå imot hatere!💜

    12. Hei:) Kunne du har forklart litt mer rundt reisen din til Bali? Jeg hat planer om å reise til Bali i nærmeste fremtid, men synes det vanskelig å finne fly osv til en rimelig pris uten så mye mellomlandinger… har du noen tips? Og har du noen gode tips til hotell, spisesteder, shopping, utesteder osv <3

    13. Hei
      Jeg har aldri kommentert på bloggen din før, men nå må jeg kommentere. Til deg anonym som sier at Isabel har mobbet deg. Det er bullshit! Jeg gikk også på vgs med henne og hang litt med deg på fritiden. Jeg husker SÅ godt en gang i en sosial setting hvor en person sa: «hun var tykk!» og Isabel svarte: «hvorfor sier du sånn? Hun kan vell ikke for at hun ser slik ut. Og har det noe å bety??» .. Siden den gang har jeg hatt stor respekt for deg. Du er og har alltid vært et godt menneske. <3
      Stå på!

    14. Hei. Når skal du lage videoen om alt du kjøpte på ferien din, og når skal du lage sminkevideo? 🙂
      Stå på Isabell

    15. Nå skal jeg fortelle deg noe gøy! I kveld, i går – alt ettersom har skoene jeg kjøpte av deg vært på julebord! De gjorde lunsj suksess. Håper du får en fin helg Isabel. Det fortjener du samme hva 😊

    16. Det er frekt å spørre om lønn, jeg vet. Men du har jo valgt å være ganske åpen om det, så håper at det går greit! Når du sier at du tjener ca 200k på en måned, er det da bare penger? Eller regner du også med verdien av sminke, klær, reise og andre produkter du får sponset? Eller kommer slike sponsede ting utenom de 200 k? 🙂

    17. Kan du ha sånn “dyrt vs billig” innlegg? At du sammenligner dyre og billige ting, om du skjønner haha.

    18. Gucci belte du kjøpte deg koster 2500-3500 i butikk i både Oslo og København, og på nett. Hvorfor var det så dyrt i Dubai?

    19. I videoen på Snapchat hvor du bare viser mage og rumpe……jeg er ikke hater, men lurer bare på hvordan du mener vi kan unngå å skape kroppspress, når du liksom legger ut dette.. d er jo bare en snap for kropps skyld? Hva tror du kroppspress egt kommer av eller vet du at det du legger ut er rent kroppspress.

    20. Hei❤️
      Kommer det flere vlogger fra Bali?❤️
      Kommer det en innkjøpsvideo fra Dubai og Bali?💜
      Elsker deg😍

    21. – For en tid tilbake så møtte du Sofie Nilsen på cafe eller noe. Fortsatte dere kontakten eller?
      – Verdens vakreste kjendis (dame)? (Utenom Kim og Kylie) :p
      – Verdens kjekkeste kjendis (mann)?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg