JEG INNRØMMER DET

OK, jeg innrømmer det. Det er ikke så vanvittig stor forskjell på ukedager og helg når det kommer til hverdagen min. Jeg jobber jo like mye om det så er mandag eller lørdag, men jeg kan samtidig gjøre akkurat som jeg vil. En tirsdag kan være prikk lik en fredag hos meg. Så dere skal få den – sånn sett er livet som blogger ganske “enkelt” og luksus. Det kjipe er at jeg faktisk savner det å kunne glede seg til helg. Før studerte jeg jo og hadde vanlig deltidsjobb som alle andre, og jeg husker lykkefølelsen jeg kjente på når helgene var rett rundt hjørnet. Akkurat den delen er litt kjedelig, for nå er det ikke slik i det hele tatt lenger. Men hey – jeg kan virkelig ikke klage! Det blir for dumt, for jeg er jo sjeleglad over hverdagen jeg har skapt meg.

I dag er det i hvert fall fredag og helg! Jeg skal ta det super chill denne helgen. Planen var egentlig å ta en weekendtur til København, men jeg venter litt med det. Det har skjedd så mye på privaten denne uken som har ført til at jeg er helt sliten i huet, så det å koble helt av og ta livet med ro frister mye mer enn å reise akkurat nå. Slik er det noen ganger! Det jeg hater absolutt mest av alt i verden er når jeg møter på mange oppturer og nedturer på kort tid. Du vet når du blir overlykkelig over noe – hyler, skriker og dør av glede? For å så få alt knust i tusen biter i neste sekund? Slik har denne uken vært, mildt sagt. Det har vært mye opp og ned. Det er så kjedelig, men jeg må virkelig lære meg å ikke ta alt så.. jeg vet ikke. Jeg blir bare VELDIG glad, for å så bli VELDIG lei. Skjønner dere? Jeg er så følsom at alt går så hardt inn på meg, og derfor blir alle følelser så sykt forsterket. Jeg må slappe av litt, kjenner jeg. Blir helt matt…

I kveld skal jeg ut å spise middag med en venninne og drikke litt (mye) vin, før jeg skal ha litt me-time resten  av kvelden. Ansiktsmaske, hårkur, skrubb og deilige bodylotions.. Jepp, i kveld er det tid for hjemmespa! Det var lenge siden, det. Før gjorde jeg det hver eneste søndag – uten unntak. Hvorfor jeg har sluttet med det, er uvisst. Er det bare jeg som blir knusktørr over alt så fort det blir kaldt, forresten? Herregud, det er helt krise! Jeg blir nesten hvit så tørr jeg er. Haha, mmm… Flott.

Nok tullprat fra meg. Jeg ville egentlig bare ønske dere en god helg og si at jeg setter uendelig stor pris på hver og en av dere! Dere betyr mer for meg enn dere aner. Klemmer i fleng! ❥

20 kommentarer
    1. Sååå vakker du var på disse bildene Isabel , spesielt det første😊 spennende og se hva du skal selge av dine klær denne gangen, de kommer inn i garderoben din og forsvinner igjen som en døgnflue! Artig er det, det er no voldsom til rulering på dine klær he he. Skjønner det godt. Har man penger så bør man kjøpe seg akkurat det man vil😀

    2. Det du kaller drama og OMG. Det er det vi andre kaller livet. Du lever i en narsisstisk boble. Gå ut av den. Du får det bedre.

    3. Eirin: skulle til å spørre om det samme til deg…. didn?t ask you, I asked her:*<3 tenkte bare på det du sa Isabel, at du var ganske gjerrig om dagen elns på deg selv, var ikke ment som hate😅💕

    4. Kommer det flere runder med spørsmålsrunden? Er liksom så mange spørsmål hele tiden. Håper at du snart kan svare på video. Lurer på hvordan du opplevde det å ta abort? Er kanskje er vondt å snakke om, men vet mange bloggere feks har vært veldig åpne om dette

    5. Jeg er har akkurat samme (u)vane som deg! For den minste lille ting blir jeg SÅ spent, og dermed blir jeg også sykt skuffa om noe ikke går som det skal. Ha en fin helg uansett❤

    6. Studerte du? Hehe. Du gikk videregående. Å studere er det man gjør etter vgs, på høyskoler og universitet. Da vet du det😊

    7. Den “jobben” du påstår å gjøre 24/7 virker så alt for krevende til tider.. Jeg mener, for deg er det jo lørdag hver dag

    8. Du kan jo bare jobbe mer med struktur. Planlegg innlegg, og jobb med det i ukedagene. Da kan du se frem til helg med fri og helgefølelse

    9. I videoen på Snapchat hvor du bare viser mage og rumpe……jeg er ikke hater, men lurer bare på hvordan du mener vi kan unngå å skape kroppspress, når du liksom legger ut dette.. d er jo bare en snap for kropps skyld? Hva tror du kroppspress egt kommer av eller vet du at det du legger ut er rent kroppspress.

    10. Hahaha nå var du grusom, men underholdene lesning. Du 😂 jeg blogger jeg også og det har ikke gitt 1 krone og kommer aldri til å gjøre det heller. Nyt livet du for en vet aldri hva som venter i framtiden. Ha ei fin helg 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg