RABATTKODE: -25% PÅ NELLY!

reklame: alle lenker er annonselenker

Nå er det mange som har etterspurt en rabattkode på Nelly, og NÅ kommer jeg med en! Endelig 😁 Denne koden er dessuten helt amazing. Rabattkoden varer frem til klokken 23:50, 11/11, og gjelder ALT på nettbutikken (med unntak av noen eksklusive merker). Du får mer og mer rabatt for hvor mange saker du kjøper. Sånn her ser det ut:

SHOP HER OG OPPGI RABATTKODEN «SINGLE» I KASSEN!

1. HER ⎮ 2. HER (disse har jeg, så fine!) ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮​ 6. HER

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮​ 6. HER

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮​ 6. HER

_____

Jeg har klikket hjem masse av det ovenfor her! Så masse fint. Happy shopping, babes!

43 kommentarer
    1. Hei Sara! Må først bare si du er fantastisk blogg, følger alltid med deg! Men jeg lurte på en ting.. har du noen tips til å unngå å få vondt i foten når man går i høyeheller? ueansett hvordan type høye heller for jeg vondt å gå i de. det er så utrolig trist fordi jeg synes hæler er så utrolige vakkre.. har du noen tips?

    2. Siden jeg startet å lese bloggen din har jeg operert nesten hele meg. Nå, i ettertid, angrer jeg på det . Når skal du ta ansvar!! Hadde det ikke vært for deg hadde jeg ikke gjort det !!

    3. Tine: Jeg har aldri oppfordret andre til å operere seg, men jeg kan ikke gå rundt å late som at hele jeg er naturlig når jeg åpenlyst ikke er det. At jeg har vært litt for åpen om mine inngrep tidligere har jeg beklaget meg for, i tillegg til at jeg ikke har pratet om operasjoner siden den gang (sett bort i fra svar på spørsmålsrunden og før og etter-bilder). Jeg er lei for å høre at du har lagt deg under kniven. Håper du har det bra og klarer å se at du er fin akkurat som du er, selv om det kan være vanskelig (tro meg, i know). Klem <3

    4. Jævla tett av folk å sitte bak pcn å beskylde Isabel for å oppfordre andre til å opperere seg, selvom Isabel har tatt noen inngrep så betyr ikke det at alle andre skal gjøre det samme. Noen er så forbanna dumme i huet. Unnskyld meg. Hva du selv gjør er opp til deg, ikke legg skylda på isabel.

    5. Tine: Hva du gjør med din egen kropp er ditt eget ansvar. Greit nok at Isabel kan være en påvirkende faktor, men valget ditt er absolutt ikke hennes å ta ansvar for. Det er få som ville gjort noe så drastisk kun fordi de har sett noen andre som har gjort det. Da må du innse at dette problemet har ligget i deg dypere enn hva du tror, og du kan aldri bli fornøyd med deg selv om du ikke fikser problemet innenfra. Er du sensitiv, bør du ta ansvar for deg selv og slutte å lese blogg eller andre ting du kjenner påvirker deg. Jeg er sikker på at du så bra ut før operasjonene og at du ser bra ut nå også. Hvis du noen må ta ansvar for operasjonene dine, så er det deg.
      Det blir litt det samme som å skylde på Isabel for at klærna du bestilte fra nelly ikke satt like fint på deg som på henne, eller at du spiste favorittretten hennes på Fridays og endte opp med dårlig mage eller ikke likte den. Man kan heller ikke legge ansvaret og skylda på Isabel om man farger håret samme farge som henne og blir misfornøyd med resultatet.

    6. TINE hahaha 🤣 dette er det dummeste jeg har lest på lenge “Når skal du ta ansvar”!!?? Regner med at du er over 18 år siden du har operert deg. Det tilsvarer en alder der man er myndig å må selv ta ansvar for sine handlinger. At du selv ikke har lært deg å ikke la andre påvirke deg er jo synd for deg 🤣 om hun hadde bedt deg spise bæsj, hadde du gjort det da ??

    7. Tine: det der er den dummeste kommentaren jeg noen gang har sett, Hahaha. Du er ganske idiot hvis du har tenkt «nå skal jeg operere meg for det har Isabell gjort!». Håper for Guds skyld denne kommentaren er bullshit, og at du bare er en 14 år gammel jente som hater på Isabell. Du tenker kanskje at kommentaren din slo sikkelig an å får Isabell til å slutte å legge ut sånne bilder som hu gjør. Men om noen år kommer du til å føle deg så jævlig dum.

    8. Hei, jeg lurer på om du vet noe om å gjøre låtene mindre, fettsuging eller hva det heter. Bare spør deg siden du har operert andre ting på kroppen før å kanskje du vet noe

    9. Hei. Vil bare si du er kjempe pen og søt jente. Liker å følge med på bloggen din hver dag.
      men vil bare si jeg føler meg helt utenfor, siden jeg har fått Såå dårlig selvbildet av meg selv. Jeg føler meg Såå stygg når jeg ser på bildene dine. sier ikke det er din skyld, tror det ligger bare i hodet. Blir Såå deprimert av meg selv vet ikke hva jeg skal gjøre Hahah. Men du er Såå heldig

    10. Tine – Hahaha kor teit går det ann og vær… OMG æ må særr flire 😂😂😂 Teitaste kommentarn på længe, HAHAHAH 😂😂😂 Å den bæste kommentarn på længe 😆😂

    11. Æ døøøør av den kommentarn at ho sir det e din skyld for alle oprasjonan😂 Kor gammel e ho? Klare ho ikje ta egne valg da? Hahah helt ufattelig kommentar

    12. Tine: hvorfor skal Isabel ta ansvar for hva DU velger å gjøre ? Ta ansvar for den egne handlinger! Om du så angrer nå er det ditt problem, men ikke sitt og anklag andre for dine egne handlinger. Patetisk hva du prøver på her! Den dagen du står opp for dine handlinger vil du leve mye bedre. Det står ikke på panna til Isabel “gå operer dere også”. Så plis just stop

    13. Synes det er trist at du godtar alle disse kommentarene som rakker ned på denne Tine. Du som prater så mye om netthat, men du lar følgerene dine slenge har mot noen andre. Dobbeltmoralskt vil jeg si men🙄

    14. Tine: at du valgte og operere på grunn av at Isabel gjør det betyr det ikke at det er hennes ansvar at du valgte og operere deg selv. Det er bare din feil at du valgte og operere deg selv. Og at Isabel opererer seg selv er bare hennes valg ingen andre sitt. Liksom når Isabel drar på ferie betyr det ikke at du må dra på akkurat den samme ferien til samme tid!

    15. Må bare si først til deg Isabel at wow hvordan klarte du å ta Tine sin kommentar så rolig og bra?! Respekt.
      Til tine : jeg tror ikke det du skriver er sant, man kan skjønne det på hele måten du skriver , du er så usaklig og skriver ting så man forstår at dette ikke stemmer. Herregud… tenk og beskylde et annet menneske for dine egne operasjoner. Og enda værre, tenk å tulle med det! Virkelig, voks opp

    16. Hahaha dør!!! Tror nok den kommentaren fra tine var ment som et stikk til alle som mener at bloggere som Isabell er skyld i at andre tar operasjoner 🙈

    17. Hva er galt med folk ? Hva bryr det folk om man velgere og operere seg ? Alle de PENESTE kjendisene i verden er FAEN MEG OPERERT. Hvorfor i helvete skal folk bry seg så jævlig mye. Jenta er i det minste ærlig om alle sine inngrep. Folk bjeffer så jævlig mye nå til dags at jeg blir kvalm.
      Er du misfornøyd med deg selv gå og operer deg slutt klag på at hun oppfordrer andre til operere!!!!! Og vær takknemlig for at du faktisk kanskje for operert bort den stygge nesen som har plaget deg hele livet!!! Makan sjalue mennesker. You go girl Isabell heier på deg!

    18. Hun som sier du har ansvar for at hun oppererte seg er jo helt idiot? Må ta ansvar for eget liv, herregud.

    19. Tine: jeg viste faktisk ikke at man kan være så dum. At du har gjort noe du angrer på, er det ikke Isabel sin feil. Du er ansvarlig for deg og ikke andre. Stakkars deg som har så lite liv, så du må gå rundt og hate på Isabel.

    20. Lættis til dere blogglesere, ha-ha, he-he, hi-hi! «Tine» er selvfølgelig en fiktiv person som later som hun har operert seg, skjønner dere ikke ironi? Bortsett fra det har jeg én kommentar til dette innlegget: Nelly, Nelly,Nelly,Nelly,Nelly,Nelly, Nelly,Nelly, Nelly osv Zzzzzzzzzzz

    21. Hvis det bare er hjertet som teller og insiden som viser hvem du er så hadde du vel ikke trengt å operere deg?

    22. Kjære anonym som som mener hun ikke hadde trengt å opere seg da hun mener det er hjertet og innsiden som teller.
      Noen ganger er det slik at mennesker håper at det å endre på sitt ytre for å ha det bedre med seg selv i hjertet. Det er bare å gi Isabel ros og applaus for at hun nå har innsett at det ikke alltid hjelper og at hun vet hva som er viktigst, til tross for sine mange operasjoner
      .
      For deg og andre virker det kanskje idiotisk at noen skal operere sitt ytre, men vi prøver alle bare å bli fornøyd med oss selv og da har ingen rett til å dømme veien den enkelte person tar for å bli fornøyd
      Ment med kjærlighet

    23. Ikke bry deg om stygge kommentarer, Isabel! Du er virkelig mitt forbilde etter at du har gått igjennom så mye og fortsatt er du så sterk! Loveu

    24. Tine: Tett i pappen, ynkelige jente. Altfor lett og skylde på andre. Alle mennesker uansett reklame, blogger, media osv må ta ansvar for seg og sitt, og det er en selvfølge.

    25. Tror ikke denne ” Tine” har operert noe som helst. Dette er nok ei småjente som sitter foran pc en og vil lage litt oppstyr..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg