HEMMELIGHETENE JEG HAR LATT VÆRE Å SKRIVE OM

Det begynner å bli en stund hvor jeg har blogget nå. Det er likevel ekstremt mye mer dere ikke vet om meg, kontra hvor mye dere vet. Jeg er alltid personlig på bloggen, men likevel er det enkelte ting jeg ikke er komfortabel med at 20.000-25.000 personer vet. Jeg forstår meg faktisk ikke heeelt på de som klarer å dele de mest private og sårbare sidene ved seg selv og sitt liv, men det er jo så klart opp til hver og en hva man synes er innafor og ikke. Jeg personlig har utrolig mye bagasje og saker jeg har gått gjennom, men alt er for skummelt for meg å dele. Eller, alt blir vel feil å si. Noe av det har jeg allerede fortalt dere om, som for eksempel når jeg slet med anoreksi. Det innlegget kan du forresten lese her. Anyway! I dag tenkte jeg å la dere bli enda bedre kjent med meg ved å dele noen “hemmeligheter” dere ikke vet om meg fra før. 

   10 SECRETS   

1. Lifehouse – everything er min go to låt når jeg er nedfor. Det har vært det så lenge jeg kan huske. 

2. Jeg må alltid smøre hele kroppen inn med bodylotion før jeg legger meg, spesielt på vinteren. Blir så tørr! Anbefaler den tjukke kremen fra Elizabeth Arden. Den er amazing!

3. Victoria Beckham var mitt forbilde utseendemessing før. Morsomt når det nå er Kim k – tidenes kontrast. Haha.

4. Jeg får/kjøper over 100 plagg i måneden.  Det er en stor del av jobben min, derfor er det et såpass ekstremt forbruk.

5. Jeg har angst for døden og tenker svært ofte på det for tiden. Det skremmer meg så inn i helvete.

6. Jeg aaavskyr vanlige ankelsokker. Jeg bruker kun ballerina sokker.

7. Det jeg tenker mest på for tiden er om jeg skal kjøpe leilighet eller hus. Nå er det ikke lenge til, dere!

8. Min forrige månedslønn var på 350.000 kroner.

9. Jeg har alltid drømt om å starte opp min egen nettbutikk med mitt eget design. Jeg elsker klær og mote! 

10. Da jeg var liten var jeg i en bilkjræsj som har scared me for life. Jeg er den verste pasasjeren å ha med i en bil. Jeg sitter med en puls på etthundeoghelvete hele turen og kjefter på sjåføren så fort h*n overstiger fartsgrensa (om det så er med 2 km/t). 

_______

Visste du noe av derre fra før? 

58 kommentarer
    1. Veldig viktig å vite ka du tjener i mnd👌 Det gjør ingen andre bloggere med like høyt leser tall! Men gjennomsnitt alder Til de andre bloggerne er 25+ ditt gjennomsnitt tall er vel 16+

    2. Godt å se at det også er andre som tenker mye på døden, jeg hr helseangst å er liv redd for å dø å bruker mye tid på å tenke på døden. Er helt jævli å bruke så mye tid på å tenke på sånne ting.

    3. Hei jeg er utdannet syerske, hvis du har noe interesse om noe design eller slik som du vil ha på deg, så bare gi kontakt 🙂 (alltid artig med sine egne klær som ingen andre har) 🙂

    4. Hei jeg er utdannet syerske, bare kontakt meg hvis det er noe design du ønsker jeg kan sy til deg 🙂 ( litt artig og ha noen ingen andre har) 🙂

    5. Synes det et rart at du har et så enormt behov til å fortelle leserene dine hvor mye du tjener til en hver tid. Er det noen grunn til det eller er det bare for å “provosere”? Man kan være stolt over seg selv og for hva man har oppnådd uten å måtte nevne saldoen på kontoen sin hele tiden.

    6. Eget design høres spennende ut ja – go for it girl 👍😉
      Så sinnsyk vakker du er på bildene her da og på snap i dag – waaaw 😍😘😍

    7. Hei.
      Ikke noe hat eller noe sånt, men lurer bare på om du har et stort behov å vise at du tjener godt? Føler du prøver å bevise/fortelle så ofte du kan at du tjener big cash. And heeey kjempe fint for deg og det er bra for deg :), men liksom å si det så ofte synes jeg virker veldig rart og snålt, og at du har et stort behov for at alle ska vite hvor “rik” du er hele tiden..

    8. Næi æ trur ikje æ viste nåkka av detta, men godt og bli bedre kjent me dæ 🙂 Å så klart ska du få lovt og holde masse hæmmelig også, ingen træng og måtte dele alt me heile værden 🙂 Æ har gjort det og det førte tel hat og det e ikje nåkka godt… så og holde det inni sæ e absolutt det bæste 🙂

    9. Går ikke ann å trykke på innlegget ditt om anoreksia?? Vil gjerne lese det da jeg har en nær av meg som har det <3

    10. Du mener hvor mye penger du fikk på ingenting? Spons og tull på bloggen . Du har ikke tjent en eneste krone, men bare får som man gjør i f.eks. Bursdagsgave. Legg opp livet jævla idiot. Skryter så mye av alt det og de pengene kan du holde for deg selv tilbakestående plastikkopererte menneske av lavmål

    11. Hærregud da, la ho få snakke om akkurat det ho vil.. det e før faen hænnes blogg og hænnes liv 🙂 La ho snakk om pænga, la ho snakk om alt uten at dåkker ska hænge dåkker opp i det.. hærregud missunnelige dritt folk, det e det dåkker e 🙂 Træng ikje og si imot før Æ veit !!!

    12. Ha ha ha når kommer liksom dubai haul og jeg vetta faen hva videoene dine du prata så mye om i dubai?

    13. Jeg tjener, jeg har tjent. Hadde vært moro om du kunne svart ærlig på hvorfor du mange ganger hver uke må legge ut om hvor mye du tjener/har tjent.

    14. Hadde jeg vert deg hadde jeg kjøpt leilighet og ikke hus, er så mye å vedlikeholde på et hus men på en leilighet så betaler du sommerheltenes fellesutgifter og slipper å styre selv!!! Altså male huset, klippe plen, måke snø å alt lort som går i stykker.
      Noe du absolutt burde tenke på.

    15. I videoen på Snapchat hvor du bare viser mage og rumpe……jeg er ikke hater, men lurer bare på hvordan du mener vi kan unngå å skape kroppspress, når du liksom legger ut dette.. d er jo bare en snap for kropps skyld? Hva tror du kroppspress egt kommer av eller vet du at det du legger ut er rent kroppspress. Kan du Plis svare på dette???

    16. Jeg føler at jeg må bare le litt her. Her klikker folk seg inn på EGET initiativ og klager på hva du skriver om, HVA FAEN? du gir et meget godt hint før om hva du har skrevet om, om det ikke interesserer deg så gi faen å lese, jizez.
      Og at hun forteller om hva hun tjener, bør ikke være noe problem. Hun har jobbet hardt og hvem vil ikke vise fram suksessen da?:-) dere hadd søkt henne opp på skattelisten uansett eller lurt på dette om hun ikke hadd sagt noe, så hold tåta, er forferdelig trist å se at dere ikke tåler at andre lever et bedre liv, beundre folk istedet, thanks.

    17. Jeg begynte å lese bloggen din noen måneder siden, og da jeg først så deg tenkte jeg at du sikkert bare var overlegen/bitchy etc. Bare fordi du var så perfekt på utsiden. (Nå har jeg lært å slutte å dømme folk bare fordi de er så innihelvetes vakre btw) Jo mer jeg leste av det du skrev, jo mer likte jeg deg. Og jeg er en person som ikke kan fordra å være med folk, vet ikke hvorfor, men jeg blir lei av de med en gang og vil bare være for meg selv, derfor jeg har null venner haha. Men uansett, jeg må bare si at jeg elsker personligheten din! Du er 100% real i mine øyne og det er det ikke alle som tørr å være. Jeg vet ikke hva du har gått gjennom, men jeg er utrolig stolt over at du har kommet så langt. Da jeg leste det at du har hatt troen på deg selv når “ingen andre” har hatt det begynte jeg nesten å gråte haha. It hit a nerve liksom fordi folk vil alltid prøve å bringe en ned sant ikke sant? Blir så utrolig inspirert av deg, du aner ikke. Alt du har er på grunn av din egen innsats. Unner deg virkelig det! Dette ble litt langt, men følte bare for å si det. Håper du ignorerer ALT hatet som folk sender forresten, de har det bare vondt selv og tar det ut på andre, det er virkelig ikke deg det er noe galt med. Og at the end of the day lever du et liv de bare kan drømme om. Ønsker deg alt godt Isabell! Ha en fin dag 🙂

    18. Visste veldig mye av det her fra før, så vil ikke akkurat si at det er “hemmeligheter du har latt være å skrive om”?

    19. Utrolig dårlig innlegg. Dette er ting du har fortalt 1000 ganger før. Prøv å lag noe nytt. Noen er ikke ment for å være bloggere ..

    20. Jeg syns du er helskjønn! Og jeg forstår godt at du er stolt over hva du har fått til, det hadde alle vært. Så ikke hør på alle de menneskene som det lukter sjalusi av lang vei! Stå på og vær deg selv, for det er ingen som er bedre enn deg til å være deg ❤️

    21. Kjære deg K? Oppføre deg som et troll sjøl? Les det eg skreiv før du uttaler deg. Var ikke noe hat eller noe. Spørte hun om et spørsmål som eg lurer på. Ikke er mesunnelig heller. Å ja når hun snakker om penger titt å ofte å skal være ærlig, må faktisk vi som ikke kritiserer eller noe, få låv til å spørre uten at sånne som du (du er jo ikke bedre en et troll selv) skal bry deg.

    22. Verden er urettferdig og kvalm. At det legges opp til at dere bloggere skal tjene så vanvittig mye på “ingenting”. Får tilsendt diverse i posten, som et firma vil du skal skrive om, å plutselig dukker det opp tusenvis av kroner på kontoen. Jeg sier ikke at du ikke jobber for pengene dine, men jeg mener det er lite jobb i forhold til hva som dukker opp på konto. Broren min jobber på sjøen. Han er en måned hjemme, en måned på jobb. Tjener ca 70.000kr i mnd kanskje. Før skatt. Han kjøpte seg en kjempefin bil til 350.000kr for en stund tilbake. Med lån selvfølgelig, da det ikke er vanlig for de fleste i Norge å cashe ut gjenstander til den prisen. Si at han betaler 2500kr i 10 år, så er han ferdig med lånet. 10 år!! Det er lenge. Å han er nødt til å jobbe hardt videre..Mens her sitter du å tjener penger på å sminke deg, ta bilder av deg selv, går i møter nå og da, å reiser akkurat når det måtte passe deg, å mener at det er såå hardt å jobbe. Dette er ikke kritikk til deg på noen måte, jeg bare lurer på om du faktisk vet hvor feil samfunnet faktisk er, og hvor heldig du er som kan leve sånn? (Eksponering av seg selv er ikke for alle. Så nei, broren min kunne f.eks ikke begynt å blogge. Han stortrives i jobben sin, ikke noe med det) Jeg lurer bare på hva dine tanker rundt de enorme summene som kommer inn på kontoen din/deres er?! I forhold til de som faktisk har VIKTIGE jobber? Overdrevent mye spør du meg😫

    23. STK: Hei! Ser hvor du kommer i fra, og jeg er jo enig i at jeg som blogger tjener mye. Men igjen – det er ikke jeg som har bestemt hvordan samfunnet skal være, ei heller hvor mye en sykepleier skal tjene. Samtidig er jobben som jeg har veldig mye mer krevende enn å kun “sminke meg, dra på møte, ta bilder og motta ting i posten”. Den psykiske delen for eksempel er noe som jeg synes at gjør at vi fortjener lønnen vi får. Vi blir utsatt for mye hver eneste dag. Jeg blir mobbet hver dag. Jeg står ut med spydige, dødsfæle og nedlatende kommentarer dag inn og dag ut. Jeg får drapstrusler, jeg har stalkers. Forstår du hva jeg mener? På samme linje som andre kjendiser og for eksempel fotballspillere, synes jeg at vi gjør oss fortjent til lønnen vi får. Det er så klart opp til hver enkelt hva man tenker om det, men jeg føler at det er lett å “kjefte” på meg fordi at jeg tjener bra, når andre i “viktige” jobber tjener dårligere. Det er jo ikke noe jeg kan for, og jeg er enig i at det er litt rart hvordan verden er 🙂 Klem!

    24. Jeg er så veldig rik, og jeg har pengesekker svære,
      derfor går jeg alltid slik, med nesen opp i været.
      For når jeg går med nesen slik,
      kan alle se at jeg er rik,
      så skjønner alle at jeg er
      den rikeste av alle her…
      og så videre 🙂 Denne sangen er om deg jo:)

    25. Til dere som spør hvorfor hun forteller hvor mye hun tjener: hun blir jo faenmeg spurt om det hele tida! Folk har MAST og spekulert i inntekten hennes lenge og nå skal dere klage for at hun forteller det på eget initiativ? La være å lese bloggen hvis det plager dere. Så enkelt er det.

    26. Vil bare spør om du noengang tenker på miljøet? Du reiser i hytt og vær å hiver penger rundt deg som om du skulle vært kim kardashian(hun er mer classy dog). Å kjøper 100 plagg i mnd? Det er jo bare helt sykt..

    27. Jeg forstår ikke hvordan du kan mene at det er «greit» at du får inn 350.000 kr på kontoen din hver måned, fordi du blir mobba, får drapstrusler og har stalkers? Hvordan veier pengene opp til hvordan livet ditt er? Det ga virkelig ingen mening.

    28. Du burde starte en nettbutikk med klær og tilbehør. Gjerne litt som nelly, som har noe billigere men likevel pent! Dette kan bli en stoor suksess, litt som deg!

    29. hahha.. folk i helsetjenesten blir ikke alltid behandla bra de heller.. jeg jobber på sykehjem og er ofte jeg blir spytta på, sparka, blir kalt stygge ting osv. så det å si at du fortjener lønna di pågrunn av folk kommer med stygge uttalelser er det værste jeg har hørt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg