NÅ ER KLESSALGET ÅPENT!

inneholder reklame

Jeg har lenge pratet om å ha et klessalg igjen, og endelig har jeg fått fingern ut! Nå kan du shoppe klær og sko fra garderoben min til en billig peng. 💸 😻 Det er mye bedre å selge det videre istedenfor å la disse fine plaggene og skoparene ligge ubrukt hos meg. Jeg bruker ikke samme plagg ofte, så derfor blir det ofte til at det bare blir liggende. Jeg har klessalg inn i mellom, og jeg vet at dere alltid blir like glade for det. Det er mye derfor jeg gidder å gjøre det også, til tross for at det tar meg ganske mye tid å ta bildene, pakke og sende avgårde. Men det er verdt det! ❤️ Nå er nettbutikken åpen i hvert fall! Ps. be quick! Det forsvinner kjapt.

KLIKK DEG INN PÅ NETTBUTIKKEN MIN HER OG SHOP I VEI!

8 kommentarer
    1. Hvor har du kjøpt den rød skinnjakken du solgte der?☺️ Hatt så lyst på sånn jakke i evigheter men aldri funnet en skikkelig en..men den så veldig fin ut!! Desverre litt for sein inn for å kapre meg den😅

    2. Hei! Du, siden du er en av de mest åpne bloggerne når det kommer til penger og inntekt etc, så lurte jeg på om du kunne svare meg på noe. Hvordan funker egentlig affiliateslenker? Tjener du kun penger om en leser bruker linken din for å handle? Eller kan du tjene penger om de har trykket på linken på din blogg, sett på plagget, gått ut av siden og søker den opp igjen selv senere? Tjener du også penger på at en leser kun klikker seg inn uten å kjøpe noe og? Og hvis de kjøper noe mer enn de klærne du legger ut, får du da prosenter for hele salget? Hadde vært fint om du også ville si litt om hvordan satser du opererer med og hvor mye du pleier å ta for annonseinnlegg. Kan skjønne hvis du ikke vil svare på dette om det mulig vil “ødelegge” businessen din litt, men håper du vil gi et ærlig og utfyllende svar. Tenk gjerne på det som at du skal forklare det til en treåring 🙊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg