UKEN SOM GIKK

inneholder reklame

UKENS RABATTKODER

(annonselenker) 20% på alle jakker hos Nelly HER ved bruk av rabattkoden «JACKET20». Varer frem til kl 23:59 i natt.

Alle over knee boots til kun 349,- kroner hos Nelly HER! Varer også frem til kl 23:59 i natt. Be quick! 💋

AKKURAT NÅ

Jeg begynner endelig å bli meg selv igjen, etter et par dager med kjærringa tante rød på besøk. HOLYYYY det er nice å bli kvitt henne!! Jeg har massevis av energi i dag, det er så digg. At the moment har jeg tatt en pause i klipping av vloggen som skal ut på YouTubekanalen min i dag. Fun fact: søndager er alltid dagen hvor jeg jobber som mest. Saker og ting skal forberedes til den kommende uken, og dersom jeg har en hektisk uke i vente foretrekker jeg å forhåndsskrive et par innlegg i tilfelle jeg ikke får så god tid til å sitte fremfor macen.

UKENS HØYDEPUNKT

Jeg hadde en veldig hyggelig søsken-dag sammen med de fine søstrene og broren min! Det er lenge siden vi alle var samlet og fant på noe sammen, sett bort i fra det å henge sammen hjemme. Det blir ikke det samme som å faktisk dra ut å finne på noe. Vi var på en liten shoppingrunde i byen, før vi endte opp på Fridays hvor vi satt å skravlet en god stund. Etterpå bar det hjem der mamma hadde disket frem et herremåltid. Det var en veldig fin dag, fra ende til annen. Jeg er så glad i familien min!

UKENS YOUTUBEVIDEOER

Jeg postet denne vloggen, som var den siste fra Dubai og Bali turen til Rebecka og meg. Vel, jeg var redd for masse kritikk og hat dersom jeg publiserte denne, og det fikk jeg også. Men vet dere hva? Personlig synes jeg ikke at jeg gjør noe galt i den. Ja, jeg var full, men herregud.. Jeg er 23 år, på ferie med bestevenninnen min. Vi hadde det gøy!! Selv lo jeg gjennom hele videoen når jeg skulle klippe den, så jeg tenkte at andre kanskje også ville finne den underholdende. Om jeg er døds stolt over oppførselen min i videoen er en annen sak, men alt jeg bryr meg om er at vi storkoste oss og skapte morsomme minner sammen som vi dessuten fikk på film. Innlegget der jeg postet videoen fikk langt over 200 kommentarer hvor halvparten klikket og kjeftet på meg, mens resterende halvpart lo og så humoren i det. Du kan se kommentarene her. Hva synes du egentlig om vloggen? Jeg synes det er gøy å kunne vise andre sider ved meg selv også.

UKENS CRAVING

Daim krone is. Har dere smakt den, eller? Hvis ja, dere forstår hvorfor. Hvis nei, ikke gjør det heller. Dere vil nemlig bli like hooked som det jeg er, og det er ikke positivt. Det er nemlig ikke sæææærlig sunt… I går spiste jeg tre stykker, liksom. Hello, sunnheten sjæl! What’s new..

UKENS OPPTUR

Å se gleden hos Sidra da hun endelig fikk lov til å starte egen Youtubekanal. Jeg er all for å støtte de jeg er glad i i det de ønsker å gjøre, inkludert lillesøsteren min så klart. Om du ikke allerede har, vet jeg at hun hadde blitt super glad om du vil abonnere på kanalen hennes HER. Og her er hennes første video:

dWX9CUWoXSE

Skjønningen min!! 💕

UKENS NEDTUR

Løgner, rykter og atter løgner. Noen ganger renner begeret over hos meg, for jeg er en veldig følsom person. Jeg vet at jeg ikke burde lese på Jodel, jeg vet at jeg ikke burde lese på ulike forumer, jeg vet at jeg egentlig burde få noen til å filtrere kommentarene mine før jeg får se de selv. Likevel klarer jeg ikke la være. Nysgjerrigheten tar over, gang på gang. Og hver gang blir jeg like oppgitt og skuffet over meg selv, for at jeg er så svak. Jeg vet jo at det å lese stygge ord om meg selv ikke gjør meg godt. Det kan faktisk ødelegge en hel dag for meg. Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har hatt en super fin dag, frem til jeg logger inn på bloggen og leser kommentarene som har tikket inn. Det er alltid noe stygt. Alltid. Når skal jeg lære? Når skal jeg få viljestyrke nok til å motså å oppsøke disse forbanna forumene, for å ikke snakke om Jodel?

UKENS TANKE

Jeg tror mange av dere ofte glemmer av at jeg eller vi bloggere også er mennesker. Akkurat som deg. Akkurat som søsteren din, moren din og bestevenninnen din. Jeg ser det som blir skrevet om meg. Jeg blir lei meg. Det resulterer i at jeg begynner å tvile mer og mer på meg selv. Det får meg til å føle meg liten. Jeg vet ikke hva hensikten med å skrive stygge ting om offentlige personer er, men helt ærlig? Jeg tror ikke at disse menneskene, eller såkalte nett-trollene er onde mennesker. Jeg tror bare at de skriver ting i øyeblikket, uten å tenke seg om. Uten å tenke at det de skriver sårer. Uten å tenke at ordene de lirer ut av seg handler om et annet menneske. Et menneske med følelser, akkurat som du.

UKENS INNKJØP

(annonselenker) MICHAEL KORS KLOKKE HER ⎮ CÈLINE SOLBRILLER HER

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Helt ærlig? At mammas leilighet SUGER til å ta bilder i. Hahah! Det er skikkelig slitsom når jeg lever av å blant annet ta bilder. Det finnes for eksempel ikke en eneste tom, hvit vegg som er the essential som blogger. Jeg er avhengig av det! Jeg prøver å forhandle litt med mamma, så det gjenstår å se om jeg får en tom vegg snart… Hah!!

UKENS ANTREKK

(annonselenker) TOPP HER ⎮ BELTE GUCCI

UKENS MEST LESTE INNLEGG

JÆVLA LØGNER

EN STOR BESLUTNING ER TATT

HEMMELIGHETENE JEG HAR LATT VÆRE Å SKRIVE OM

8 kommentarer
    1. Du hold deg unna is for is inneholder E407 carragenan et stoff som får forsøksdyr til å blø i magen. Brukes som fortykkningsmiddel for å holde isen sammen fordi det brukes ikke så mye fløte ca. 18 %

    2. Isabel. Kan du fortelle om den hårfjerne greiene. Skjønte ikke om deg kosta 1000. Eller100000, kan du fortelle?

    3. Heiii 🙂 Kan eg spørr kor smykkene du har på deg ilag med den kvite bikinien når du sminka deg er fra? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg