ALT OM HÅRFJERNING MED LASER

reklame: behandlingen er sponset

I forrige uke la jeg ut på Snapchat at jeg var på behandling hos Scandinavian Skin Care Clinic hvor jeg utførte hårfjerning med laser. Det er ingenting jeg avskyr mer enn å barbere legger, armhuler etc. Det er jo så forbanna kjedelig, og jeg må dessuten gjøre det veldig ofte fordi at hårene mine vokser fort ut igjen. Det er skikkelig irriterende, så derfor bestemte jeg meg for å få det fjernet permanent ved hjelp av laser hårfjerning. Det som skjer da er at håret ikke vokser ut igjen! At det i det hele tatt går er helt genialt, og noe jeg er sjeleglad for haha. Jeg fjerner ikke bare hår på kroppen, men også rundt hårfestet. Jeg har veldig liten panne og masse babyhår som ikke akkurat gjør den større. Derfor har jeg fjernet babyhårene med laser. 

Slik ser det ut når man går til behandling! Det gjør ikke vondt, men det kan være bittelitt ubehagelig innimellom. Men igjen – ingenting som man ikke holder ut av. Jeg er tidenes pingle da min smerteterskel er ekstremt lav, så dersom jeg sier at det ikke gjør vondt.. Ja, da gjør det ikke vondt! Hehe. Man går til behandling hver fjerde uke, og hvor mange ganger som må til er litt individuelt. Jeg lurer på om det er rundt 6-8 ganger? Jeg er ikke helt sikker, men all informasjon får dere på klinikken eller dersom dere tar en liten telefon dit. De er veldig hjelpsomme og utrolig dyktige!

Her er da prislisten! Dette er pris for en behandling. 

· FOR BOOKING AV TIME ·

🔥 Telefon: 45 92 78 27

🔥 Adresse: St. Halvards plass 1, 0192 Oslo

____

Jeg anbefaler Raheela på Scandinavian Skin Care Klinikk på det varmeste! Hun er vanvittig dyktig. Jeg gleder meg til å bli hårfriiii! 

31 kommentarer
    1. Du har nok ikke så lav smerteterskel som du tror. Jeg har tatt laser på overleppa rundt 8 ganger og det er sykt vondt. I starten kiler det litt men etter et par zaps gjør det vondere og vondere .. Heldigvis går det fort over
      Så folkens, dere må vurdere det godt.

    2. Er det slik at du betaler den summen som står der for hver gang du skal ta det? Eller er det bare en gang, f.eks om jeg tar overlepper for 450 kr, er det bare for EN laserbehandling?

    3. Hva skjedde med den klinikken du gikk til i drammen???
      Også må jeg bare spørre får du det sponset hver gang eller betaler du selv for de neste behandlingene?

    4. Hva kalles det å ta laser ved hårfestet? Går det under som hårfjerning i ansikt?
      Takk for at du er du.

    5. Brasiliansk laserhårfjerning hørtes litt skummelt ut! Hehe, men det er jo sykt digg om man kan fjerne håret under armene og leggene. Og det er egentlig ikke så dyrt heller.

    6. Til deg over: det er pris pr gang og man må minimum ta 7-8 behandlinger for å få det permanent. Dette varierer selvsagt fra person til person da noen vil trenge mer.

    7. Hei Isabell. Kan du være så snill å svare på et spørsmål jeg lurer veldig på? Blir leppene en del hardere med juvaderm eller er de myke? Vurderer å ta juvaderm men redd for harde lepper.

    8. Jeg skjønner at man må gange prisen som står der med åtte, men jeg syns fortsatt ikke det er så dyrt, når man tar å gjør det en gang i måneden.

    9. Jeg lurer på om de 200K du får i lønn, er det hva som kommer inn på konto eller er det summen av alle ting du får sponset også? 🙂 at liksom frisør/negletime er innlagt i den prisen? Haha sorry for rart spørsmål, men syns det er sykt fasinerende med en så stor sum på ÉN måned!

    10. Det eneste du blogget om 20.11 var reklame (Nelly og laser). Idag har du ikke kommet med et eneste innlegg! Hardt å være blogger, si! Jobber virkelig 24/7. Når skal du egentlig svare på hvordan du kan si at du jobber 24/7? Det er lenge siden du kom med den påstanden. Jeg har spurt deg flere ganger om du kan forklare hvordan du jobber 24/7, ser også at andre spør. Hvorfor svarer du ikke?
      Regner jo ikke med at denne kommentaren blir godkjent. Men det må jo bare bety at det er noe du føler deg truffet av 😉

    11. Gjelder det en gang pr plass? Eller at håret blir borte forgodt? Liksom at du må betale den prisen en gang? For hvis det er sånn at du må betale åtte ganger for én flass på kroppen, så er det DRIT dyrt! Plis svar❤️

    12. Hvis er er prisen for en behandling. Betaler man like mye på hver behandling? Jeg vurderer nemlig legger og lår:-) så det koster 3600,- må jeg da betale dette hver gang?

    13. Hei høres deilig ut å fjerne hår,så man slipper baebering osv men jeg har hørt at det ikke fungerer på alle . Og for at det skal fungere må hårene være helt sorte og at man ikke kan være brun dvs nettopp ha solt seg … dette har visst noe med hva laseren fanger opp å gjøre og med pigmenter i både hud og håret..blir veldig takknemlig for svar. Du har jo nettopp vært i sola feks hvordan kan det funke da….???

    14. Hei Isabel,
      Ett businessrelatert spørsmål her. Du merker dette innlegget som reklame og sponset behandling, Hvis en bedrift betaler deg for å annonsere på deres vegne, vil det ikke da være en del av jobben å svare på spørsmålene som kommer i direkte sammenheng til innlegget? Eller er dette bedriften du annonserer for sin jobb? Jeg regner med det står i kontrakten at den ene parten skal svare på oppfølgingsspørsmålene som leserene dine har når du reklamerer/annonserer for produkter, og da hadde det jo vært kjekt at de faktisk får svar.
      Dette er overhodet ikke ment som kritikk. Mer ett spørsmål ut av nysgjerrighet, som jeg vet flere lesere har. Jeg vet du får mye hat, så føler jeg bør legge til at jeg håper du ikke tar dette som en av disse utallige ondsinnede kommentarerne du mottar hele tiden.

    15. Fjerner du nedentil, altså brasiliansk? Har spurt om dette før, men du sa at det kommer innlegg om det. Du skriver ikke de stedene du tar det. I så fall, hvordan er det å gjøre nedentil?

    16. Anonym: Jeg har naturligvis ikke lyst til å fortelle stedene jeg fjerner på, som for eksempel nedentil, da jeg synes det er nokså privat haha. Alle spørsmål er best å stille direkte til klinikken da jeg ikke er noen ekspert på dette selv 🙂

    17. Marte: Hei Marte! Nei, det fungerer ikke slik 🙂 Så klart svarer jeg på det jeg vet og kan, men jeg har ikke svarene på alt som leserne mine lurer på. Derfor er det mye enklere og smartere for dere å stille spørsmålene dere skulle lure på direkte til klinikken da det er de som er eksperter på dette, og ikke jeg 🙂

    18. Er 21 år og går fast til myclinik i Arendal (laster hår fjernings klinik) er super fornøyd, men det tar tid!
      Har tatt 7 behandlinger neden til, og må nok ha 1 til før alt er helt borte.
      Jeg begynte i september i fjor, så det har tatt over ett år, men jeg har hatt 2 ??pauser?? inni mellom, da jeg utsatt timen 1-3 måneder (hadde andre ting jeg måtte bruke penger på) tar ikke like lang tid om man går hver 6. uke uten å ha ??pauser??
      Allerede etter første eller andre behandling trengte jeg bare å barbere meg ca 1 gang i måneden, og etter hver gang ble det mindre og mindre hår som vokste ut igjen.
      Har også tatt 5 behandlinger under armhulene og tror ikke jeg trenger like mange behandlinger der som på Brasiliansk (neden til). Jeg tror kanskje jeg trenger 1 eller 2 ganger til.
      Der jeg tar det koster det 1000kr pr behandling pr gang.
      (du må vente ca 6uker mellom hver behandling) som egentlig helt grei pris sammenlignet med andre steder, men likevell mye penger.. jeg var selv veldig usikker på om det var vert det, i og med at jeg ikke har super mye penger. Men jeg angrer ikke i det hele tatt, og heldigvis så har den plassen jeg går til ofte tilbud på 50% rabatt, så har spart masse penger på det!
      Tenkte bare å dele min erfaring siden jeg så mange spurte og Isabell om ting og hun nettopp har begynt (tror jeg?) og ikke kan svare så veldig utdypende før hun har gjort det noen ganger. Jeg husker selv hvor mye jeg lette etter noen som delte sin erfaring om dette og om de var fornøyde, men aldri fant noe ordentlig svar.

    19. du skrev tidligere om New shape clinic i drammen, hvorfor bruker du ikke den lenger? er det fordi det ikke er sponset?
      var du ikke fornøyd?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg