INNLAGT PÅ SYKEHUS

reklame: linken i innlegget er en annonselenke

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette har vært en nokså spesiell dag. Den startet helt fantastisk (kommer tilbake til det i neste innlegg senere i dag, det MÅ dere få med dere. Big things coming up!), men så endte den ikke så bra. Jeg fikk telefon om at storesøsteren min var innlagt på sykehus. Det er ikke akkurat en gøy telefon å få og jeg blir så klart bekymret. Heldigvis går det bra med henne nå! I morgen tidlig skal jeg rett til henne og ta vare på hun. Både mamma, lillesøsteren min og søskenbarnet vårt har vært på besøk der i hele dag, så jeg drar dit i morgen når hun ikke har besøk. 

Jeg kjenner bare at det er så mye kjipt som skjer på privaten om dagen, noe som suger skikkelig hardt. Det er så typisk når alt går bedre enn noensinne når det kommer til karrieren og muligheter jeg får, da vil jeg jo så klart kunne nyte det og glede meg over alt. Det er litt vanskelig når jeg får den ene dårlige nyheten etter den andre. Uansett! Heldigvis er det ikke de alvorlige sakene, så det ordner seg jo alltids! 😊 Jeg vil bare at alle rundt meg skal ha det bra! Hater, hater, haaater når de jeg er glad i har det vondt. Det påvirker meg mer enn noe annet, for å være ærlig. 

Akkurat nå har jeg tatt et bad, og for øyeblikket ligger jeg i sengen og har KUWTK surrende i bakgrunnen. Denne dagen har virkelig utviklet seg til å bli rævva. Den startet jo så bra… Jeg avslutter her, jeg er ikke en gøyal person i dag haha. Håper dagen deres har vært bedre enn min! Jeg forteller dere om noe super spennende i neste innlegg. Et hint: 2018 kommer til å bli et sinnsykt år for min del. Klem enn så lenge!

Forresten! I dag får dere 25% på ALLE jakker på Nelly. Be quick, den vare kun frem til klokken 10:00 i morgen.

Du finner tilbudet HER! 😻💸

12 kommentarer
    1. “Hater, hater, haaater når de jeg er glad i har det vondt. Det påvirker meg mer enn noe annet, for å være ærlig. “. For å være ærlig, dette er ganske vanlig, med mindre man er psykopat og ikke har evne til empati

    2. Hei Isabel ❤️ Jeg har aldri lagt igjen en kommentar på bloggen før, men har fulgt deg lenge. Håper alt går bra med søstera di til slutt! Ville bare legge igjen noen setninger og si at jeg synes det skinner godt gjennom alle bloggpostene dine at du er et omsorgsfullt menneske som oppriktig bryr seg om de rundt deg. Jeg tror det er mange som dømmer deg kun ved å rask se på bilder og overskrifter; men tar man seg tid til å lese grundigere skjønner man dette gir et feil bilde. Jeg håper bare du fortsetter å bry deg om de rundt deg (som fortjener det selvsagt), og at du fortsetter å ha troa på deg selv 😊 Klem

    3. Husk å merk alle swipe-up innlegg med reklamelenker på Snapchat som reklame. Det er ganske mange som ikke har noe merking.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg