2018 KOMMER TIL Å BLI ET SINNSYKT ÅR

reklame: alle lenker er annonselenker

 Processed with VSCO with s2 preset

SHIT’S ABOUT TO GO DOWN

Tidligere i dag var jeg på et møte som var ekstremt spennende! Alt jeg kan si foreløpig er at 2018 kommer til å bli et sinnsykt år (mildt sagt…). Dere får vite alt 1. desember! Inntil da må jeg være litt hemmelighetsfull, men jeg håper at det går fint. Det er tross alt ikke lenge til hemmeligheten avsløres for omverdenen, og det er faktisk derfor jeg ikke har nevnt noe om dette før nå. Jeg hater å dele nyheter som skal skje langt frem i tid, jeg vet nemlig hvor irriterende det er å være nysgjerrig når man får høre A, men ikke B. Litt ironisk i og med at jeg delvis gjør det samme nå, men det er i hvert fall overhodet ikke lenge til dere får vite. Hallo, tenk at det er 1o dager til? Dette har jeg holdt hemmelig i flere måneder. Om det har vært vanskelig? Ja. Om jeg vil skrike det ut NÅ? Hell yes. Det kommer til å bli helt sykt, og jeg kan GARANTERE at dere kommer til å juble over dette haha. Shit, jeg kjenner at jeg blir smånervøs nå som jeg nevner det for første gang for dere. Det blir litt mer realistisk da, på en måte. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

GENSER/KJOLE HER ⎮ SMYKKE HER ⎮ BELTE GUCCI

Hva skal jeg si? Jeg er vanvittig spent, nervøs og SUPER giret for det jeg (og dere) har i vente.

This shit is cray.

1. desember is the day. Stay tuned.

18 kommentarer
    1. Hei! Hadde satt superpris på om du kunne svaret på dette spørsmålet.. Hvor er Gucci beltet fra? altså hvilken butikk? nettsted?

    2. Jeg vet at du har fått dette spm en del ganger, men håper du kan gi meg svaret på det😂❤️
      Kommer det en innkjøpsvideo fra Dubai og Bali?❤️
      Isåfall når?

    3. Hei skjønning! Har lurt på dette så lenge nå siden du var i Bali osv, når skal vi få vite hva du kjøpte på LV og Gucci? Gledet meg såå mye til å se det, men du viste det aldri

    4. Du sa jo i forrige innlegg at du skulle fortelle om noe super gøy i neste innlegg og hintet var at 2018 ble et bra år. Du sier jo ingenting mer nå. Så dette innlegget kunne du spart deg for. Hadde vert nok med skrive i forrige innlegg; hint; 2018 blir et bra år, dere får vite 1.desember. Altså daamn provoserende

    5. Hei! Litt random tanke: Jeg ser at du shopper ekstremt mye fra Nelly og ellers snakker veldig positivt om nelly + fikser rabattkoder osv. Hvorfor blir ikke du bedt på arrangementer eller ting som nelly gjør for andre bloggere? Velger du selv å ikke være med eller er det noe du ikke ønsker selv? 🤔

    6. Når jeg fulgte linken til genseren så kom navnet til genseren opp. “flørtende skuldersvette heter den.. 😂 “fniiis

    7. Eh slik sa du nøyaktig for to år siden at du og Pierre hadde noe sinnsykt framover og at dere gledet dere til å vise fram. Men nei da skjedde aldri! Sier du det bare for å føle deg bedre eller der og da? Hører jo liksom aldri fortsettelsen på alt du «sier»

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg