UNØDVENDIG

reklame: alle lenker er annonselenker

NIKE HOODIE HER ⎮ MATCHENDE BUKSER HER

Nå er endelig denne dagen over for min del. Ikke hver dag er like bra, og dette døgnet har vært ganske kjipt. Jeg er så dårlig på å takle motgang for tiden merker jeg. Jeg er lei av kulden og vinteren, lei av A4-livet her hjemme, lei av de samme rutinene. Jeg må på ferie asap kjenner jeg. Litt miljøforandring er akkurat det jeg trenger! Litt nye inntrykk og omgivelser. Det hadde ikke vært feil. Om det blir slik som jeg ønsker drar jeg til varmere strøk allerede om noen få dager. Spennende! Jeg har vært på samme destinasjon før, men planlegger en tur tilbake. Noen som klarer å gjette hvor? Hihi! 

Mmmm! Sunnheten sjæl kom på at hun kun hadde spist en gang i dag, så dette var velfortjent. Hah! Det var definitivt verdt turen ut i kulden. Planen nå er å kose meg med dette før jeg skal ta et bad. Jeg er så sliten i både kropp og huet i dag, så et varmt bad passer utmerket. Bathbomb fra Lush har jeg tenkt på å kjøpe i kanskje en måned nå – uten hell. Om du ikke visste det fra før, så har jeg tidenes gullfisk-hukommelse. Det vil si at jeg aldri husker vesentlige ting, men unødvendige saker som for eksempel hva dama i kassen heter, deeeet husker jeg. Bathbomb? Nei for det må jeg jo huske, til forskjell fra navnet til Liv på Rema. Det er hardt å være Isabel Raad skal dere vite! 🤓

Veldig interessant innlegg må jeg si, haha. Sorry, men ville bare titte innom en siste gang i dag. I love you! God natt klem fra meg.

9 kommentarer
    1. Ka du spis og ka du drikk ?
      Har nættopp kjøpt mæ joggebuksa, den e så fin ♡
      Førræsten går du ut me det sætte dær ? 🙂
      Vil du si at det e normal i størrelsen ? ♡
      Klææææææm fra mæææ 😀

    2. Hvorfor skriver du ikke «reklame» og «annonse» osv til venstre i innlegget? Det skal stå i venstre hjørnet. Ikke i midten, ikke til høyre. Dette er jobben din, og du er jo kjent med at du risikerer en saftig bot om du bryter disse reglene. Reglene er kanskje pirkete, men ikke så vanskelige å følge…

    3. Du A4 liv 😂 tullhøna.Hadde reist fra vi ter og kulde jeg også om jeg hadde en mulighet til det, men en dag skal jeg ikke bo i Norge om vinteren.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg