I DAG SKAL JEG PÅ KONSULTASJON

reklame: alle lenker er annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

JAKKE UTSOLGT ATM ⎮ BUKSER HER ⎮ TOPP HER

I dag er ingen vanlig dag. Jeg skal på konsultasjon for å fikse på leppene mine. For å være mer nøyaktig: jeg skal tømme dem/fjerne all produkt som jeg har i dem nå, for å så bygge dem opp på ny. Jeg er nemlig ikke helt fornøyd med hvordan de ser ut for øyeblikket, og for å være ærlig har det plaget meg en ganske god stund. Jeg føler at leppene mine ser ut som et nebb, noe som ikke er særlig fint. Hvorfor ikke fikse dem for å få et mer naturlig resultat, men fortsatt oppnå fyldige lepper? Jeg så meg blind en god stund, og jeg må ærlig innrømme at det ikke så bra ut en periode. Det er på den tiden jeg egentlig burde fikset opp i dem, haha. Bedre sent enn aldri, I guess. Det blir spennende å se resultatet når hele prosessen er ferdig. Jeg tror at det fungerer slik at man sprøyter inn et middel som skal fjerne fillersene i leppene over tid, før man kan fylle på ny. Om jeg ikke er helt på bærtur nå, mener jeg at jeg må vente i tre uker før jeg kan fylle på dem igjen. Wæh. Om det stemmer kan jo det by på litt panikk hos denne frøkna heh…….!! Vi får se, jeg lider gjerne for skjønnheten så lenge leppene mine blir mer naturlige. Jeg oppdaterer dere så klart mer etterpå. ❥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· DAGENS PLANER ·

⚡️ Konsultasjon for lepper

⚡️ Besøke storesøsteren min

⚡️ Sende avgårde alle bestillingene fra klessalget!

⚡️ Spille inn + klippe slim-video med Sidra til Youtubekanalen hennes.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

HEELS HER (SÅ DIGG Å GÅ I!) ⎮ SOLBRILLER HER

25 kommentarer
    1. Kanskje det hadde vært lurt å gå med naturlige lepper en stund? Synes å huske at de naturlige leppene du hadde på PH var veldig pene og passet deg godt! Virker som mange ser seg blinde på hvor store leppene blir (og det er som du sier ikke så pent). Uansett, håper du blir fornøyd til slutt 🙂

    2. Tror det blir veldig fint Isabel, du er så ansiktspen, men dessverre er ikke leppene dine fine lenger nei og de stjeler fokus. Blir spennende å høre mer og se forskjellen etter hvert ✨ Lykke til 🙂

    3. Gå til Petra eckmann på strømmen storsenter, hun er seriøst verdens flinkeste. Resultatet blir nydelig

    4. OMG!! SÅ H A P P Y for at du endelig skal fikse på de!!!! du er helt nydelig men har lenge følt at leppene ikke er så fine, og veldig unaturlige.. jeg tror du vil bli helt SMASHING med kanskje en litt mer naturlig og annerledes form. er S Å glad for at du endelig gjør dette, gleder meg til å se resultat!!!!

    5. Dine er tusen ganger finere en se sine ihvertdall. Ville revurdert å fjerne det og heller vente til det naturlig går ut

    6. Endelig ser du det selv. Alle andre har sett det i eviglang tid! Håper du ikke går på den samme smellen igjen. Det er ikke pent.

    7. Hei! Jeg lurte på hvor mye du skal ta i etter du har fjernet det du allerede har å hvor mye prisen er?
      Har vært utrolig usikker på leppene mine siden jeg type var 14 år er 18 nå. Har alltid hatt lyst på fillere/ Restylane i leppene 😄

    8. Synes dette hørtes veldig lurt ut, også så tøff du er som innrømmer at du har sett deg litt blind. Ærlighet er bra.. PS. Digger skoene, de så utrolig bra ut 🙂

    9. Jeg syntes helt ærlig at du ikke skal fylle de igjen. Syntes du bør ta ut alt og ha de naturlig. Det er finest på deg. Vi lesere er bare ærlige og ser hva som kler deg best. Du har tatt veldig mange inngrep på kroppen og i ansiktet, syntes du nesten har blitt litt blindt på alle operasjonene du har tatt. Du har rett og slett blitt avhengig. Ikke frekt altså!

    10. Du sier du er helt ærlig om de du gjør med kroppen din å sier du alldri vil være den som lyver om at du fikser på ting på kroppen din. Men hva med den «hemmelige» operasjonen du aldri fortalte om da?

    11. Da du var nyoperert med nesen din, synes jeg at du så rar ut først.. Men det vises jo at det tar tid før ting blir bra 🙂 Den ser bedre ut nå hvert fall 🙂 Tror det blir bra når leppene dine blir mindre også 🙂

    12. Hvor er det du går for å fikse på leppene dine nå Isabell?? Trenger hjelp. Vil også gjøre de mer naturlig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg