JEG SER HELT FORJÆVLIG UT

YAY! Dagen i dag har vært helt fantastisk i forhold til hvordan gårsdagen var. Jeg var mildt sagt i et veldig dystert humør i går haha. Nå er i hvert fall alt tilbake til normalen, og det er jeg super happy over. Det pleier som regel å være sånn! Det er sjeldent de dårlige dagene varer lenge. Jeg har vært ute på vift helt siden klokken 12 i formiddag. Bestillingene fra klessalget er sendt avgårde, jeg har hengt med lillesøsteren min samt spilt inn en YouTubevideo til kanalen hennes og så har jeg vært på behandling. Leppene mine ser helt forjævlige ut atm, da jeg har fått sprøytet inn middelet som skal bryte ned fillersene i leppene mine. De skal visstnok bli ganske hovne de første timene, før det gir seg. Heldigvis, hehe. Jeg ser virkelig ikke noe klok ut for øyeblikket. Dere skulle sett meg (bildet er fra i går), men så mye selvironi har jeg ikke i dag merker jeg. Det kommer garantert til å være verdt det til slutt. Jeg har endelig innsett at et mer naturlig resultat er mye finere enn for store lepper. Jeg var så lei av klumpene, at de så ut som et nebb og at leppene mine var stenharde. Not nice at all.

Jeg er døds sulten, så jeg må kaste i meg litt mat. Mamma har laget taco – yum! Jeg skal være litt sosial, så vi får snakkes mer litt senere. Klem!

27 kommentarer
    1. Korte ben og laaaaang overkropp. Der har du en ting du absolutt aldri får fikset med hjelp av kirurgi.

    2. er faktisk ganske gla at du endelig går for en naturlig look å innser hvor grusomt nebbet ditt så ut . Men du kommer nokk til å se kjempe pen ut me litt mer naturlige lepper!!

    3. Til deg 17:49: Hva feiler det deg? Og btw hun har lange ben (som er kjempelekkert på damer) og ikke unormal kort eller lang overkropp, la me spørre ser du helt perfekt ut?

    4. Svar til Anonym 22.11.2017 kl.17:49; joda, Isabel kan operere bena lengre, om hun absolutt skulle ha lyst til det. Å fikse DIN ekle personlighet derimot – dèt finnes det dessverre ingen kirurgi for.

    5. Hei! Jeg kommenterer aldri blogger, men akkurat nå følte jeg for å si noe til deg som jeg har tenkt på lenge: Takk for at du skriver bra. Du har sjelden skrivefeil, og har også gode formuleringer, samt bruker ord på riktig måte. Det er faktisk ikke så mange bloggere som gjør det, og er noe jeg irriterer meg over – haha. Men du skal virkelig ha for at du er flink til å skrive!

    6. Folk har jo sagt lenge at leppene dine ser ut som nebb ,tok sin tid at du vil ha naturlig resultat ,men får vente og se om det egentlig blir det

    7. Anonym 17:49: for ett grusomt menneske du er, skam deg!!
      Flott å høre!! Var på tide at du så det selv, har gått litt for langt 😁

    8. Det er virkelig så herlig at du endelig har innsett dette!! :)) Kos deg masse med taco, det er jo så sykt digg!! <3

    9. altså, det er ikke rart at paychecken din er så stor når typ ALLE innleggene dine, NJ! – er reklame på noen måte??
      du skriver om noe annet men absolutt alle inneholder noe du tjener på. veldig digg for deg at det er så enkelt! heldig!!

    10. Herregud for en teit kommentar av en anonym 😂
      “Korte bein, lang overkropp” dummeste jeg har hørt hahah😂
      Off du er så fin at❤️ Helt perfekt😚

    11. Kjente jeg ble oppriktig stolt og glad på dine vegne nå, endelig ser også du at litt mer naturlige lepper er det desidert fineste! Jeg liker ikke kommentere stygge ting derfor har jeg latt vær å kommentere det før (tror jeg?), men ja… for store og ”fylte” lepper er ikke fint… Gjelder ikke bare deg, vet om SÅ mange jenter med ”nebb” som i utgangspunktet er pene jenter som ikke trenger så store lepper! Skjønner at de med next to no lepper vil fylle i litt, bare la det bli et naturlig resultat 🙂 Tror du kommer til å bli SÅ fin med litt mindre lepper! 😀 Synlig fylte lepper virker mot sin hensikt i min mening, det får en ikke til å se mer attraktiv ut men heller mer som en stereotyp Hollywood wife og det virker aldrende også.. Det er vel det siste vi vil haha ! Litt fyll kan være fint bare man ikke ser seg blind:) Det er det MANGE som gjør!

    12. Hei, jeg satt og tenkte igjennom hva som er best, deg med fake lips, eller deg og din personlighet. Og du vet nok hva jeg tenkte, men jeg tenkte at jeg tror faktisk jeg savner deg som den du var uten fillers, og uten noen forandringer. Tenkte at det er flaks at du kan komme tilbake til deg selv igjen. Det betyr så mye som savn betyr. Du vet jo at det betyr mye! Hvis du tenker igjennom det, så er det ansiktet ditt som setter på ett savn i andres kropp. Det er personligheten din. Så ikke vær flau!! 🙁

    13. Ah, endelig. Er så bra at du velger Julie på Egerskin, har sett instaen hennes og fy faen for noen fine resultater hun gir folk. Det var dessverre på tide ja, men de blir nok super fine til slutt!

    14. ENDELIG innså du hva leserne dine har sagt såå lenge angående leppene dine. Det eneste du fikk trykt ut av deg når noen kommenterte dette var at de var “sjalu”……

    15. Det blir spennende å se resultatet 💋 det blir nok kjempefint 😘 Ser du er på Opera 😉 koselig der – har bodd der en del👍
      Anonym 19.28 – unødvendig og dum kommentar.

    16. Blir sååå glad av ut du faktisk innser det!! Beauty standards i dag er helt fucket. Ja, store lepper er fine, når de er naturlige. Greit å ta litt Restylane om man har ekstremt små lepper, men ikke gå over-board. Kan godt innrømme at noen ser bedre ut med, men du ser absolutt bedre ut med litt mindre, men fortsatt fyldige lepper 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg