25-80% PÅ HELE NETTBUTIKKEN!

・annonse・

SHOP ‘TIL YOU DROP

På fredag braker det verdenskjente Black Friday løs, dagen hvor man kan gjøre ekstreme kupp! I den forbindelse har Blivakker slått til med BLACK WEEK. Det innebærer at du får 25-80% rabatt på HELE nettbutikken! Du får altså supre tilbud på alt du kan tenke deg fra i dag og frem til søndag. Det er nå tiden er inne for å slå seg løs og gå bananas. Ønsker du deg gode hudpleie produkter? En ny parfyme, eller har du kanskje gått tom for favoritt foundationen? Hva med å begynne julegavehandelen? Under kommer mine favoritter for tiden. 

LIQUID SUEDE CREAM LIPSTICK SET

Disse liquid lipstickene er helt fantastiske! Jeg har disse i mange forskjellige farger, men disse tre er mine favoritter for tiden. De kommer forresten i et sett. Ah, jeg elsker røde og mørke lepper på vinteren. Synes det er så fint! Det jeg mener at er så bra med disse i forhold til andre liquid lipsticks, er at disse fra NYX ikke tørker ut leppene like mye som andre har en tendens til å gjøre. Du finner disse HER!

NYX IN YOUR ELEMENT EYESHADOW PALETTE EARTH

NYX har nettopp lansert dette døds fine øyenskyggepalettet! Det inneholder 12 nydelige farger som er veldig pigmenterte. Det er noe som er utrolig viktig for meg når det kommer til øyenskygger – pigmenteringen er alt! Skyggene er enkle å jobbe med, buttery og blendbare. Faktisk foretrekker jeg billige skygger fremfor dyre, for jeg opplever så og si alltid at de til en billigere peng alltid er bedre. Du finner palettet HER!

RESTEN AV MINE FAVORITTER

Babor Skiovagee Intense Purifying cream: dette er min go-to ansiktskrem nå for tiden. Jeg har fått litt uren hud i det siste, så derfor behøver jeg hudpleie som hjelper på akkurat den fronten. Dette er en lett dagkrem som tilfører pleie i 24 timer til uren hud, samtidig som den reduserer talgproduksjonen i huden. Det vil si at den hjelper på oljete hud. Dessuten lukter denne fantastisk!

Babor Essential Care Moisture Serum: denne bruker jeg før ansiktskremen, etter at jeg har renset ansiktet både på morgen og kveld. Serumet gjør at ansiktskremen trekker seg enda dypere inn i huden, i tillegg til å virke veldig fuktighetsgivende. Det trenger jeg nå på vinteren, jeg blir nemlig veldig tørr. 

NYX Prof. Matte Liquid Liner: det å ha en kullsvart og matt liner er et must i sminkepungen min. Jeg har brukt denne lineren på bildene i dette innlegget, forresten. Den er helt super! Jeg får ofte spørsmål om hvilken jeg bruker, og her har dere svaret. Denne er så enkel å jobbe med! 

Det var det! Håper dette innlegget var til hjelp når det for eksempel kommer til julegavetips! Jeg vet at det kan være vanskelig å vite hva man skal kjøpe, så dette er i hvert fall mine favoritter for tiden som jeg vet at er fantastiske produkter. 

KLIKK HER OG SHOP HOS BLIVAKKER!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg