JEG HAR FJERNET MINE LIPFILLERS

Jeg lyver om jeg ikke sier at jeg har fullstendig panikk. I går var jeg som sagt på konsultasjonstime, og det endte opp med at vi sprøytet inn produktet som bryter ned fillersene. Leppene mine har blitt sinnsykt små på bare et døgn, og jeg føler meg virkelig ikke som meg selv. Det er sykt hvor annerledes jeg føler meg nå som leppene ikke er store, slik som de har vært de to siste årene. Det er klart at det merkes liksom haha. Bildene over her knipset jeg for rundt en time siden, så der ser dere litt av resultatet. De ser riktignok mye større ut når jeg tegner med lipliner og har på lipgloss, som jeg har på bildene. Uten noe for for produkter ser de ut som to streker. FAEN at jeg ikke ventet med dette til etter reisen jeg skal på på mandag. Jeg har ikke tenkt meg godt nok om altså, det merket jeg kjapt i går. Men men, jeg vet at det kommer til å være SÅ verdt det til slutt. Om to uker skal jeg tilbake å fylle på, men da går jeg for en mye mer naturlig look enn det jeg hadde tidligere. Jeg planlegger å skrive et eget innlegg med før og etterbilder til dere, samt gi dere all info. Jeg er så spent! Enn så lenge får jeg gå rundt med disse leppene, til tross for at jeg ikke føler meg særlig komfortabelt. Nå har jeg så og si mine naturlige lepper. Rart!

Gleder meg til denne fasen er over, det må jeg innrømme. 🤓

82 kommentarer
    1. du er nydelig uansett Isabel💋 du har fått mange stygge kmt i d siste, men jeg digger deg<33 keep on being u;)

    2. Pent 🙂 men husk hylasen bryter ned filleren over tid, så mulig de vil bli enda mindre om en uke eller to. Uansett er du flott, med eller uten filler 🙂

    3. Alt er jo ikke borte nå. Du burde kanskje ta en omgang til med å bryte ned, så alt er ute og du virkelig kan få en finere form og litt volum på leppene

    4. Husker selv da jeg tok bort mine fillers.. følte leppene mine var skrukkete og helt forferdelige😅 Glad for valget mitt den dag i dag! Du ser fremdeles flott ut:) no worries

    5. De har ikke blitt naturlige over natten. Det tar minst 2 uker før alt er brutt ned, så helt naturlig som du sier at de er, er de altså ikke. De blir enda mindre, det vil du merke.

    6. Om du virkelig mener at de leppene der er «sinnsykt små» og «ikke store» så skulle du jammen meg sett mine lepper hahah!!! syntes du ble veldig fin nå, jeg 😊

    7. tror du har glemt hvordan leppene dine så ut.. de var ikke i nærheten av den størrelsen. Gooogla deg fra PH nå og det kan jo ikke sammen lignes.. men tror de blir bra til slutt. ALt er bedre enn sånn de så ut, de var så klumpete og skeive lissom.. lykke til 🙂

    8. Når alt handler om utseende så skjønner jeg det er krise.De fleste gir blanke faen i hvordan du ser ut.Kanskje prøve å få noen andre interesser enn bare det ytre .Andre verdier er også viktig.

    9. Kjære vakre Isabel,
      Du er nydelig som du er! Du trenger absolutt ikke fylle på leppene dine igjen❤️
      Stor klem

    10. Men kjære deg, man ser jo ikke forskjell jo!!! Du må nok vente lenger før effekten kommer til sin rett. Du har desverre sett deg helt blind, men det er jo ganske så normalt desverre..

    11. Ikke for å skremme deg, men jeg måtte tilbake 3 ganger for løse opp fillersene i leppene! Kanskje du er heldig og får ut alt på en gang. De som gjerne har mye klumper og slikt fra før må gjerne tilbake hvert fall 2 ganger for å få ut alt. Her kunne jeg ikke fylle leppene mine på nytt før etter 9 uker 😮

    12. Ta ut de stygge deformerte fake silikon i ræva din?? Og i dine pupper? Søk hjelp du er jo bare opptatt av utseende og klær,du trenger hjelp?

    13. haha, alt er ikke ute nå. Du har forsatt mye voulme igjen på leppene dine. Du må nok tilbake minst 2 ganger til før alt er ute 🙂

    14. Så bra! Nå så de bedre ut! Men kan du slutte med å gi leserens dine en følelse av at de også må fikse på utseende? Jeg er en leser på din blogg, og du oppfordrer faktisk UNGE til å gjøre som deg! Siden du føler deg ikke så fin uten å ha gjort et inngrep.
      Lær deg og elsk deg selv slik som du er!

    15. De er jo ikke helt borte på bildet, men syntes de på bildet er sykt fine😍 Mye finere enn før.. Du burde ikke fylle på så mye mer, for dette var goals😍❤️

    16. Wow nå ser ikke du tyve år eldre ut! Selv om du har permanent duckfjes på bilder er det nesten som du ser ung ut her, eller iallefall litt tettere på de andre på vår alder. Skjønner ikke hvorfor du skal styre med å se så mye eldre ut.. kommer ikke du til å angre om noen år? Du er naturlig pen bak alt det der men hvorfor kjempe imot ung og naturlig? Milf kan vi være om en god del år

    17. Var så mye mer kledelig til ansiktet ditt, syns ikke nesa virker så innmari liten (ta det som et kompliment 🙂

    18. Hei Isabel!
      Har du noen gang tenkt over at det mest sannsynlig var ingen som tenkte over om leppene dine var små eller ei før? For det er veldig sant. Vi mennesker har en tendens til å overanalysere oss selv og våre mangler og feil. Dessverre. Håper du kan tenke over dette og dette har du nok fått høre en del ganger, men det er så viktig: skjønnhet kommer fra innsiden. Man stråler ikke på grunn av større lepper, men av at man har det bra (med seg selv) på innsiden.
      Dette tror jeg du vet. 🙂 Ha en fin kveld videre!

    19. Jeg håper du legger merke til at så og si alle synes du ser bedre ut nå etter at litt er fjernet, og at de fleste til og med synes at de fortsatt er for store. Selv synes jeg du er vakrest med helt naturlige lepper. Og det er jo et fint kompliment. Jeg tror at folk som liker deg, liker deg for den du ER, ikke fordi du har fake utseende, heller på tross av det.

    20. Hahahahaha finnes det lengre noe naturlig i din kropp? Alt er fake og hjernen din fungerer heller ikke – det var vi gang etter gang bevist. Norges dummeste, billigste og MEST fake person.

    21. Hahahahahahahahah du er så jævlig tragisk, på tide å ta ut silikonen i ræva slik at du faktisk får frem signaler til det lille du har av hjerne??? Eller blokkerer alle kiloene med silikon alt du har av intelligens?

    22. Dette var en passelig størrelse på leppene. Viss de blir mindre enn dette om et par dager, hadde ikke jeg villet ha de større enn de er nå! Nå var du superfin, og det så naturlig ut!

    23. Eg får så sykt vondt inni meg av å lese dette… Mine lepper er mye mindre enn det dine er nå. Bør eg liksom fylla i di då? Syns det e galskap at du skrive sånn at du nesten grine for at leppene e mindre. Tenkte du aldri på ke slags signal du sende ut?

    24. Når du fyller på dem igjen håper jeg du stopper max ved denne størrelsen på leppene. For slik de er på bildene her ser de myyye finere ut til ansiktet ditt

    25. Det er ikke helt dine naturlige lepper enda, du hadde enda smalere og mindre men fine fine lepper før. Syns det her så mye bedre ut på deg altså enn de du hadde akkurat. Prøv å ikke pirk så MYe på deg sjæl.

    26. Skjønner ikke hvorfor du på død og liv vil ha større lepper, de naturlige leppene dine er jo nydelige👍 Om du bare hadde prøvd uten fillers i kanskje ett halvår så vedder jeg på at du har sett det selv 🙂 Og tenk så godt det hadde vært å sluppet å ha det “jaget” med å bestille timer for å fylle på… Har til dags dato ikke sett en eneste person som ser naturlig ut med fillers i leppene. Man ser det med en gang at de er unaturlige, uansett hvor lite de fyller i…

    27. Hei, med ditt volum må en gå min tre ganger for å fjernet alt. På bildene er bare 10% borte. Du har ganske smale lepper i virkeligheten, og de du viser nå blir helt feil for de som leser bloggen din. En tredjedel av det du nå har, er perfekt for deg.
      Hilsen ei som kan faget og har mange kjente fjes på listen min.

    28. Hei! Synes naturlige lepper er mye finere enn lepper med fillers. Det er med små lepper du ser ut som du. Og det er da du er fin 🧡

    29. Ser jo nesten ikke noe forskjell. Dette er ikke naturlig. Bedre om du hadde satt inn før og etter bilder, da selvfølgelig uten sminke. Men du er vel for opphengt i det perfekte til å tørre å vise deg uten sminke! Du er en ser egentlig ut som en sokkedukke. En slik en av plast som menn kan kjøpe seg på kondomeriet. Du er like oppblåst som en slik dukke!

    30. Nå skal jeg være heelt ærlig med deg. Den størrelsen der var sinnsykt fin og kledelig for deg. Nå vet ikke jeg noe om restylane, men ser mange her sier de kommer til å bli mindre i løpet av noen uker, og jeg husker selv at leppene dine var mindre på ph. Og jeg mener det virkelig, når du skal ta restylane på ny, gjør det til den størrelsen her😍 Leppene på bildet her er ikke små, det er bare at det er uvant for deg fordi du er vant til større. Men disse leppene ser faktisk naturlig ut samtidig som de er fyldige og fine!

    31. “23.11.2017 kl.23:38
      Hahahahahahahahah du er så jævlig tragisk, på tide å ta ut silikonen i ræva slik at du faktisk får frem signaler til det lille du har av hjerne??? Eller blokkerer alle kiloene med silikon alt du har av intelligens?”
      Hahah for et nek. Det kommer jo ingen signaler fra ræva til hjernen uansett :’D Du er anonym, men syntes jeg har sett den skrivestilen her i kommentarfeltet til Isabel før. Tviler på at dette er din første usaklige hatkommentar, for å si det sånn 😉 Få deg noe bedre å gjøre med tiden din! 🙂

    32. Altså, vi har alle sett deg på PH. Tror kanskje du bør google selv for å se at dette er på langt nær dine naturlige lepper.

    33. min første kommentar på bloggen. for må bare si at dette var så himla mye finere. og det er kompliment, fin som du er 👌

    34. ”Uten noe for for produkter ser de ut som to streker
      Wow. Tenker du på de unge jentene som leser bloggen din før du skriver sånne innlegg som dette? Tenker du på jenta som ser på pc skjermen og sammenligner hennes lepper med dine ”små’ lepper, som du som fint kaller det, til tross for at du har middels om ikke STORE lepper fra før. Tenker du over at du påvirker unge jenter til å gå ut og skaffe seg fillers, takket være deg selv?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg