SUMMEN FOR ÅRETS JULEGAVEHANDEL

reklame ⎮ lenken er en Nelly annonselenke

Please si at jeg ikke er den eneste som begynner å stresse noe enormt over årets julegavehandel? Jeg sliter skikkelig med å finne de perfekte gavene til de jeg er glad i. Noen har jeg riktignok allerede i boks, men mesteparten er jeg fortsatt veldig i tvil om. Jeg er en person som legger veldig mye omtanke og sjel i gavene jeg gir, det viktigste for meg er at personen som får gaven blir super glad! Det jeg synes er kjedelig er å gi noe som er 100% forventet, om dere skjønner? Så klart er det jo gøy også, for da vet jeg jo på forhånd at vedkommende kommer til å bli fornøyd og takknemlig, men samtidig er det litt “kjedelig” dersom det er så åpenbart hva personen skal få. Det er litt tricky i år, altså.  For hvert år føler jeg dessuten at jeg må overgå fjorårets gave, så jeg gjør det egentlig veldig vanskelig for meg selv haha. Hvor mye skal man liksom bruke på julegavehandelen? Jeg har ikke bestemt meg for sum enda, men det må jeg nesten se til å gjøre asap slik at jeg får satt opp et budsjett å forholde meg til. Jo bedre det går for meg, jo mer vil jeg kunne gi til familien min og vennene mine.

BUKSER HER ⎮ TOPP BERSHKA

Foruten om å fundere på årets julegaver har jeg jobbet fra morgen til kveld på macen. Jeg har forhåndsskrevet et par innlegg til helgen, tatt bilder, svart på utallige mail og startet på klippingen av en ny Youtubevideo til Sidras kanal. Jeg er gal som har påtatt meg enda mer jobb nå som jeg har blitt Sidras personlige “klipper” til hennes kanal, i tillegg til min egen. Hva gjør man ikke for sin lille prinsesse. 💕 Det er forøvrig bra å ha mye å gjøre om dagen, for jeg går å venter i spenning frem til jeg kan avsløre den store hemmeligheten 1 desember. Gud, det er ikke lenge til!!!

13 kommentarer
    1. Masse salg på nelly no, så om du sætt et budsjett te 10.000 kr, da kommer du langt nok me gavehandeln ♡♡♡ Et tips bare.

    2. Kjære Isabel! Jeg har fulgt bloggen din lenge nå, og elsker når du kommer med oppdateringer både her og på snap! Du lever et liv jeg bare kan drømme om, jobber hardt og må tåle masse motgang og haters, allikevel holder du ut og det står det respekt av. Det jeg skal skrive nå er ikke så lett, for jeg hater å be om tjenester og hjelp. Ser ingen annen utvei, og lurer på om du kanskje kan ta deg tid til å gå inn her https://www.spleis.no/project/22765 lese litt om meg og mitt liv, og kanskje hjelpe oss en bit på veien mot en bedre jul? Jeg skriver anonymt av hensyn til ungene, men håper det går greit. Ha en fin dag Isabel og god jul😊

    3. jeg hadde også vært gavmild hadde jeg hatt mere penger.Og det gjelder nok veldig mange.Man er ikke mere gavmild bare fordi noen har mere penger på kontoen.

    4. Synes det faktisk er trist å høre at du føler du må overgå deg selv fra forrige gang. ;( Håper ikke dette har noe med at du tjener veldig mye. Uansett er det leit. De fleste har aldri råd til å overgå seg selv, og må alltid kjøpe for samme sum. Det er virkelig ikke hva man kjøper eller hvor mye det koster som teller, men tanken bak det! <3
      Som oftest betyr tiden din mye mer enn hva en gave noen gang vil bety! Tenk på det når du stresser som verst! 🙂 <3

    5. Jeg syns å huske at søskene dine fikk Londons tur med deg i fjor? 🙂 Har dere vært i London, eller planlegger dere tur? 🙂 Jeg syns det er veldig fint å gi opplevelser i gave, i stedet for f.eks klær som en kanskje kaster etter en stund. Familien din er heldig som har deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg