KJØP MINE FAVORITT BEAUTY PRODUKTER FOR 1 KRONE!

・ annonse: Good For Me ・

MINE TO FAVORITT SUPLEMENTS

Black Friday er endelig her, og i den forbindelse slår Good For Me på stortromma. Det finnes mange gode tilbud over alt i dag, men jeg kan love dere en sak: ingen andre tilbud er like bra som dette jeg nå skal fortelle dere om. Nå kan dere nemlig klikke hjem BEGGE favoritt tilskuddene mine, Hair Luxiuos og Betakaroten Gold, til kun 1 krone på første levering! Det er et helt sinnsykt tilbud som jeg er så glad for at jeg har fått lov til å dele med dere. Jeg mener, 1 krone!!! Slå den du, haha. 

HAIR LUXIOUS

Hair Luxious er et tilskudd for håret. Jeg har gått på det i langt over et halvt år nå, og jeg kommer aaaldri til å slutte. Jeg kan med hånden på hjertet si at dette produktet fungerer, for jeg har merket så utrolig stor forskjell på håret mitt. Kort fortalt: Hair Luxiuos er et produkt som inneholder en lang liste med ingredienser som er supert for håret ditt. Disse næringsstoffene som kapslene inneholder vil etterhvert tilføre håret ditt den nødvendige næringen det trenger for å oppnå en naturlig hårvekst. Husk at det tar tid da det er en langsom prosess, så det vil ta en liten stund før du vil se den største forskjellen. Dersom du tar to tabletter daglig over tid, sørger du for å gi håret ditt næringen den trenger for å vokse seg sunnere og sterkere. Jeg er helt hekta på disse! Jeg pakker de med meg uansett hvor jeg er. Drar jeg på ferie? Da er de med i kofferten! Kan virkelig ikke leve uten disse. 💕

BETAKAROTEN GOLD

Og nå over til hemmeligheten som gjør at jeg alltid er litt ekstra brun, nemlig Betakaroten Gold. Betakaroten er et naturlig fargestoff som er med på å gi deg en dyp og varig brunfarge året rundt. Dette produktet er perfekt for oss som ønsker dypest mulig brunfarge. Dere vet jo allerede hvor mye bedre jeg trives med meg selv når jeg har farge på kroppen. Man føler seg jo tusen ganger freshere! 😀 Det beste er at dette er et produkt som man kan bruke året rundt, noe jeg gjør. Det er helt opp til deg når du vil oppnå en dyp brunfarge – hjemme, eller på reisefot. Selv skal jeg ta dette med meg nå som jeg reiser på ferie neste uke, jeg tar de jo som sagt hver dag – både på ferie og hjemme. Fortsett så lenge du ønsker å bevare brunfargen.

⚡️ I LOVE THESE TWO! ⚡️

KLIKK HJEM HAIR LUXIOUS HER OG BETAKAROTEN GOLD HER TIL KUN 1 KRONE! 💸😻 (prisen gjelder første levering!)

16 kommentarer
    1. Wow! Du ble så pen uten all restylanen. Nå er det ikke leppene som blir det main focus fordi de er så store, men hele ansiktet ditt som er meget fint. Skjønner at vil korrigere de litt etter at du tok det ut, men håper da at du ikke har i så mye. Heier på deg 😊

    2. Duu søte Isabell! Jeg bare lurer på noe angående brystoperasjonen din, fordi jeg har selv gjort det samme for 3 uker siden og sliter nå veldig med ryggsmerter, øverst mellom og i skulderblandene… hadde du samme problem?

    3. Jeg vet du synes leppene dine er for små nå, men fy søren så pene de var! Du så så mye yngre ut, og ikke på en dårlig måte! Du så liksom litt 40 år ut med så store hovne lepper som før, nesten som du ikke fikk til å snakke! Sier det bare som konstruktiv kritikk, har aldri sett deg så vakker! Og ja Isabel, de er fortsatt store haha! Ilu klem

    4. Pleier ikke å kommentere, men må bare si at du kledde helt sykt godt hvordan leppene dine ser ut nå! ❤❤ Det passet så fint inn i ansiktet ditt. Du ser mye yngre ut og mye mer «livlig» på en måte! Sykt fint ❤❤

    5. Hvor tok du ut restylanen og hva kostet det for en sånn sprøyte? Du ser faktisk utrolig mye penere nå, jeg har sett bildene dine før og alltid syntes du var en diva, men når jeg åpnet snappet din idag tenkte jeg, gud så vakker. You keep grow on Bella! Vær deg selv 🙂

    6. Har du sett på instagrammen til Kim k, det bilde hun har lagt ut av seg og kanye der hun har en pelsvest el noe på seg, der ligner hun veldig på deg 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg