JEG ER LYKKELIG

Jeg er så forbanna lykkelig om dagen, dere. Genuint lykkelig! Det er lenge siden det har skjedd så mye bra i livet mitt samtidig, og det gjør at jeg setter ekstra stor pris på det nå som det faktisk skjer. Jeg har aldri vært den personen som tar ting for gitt. Jeg vet at jeg er kjempe heldig med tanke på det livet jeg får leve, og alle mulighetene jeg får. Ingenting av det er en selvfølge, og absolutt ingenting jeg hadde sett for meg at skulle skje meg noen få år senere. Det er klart at jeg har jobbet hardt og kjempet for å komme hit jeg er i dag, men jeg er også døds heldig som har muligheten til å gjøre det jeg elsker hver eneste dag. Åh, jeg er så takknemlig for alt. Takknemlig for dere, først og fremst. Det er nettopp på grunn av dere at jeg kan leve drømmelivet mitt. Det er takket være dere at jeg får jobbe med det jeg brenner for. Jeg sier det ofte, men jeg føler ikke at jeg kan få sagt det nok: tusen millioner takk for at dere følger med på reisen min. Tusen, tusen, tusen takk for at dere er verdens snilleste og godeste lesere. Jeg ser på dere som mine beste venner, som jeg får tips og råd fra og som jeg deler livet mitt og hemmelighetene mine med. Tenk så heldig jeg er! ❥

Føler meg litt sentimental i dag, for å være ærlig. Jeg er bare så glad om dagen, mye takket være dere. Dere gir meg så mye kjærlighet hver eneste dag, fininger. Og dere? Tusen takk for alle fine kommentarer på innlegget hvor jeg viser bilder av leppene mine etter at jeg fjernet mine lipsfillers. Jeg var kjempe nervøs for å poste innlegget, men jeg ble kjapt glad for at jeg gjorde det da jeg så hvor snille dere var. Tusen takk (for tusende gang haha) for at dere er dere! I love you. 

17 kommentarer
    1. du r forbildet mitt! ikke bare med tanke på utseendet ditt, men også med tanke på personligheten din❤️ du r helt fantastisk<333 loveu

    2. Det er en fin ting å være takknemlig! 🙂 <3 og det er viktig å sette pris på de gode dagene for man vet ikke hva fremtiden vil bringe. Sender deg masse kjærlighet! <3

    3. Må bare si, at jeg så deg nettopp på snapchat og leppene dine er så sykt fine nå!!! Helt sykt fine faktisk! Så håper du ikke tar fillers igjen, men skal ikke si noe på det om du velger å gjøre det. Har selv ny time neste uke haha 😀

    4. Dra te hælvætte med alle som kritisære ho Isabelle. Dokk e bærre sjalu og misunnelige heile førbanna gjængen!
      Flott innlægg, Bella. Stå på videre, og drit i alle haterane!
      Klæm. 🙂

    5. Så nettopp snappene dine, du ser bra ut med leppene slik de er nå! Et mer vakkert uttrykk i ansiktet. Voksent og veldig pent! Håper du også ser det. 🙂 Tommel opp!

    6. Har du noen planer om å studere? Litt ening med norsk kommentaren. Når man har en så stor blogg skulle man trodd man kunne fokusere på språk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg