JEG REISER TIL DUBAI MED DREAMWORLD

reklame: sponset reise av Dreamworld

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

LET’S GO TO DUBAI

Det var ikke lenge jeg klarte å holde meg hjemme i kalde Norge. Det kom ikke som et sjokk for meg i hvert fall, og det tror jeg ikke at det gjorde for dere heller. Dere kjenner meg nok! 😬 På mandag reiser jeg nemlig igjen, og jeg tar faktisk turen til Dubai igjen! Hvorfor, tenker du? Fordi at Dubai er det sykeste stedet jeg noensinne har feriert på, og sist hadde jeg kun fire dager der så jeg følte ikke at jeg fikk tid til å oppleve halvparten av alt som er verdt å få med seg. Dere som ikke har vært i Dubai må virkelig ta turen dit en eller annen gang. For et fascinerende sted!

Denne reisen er sponset av Dreamworld, som jeg er så heldig som har fått æren av å være ambassadør for. Dreamworld er kort fortalt et reiseselskap som tilbyr skreddersydde og eksotiske reiser til veldig lave priser. Målet deres er helt enkelt å kunne tilby drømmreiser til drømmepriser. Akkurat det synes jeg at de virkelig klarer å leve opp til. Sjekk ut de sinnsykt fantastiske prisene her, samt de amazing reisene de tilbyr. Når jeg reiste til Dubai og Bali i November, hadde jeg også booket reisen gjennom samme selskap. Planen var jo å promotere på den turen også, men det var litt kluss med nettsiden på det tidspunktet så derfor ble det litt vanskelig. Nå er derimot alt på plass og Dreamworld er klare for å levere fantastiske reiser! De er også med i Reisegarantifondet, til dere som lurer på det.

Og nå, over til det gøyeste: Dreamworld har slått på stortromma med en syk konkurranse på Instagram hvor premien er en reise for to til Dubai i Mars!! 

· FOR Å DELTA I KONKURRANSEN: ·

⚡️ Følg «Dreamworldno» og «IsabelSraad» på Instagram

⚡️ Lik og kommenter på Dreamworlds seneste instagram-post, som handler om konkurransen.

______

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg gleder meg ekstremt mye til å reise på mandag, og jeg kommer så klart til å oppdatere dere på reisen. Jeg kommer også til å fortelle dere om min erfaring med Dreamworld på denne turen. Forrige tur var over all forventning og jeg har absolutt ingenting å klage på. 

Bestill din reise hos Dreamworld her!

43 kommentarer
    1. Jeg får ikke fulgt det på instagram.. Aner ikke hva jeg har gjort, men ser ut til at du har blokkert meg? :/ Hvis dette er tilfellet så håper jeg du kan ordne det, da jeg aldri har gjort annet enn å følge brukeren din.

    2. Så fint at de fikk ordnet opp, og at de er med i reisegarantifondet. da blir de tatt mer seriøst med en gang. Dette kan bli et fint og litt mer eksotisk tilskudd til charter-trafikken 🙂

    3. Kjipt at konkurransen kun er for dem som har Instagram 🙁 hva med meg som følger deg hver dag, men ikke har insta?

    4. Jeg bor her og please gjør mer research før du reiser denne gangen, så slipper du å waste tid i taxi. Jeg så at du og venninnen din sløste ufattelig med tid for å dra “feil” steder hit og dit. Vil du på club: finn ut når det smeller. Vil du på beachclub eller kun vanlig strand? Jeg så også at dere vurderte ørken safari men droppet det fordi det varer i 6 timer, men hadde du lest hva man får oppleve i de 6 timene så hadde du sikkert endret mening. Man får oppleve solnedgangen, ørken safari i sand dynene, arabisk middag midt i ørkenen med magedans, vannpipe, drinker og alkohol hvis man ønsker det. Samt kamel ridning. Anbefales på det sterkeste, og det er ikke kun “6 timer med kjøring i ørkenen”. Det er verdens vakreste steder å spise deilig mat her istedenfor delivery på rommet, blant annet på palmen, souk madinat jumeirah, palace downtown på andre side av dammen utenfor Dubai Mall, The Atmosphare i Burj Khalifa (verdens høyeste bygg) og SÅ mye mer. Sier det for din egen del, man må ha en liten plan eller ønsker om hva man vil se/ gjøre, da blir det så mye lettere og en bedre opplevelse. God tur:)

    5. Lurer på hvorfor du aldri sosialiserer deg med andre bloggere,eller drar på “Kjendis” fester (P3,Vixen osv) Hadde vært spennende å høre din side av saken og hvorfor du “skjuler deg” heller enn å nettverke/brande deg ute. Dette er såklart ikke det er feil bare veldig annerledes enn de andre så hadde vært spennende å høre.
      Spennende at du reiser mye!

    6. Hvorfor svarer du ikke på kommentarene mine? Angående instagram har jeg spurt før hva som er årsaken til at jeg ikke får følge deg, men du velger konsekvent og ikke svare. Så vidt jeg vet så har jeg ikke gjort noe galt.

    7. Men kjære.. Jeg har aldri kommentert noe i det hele tatt, så det hele må være en misforståelse? Trist at man skal bli blokkert uten å ha gjort noe.

    8. Jeg lurer på om du har tips til jumpsuit?s for oss litt lavere/små?
      Vet det ikke hadde så mye med innlegget å gjøre, men siden jeg føler du er den rette å spørre, så spør jeg 🙂

    9. Virker utrolig spennende å reise til Dubai , kos deg masse. Har også meldt meg på konkurransen, liten sjanse for at man vinner, men kanskje 🙂

    10. Jeg skjønner ikke hvorfor du hele tiden lover over evne. Du lover å svare på alle spørsmålene i spørsmålsrunden, lover videoer av alt mulig, lover å bli flink til å svare i kommentarfeltet osv. Men det blir jo aldri noe av? Kan du ikke bare være ærlig og drite i å love noe?

    11. Kan folk over her la jenten få være i fred. Makan til frekkhet på mange her, forventer ditt og datt. Voks opp!
      Isabell, du er rå!

    12. Hei! Jeg og venninne vurderer å dra til Bali ila neste år, så lurte på om du kunne laget en reiseguide? Sånn der du forteller litt om valutaen, hvilke hoteller dere bodde på, hva som er verdt å oppleve osv? Da hadde vi blitt veldig glade 😁

    13. Håper på mye bilder bilder så jeg kan drømme om å være der også. Men du ikke bare bikini og pool da selv om du jo ser flott ut 😉

    14. Hvordan klarer du egentlig å komme deg på et fly? Vil ikke all silikonen pipe noe fryktelig i sikkerthetskontrollen? Tror ikke vaktene at du har svelgt noe drugs?

    15. 26.11.2017 kl.23:09:
      Haha! Dagens. Du vet jo godt at det ikke går an at silikon piper i en sikkerhetskontroll. Eller trodde du kanskje det var metall ol i silikon?
      Om du skal være spydig med noen, kunne jo du kommet med en bedre kommentar kjære 🙂

    16. Dubai er helt fantastisk! Var der i fjor og jeg elska det!😍 skal til Dubai igjen nå til sommeren. Jeg gleder meg!!😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg