KJÆRLIGHETSLIVET, FILLERS, GJØRE MER TV?

UKENS SPØRSMÅL

Skal du vlogge i Dubai?

Jeg skal i hvert fall få til en vlogg-dag. Denne turen har jeg mest lyst til å nyte uten masse jobb, så jeg forholder meg til bloggen i utgangspunktet. YouTube blir veldig mye ekstra arbeid som jeg ikke orker akkurat nå. Jeg trenger en skikkelig avkoblende ferie, kjenner jeg. Bloggen blir så klart oppdatert som vanlig og med masse bra innhold fra Dubai. En vlogg skal jeg i hvert fall få til, det lover jeg.

Angrer du på noen av operasjonene du har gjort?

Både ja og nei. Utseendemessig nei, men psykisk ja. 

Når mista du jomfrudommen?

Jeg var 18 år når jeg hadde sex for første gang. Svært få tror på meg når jeg sier det, men det er sannheten. Synes at det er litt trist at det er så “sjukt” å miste jomfrudommen så “sent”. Jeg synes at man skal kjenne på sine egne følelser og ha sex når man selv føler at det er rett og at man selv er komfortabel. Det er alt for mye press blant unge, noe jeg synes er super teit.

Hvordan går kjærlighetslivet? Har du noen i kikkerten?

Dette er desidert det mest stilte spørsmålet, haha. Jeg er singel og har vært det lenge nå. Eller, lenge og lenge. Det begynner å nærme seg et år faktisk. Shit så fort det har gått! Føler absolutt ikke at det har gått så lang tid siden jeg ble singel. Shit.

Hvor mye veier du?

Jeg veier meg svært sjeldent, men sist jeg sjekket veide jeg 46 kilo. Jeg er 159 cm lav da, så jeg er jo nesten en liten dverg haha. 

Har du kommet helt over Pierre, og er du klar for å finne kjærligheten på nytt?

Pierre var min første intense kjærlighet, så han kommer så klart alltid til å være spesiell for meg. Om jeg er klar for å finne kjærligheten på ny? Hm… Er ikke keen på kjæreste i det hele tatt haha. Jeg lever livet på egenhånd og fokuserer mer på meg selv og karrieren min. Kjærligheten får komme når tiden er inne. 

Vil bare spørre hvordan du har det? Folk vil alltid vite juicy gossip, men hvordan har du det sånn egentlig?

Skjønn du er, takk som spør! Jeg har det faktisk bedre enn på lenge. Livet smiler om dagen! Jeg har mye å se frem i mot, fine mennesker i livet mitt og alt går egentlig på skinner. Dessuten trekker jeg litt ekstra mye på smilebåndet i og med at jeg reiser til Dubai i morgen! Hihiiii. Fy faen så gøy det skal bli.

Kan du fortelle hvilke fillers du har i ansiktet?

Jeg har ikke fillers i ansiktet atm. Jeg har hatt i kinnbena før, men alt har forsvunnet da det er 1,5 år siden jeg gjorde det. Det eneste jeg bruker å gjøre er å fjerne sinnarynken med botox i panna samt fylle i leppene.

Er det et spesielt spørsmål du er dritt lei å bli stilt? 

OH YES. Spørsmål om eksen min + spørsmål om operasjoner. Det er dessverre det folk er mest nysgjerrige på, men også det jeg misliker mest å prate om. Litt kjipt det der haha.

Skal ikke Sidra legge ut fler videoer på Youtube?

Jo, hun posta en ny i dag! Sjekk den ut her.

Vil du gjøre mer TV? Savner å se deg på skjermen!

Å, så glad jeg blir! Jeg vil absolutt gjøre mer TV, jeg elsker jo det. Hvem vet, plutselig dukker jeg opp på skjermen really soon? Who knows.

Hva er den hemmeligheten du prater om?

Jeg kan ikke si hva det er helt enda, dessverre. Men fortvil ikke – det blir avslørt 1. desember! IIIHHH det er ikke lenge til. Blir helt stressa, haha. Jeg kan love dere at dere kommer til å fly i taket av enten glede eller sinne. Heh. Gleder meg!!!

Hva er favorittsangen din for tiden?

Ruben – walls. Looove!

Hvorfor er du så lite aktiv på Snapchat? Jeg savner når du pleide å vlogge på mystory.

Jeg vet ikke helt, jeg har bare latt være å snappe alt jeg gjør til enhver tid. Noen dager er jeg mer aktiv enn andre, da. Du har rett i at jeg var mye flinkere før, kanskje jeg skal skjerpe meg? Det er litt deilig å ikke dokumentere absolutt alt også, det må jeg innrømme. Jeg lover å snappe mye fra Dubai da! Følg meg om du ikke allerede gjør det – IsabelSraad heter jeg.

Hvilken modell/type er Gucci beltet ditt? Det du har på i Nelly-haulen.

Aner ikke, dro til Gucci butikken og pekte på det bare haha :/ Sorry <3

_______

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

 

75 kommentarer
    1. Jeg var faktisk nesten 20 da jeg mistet jomfrudommen! Det er faktisk vanligere enn hva folk ”tror” å vente litt… De fleste mister den vel før 20 års alder men alt er normalt sånn egentlig. Det får være opp til hver enkelt! Jeg kunne mista jomfrudommen når jeg var 13 og fikk min første kjæreste hvis jeg hadde villet, men jeg var ikke klar. Nå er jeg 24 og er veldig glad for at jeg ventet 🙂 Leit at folk syntes det er så ”crazy” å vente, siden det er veldig forskjell på når folk er mentalt klar til å ha sex. Mange har nok sex fordi de tror ”alle” andre gjør det, selv om dette nok er langt ifra sannheten.
      Uansett, du er sykt fin uten fillers i leppene, virkelig. Du kler dine naturlig lepper best!

    2. Når du sier atdu skal ha «en skikkelig avkoblende ferie», betyr det at bloggingen blir enda dårligere enn forrige tur?
      Blir det bare reprise fra sist (bilder av kroppen din og alkohol), eller skal du skrive litt bra tekster og vise fine bilder?

    3. 19:29: hva er fine bilder egentilg? naturen og kultur? Isabel har sakt hun er ikke intressert i det avslappene ferie for hun er alkohol og sole seg.

    4. Skuffende at du fremdeles svarer på spørsmål om vekta di. Hvorfor behøver folk å vite hva du veier? Synes helt ærlig at du som selv har slitt med spiseforstyrrelser burde vite bedre enn som så.

    5. Du burde ha leppene dine sånn som dette for alltid. De passer ansiktet ditt såå mye bedre! Nesa di er også veldig mye finere nå som leppene dine er mindre. Alt passer mer sammen, du er mer behagelig å se på. Alt harmoniserer så mye mer. Du ser ut som ei dame på din alder og ikke ei på 40. Håper du klarer å se dette selv. Nå er du faktisk pen og fin.

    6. Fy søren så mye yngre du plutselig ser ut nå uten altfor mye i leppene! Ikke fyll, du ser bra ut nå!

    7. Du gikk fra å ha en vanlig jobb og være vernepleiestudent
      til å bli en blogger som tjener sinnsykt mye (det skal du ha masse kreds for👏🏾)
      Hvordan var overgangen fra ditt “forrige liv” til det livet du lever nå?
      Hva er dine råd til å bli suksessfull på en måte? Jeg er selv en 18-åring og går siste året på vgs, og det er på tide å velge studie osv. Men altså ved å gå på skole blir jeg liksom satt i en bås. “Så så mye kommer du til å tjene, ikke mer” man har på en måte ikke muligheten til å komme seg ut av denne boksen med mindre man gjør noe helt annet. Du har klart dette med blogging, du tjener sinnsykt bra. Hvilke andre metoder kan man liksom tjene mye på? er jævlig stress egentlig med skole, blogging er liksom “lett”, og der tjener men drit bra, mens når det gjelder skole får du bare middels lønn nesten og det blir aldri noe mer enn det :/

    8. Det går vel an å ta bilde av noe annet enn drinker og kropp selv om man ikke er interessert i historie eller arkitektur?
      Når hun sier selv at hun syns Dubai er «sykt» og «magisk», så går det vel an å ta bilde av de tinga som gjør det så fantastisk? Det kan jo ikke være Isabels egen ræv som gjør at Dubai er fascinerende?

    9. Disse spørsmålsrunden er gøøøør kjedelige. Du svarer på de samme spørsmålene gang på gang. Fortell oss noe vi ikke vet. Jesus.

    10. eg kommentere aldri, så å si. Eg følge bare med på endel blogger her å der. Å eg må bare si. SÅ vakker du e uten fillersene, du e jo såklart ei kjempe flotte jenta uansett, men av og til så kan det kanskje bli litt for mye som for de som helle mer mot det naturlige. Men å faktiskt fjerne fillersene fikk ansiktet ditt til å stråle, trekkene dine ble bare veldig tydelige .. veldig bra, veldig flott

    11. Hvorfor kommer du ikke ut med Dubai haul videoene du skulle komme med? Hvorfor lover du noe og kaster det bak øret ditt? Ser at du bevisst unngår å svare på de spørsmålene 🤔

    12. Du har fortsatt fillers i kinnbeina jo, de der kinnbeina hadde du ikke i paradise hotel, og fillers kan sitte leenge 🙂 du er forøvrig kjempefin med mindre lepper!

    13. SÅÅÅÅ sykt fine leppe iSABEL!!! vær så snill og ikke putt nokka mer drit inni dem, har ingenting imot restylane men det der kledde du mye bedre, ble så søt og naturlig pen!<3 Støtter deg uansett hva, men jeg håper du ser det selv. De fleste blir blind på eget utsende, og du ser best ut nå!

    14. En jente som veier lite ( det er foresten passe vekt for en liten jente på Isabels høyde) må da få si hva hun veier uten at masse feite jenter skal rase og kalle henne for ‘anorexitrigger’ det er det dummeste jeg har hørt. Jeg er 10 cm høyere enn Isabel og veier 54. En sunn vekt for meg. Man må få nevne sin sunne vekt uten å ha et ansvar for syke jenter der ute. Akkurat som det er bedre at en dame som veier 89 kg sier sin vekt… nei altså fedmen her i landet koster oss hundrevis av millioner og kunne vært spart hvis folk hadde vært slanke.

    15. Tine: nei Isabel må ikke nevne den normale vekten sin, for det er folk med spiseforstyrrelser som kan lese det. Hun må heller ikke nevne at hun kjøper dyr veske for det er fattige folk der ute. Og hun må ikke nevne operasjoner for ungjenter kan bli påvirket…nei faen heller. Nå får folk begynne og ta ansvar for seg, sitt liv og hva de selv gjør med seg og sin kropp. Kvalmt av deg Tine og andre og være så smålig i huet og skylde på noen for noe de absolutt ikke kan ta ansvar for.

    16. Menn eeeeelsker slanke kvinner med smal midje, stram rumpe, slanke ben og alle gutter jeg kjenner syntes nette små, høye/slanke kvinner er det vakreste som finnes. Det som er æsj er bilringer over jeansen, grevinneheng, disselår osv..

    17. Til 00:41 Hva vet du om hva menn liker, du har tydeligvis aldri vært i kontakt med noen. Ikke så rart da, når du ikke kan stave engang.

    18. Ha ha ha 0041:Du burde virkelig gå til specsavers for Isabel her er langt fra beinrangel, men for all del, skal ikke klandre deg:) du mente det sikkert bare som ironisk humor..du fikk meg ihvertfall til og le skikkelig….. Og til deg Isabel: du har en gudinnekropp med vakre former, nydelig brunfarge, slank, pent hår. Og igrunn alt som kan gjøre store hval- jenter satt på sidelinjen i misunnelsesrus..

    19. Enig med dere over her, det er veldig pent med slanke kvinner med smal midje. Franske kvinner er blant de slankeste i verden. Vet om en nydelig nett og tynn kvinne som kommer fra Cannes. Alle menna jeg vet om er helt gal etter henne. De kaller henne for nydelige franske lille snella osv. Og mennene som har koner bare sikler etter henne. Flere av de har til og med sagt at de hadde gjerne byttet ut samboeren sin hvis de fikk henne. Så: Petite, slanke eller spinkle jenter dere er skjønne og ettertraktet.☺☺☺

    20. Hvorfor er det så viktig for deg å fortelle hvor mye du veier? I følge din BMI, så kvalifiseres du som undervektig. Jeg synes det er rimelig rart at du, som har slitt med spiseforstyrrelser, er så åpen om vekt?!! Bloggen din er jo en pro-ana virksomhet. Du har virkelig tapt deg. Elsket bloggen din før, men nå…

    21. Herregud som folk klager på tullete ting her inne 😂 er vekta hennes virkelig noe å henge seg opp i? 😂 spiseforstyrrelse eller ei, man veier det man veier liksom.. Haha, hadde jeg hatt blogg og fått sånne kommentarer hadde dagen min blitt bedre av å lese de ihvertfall 😂👌🏻

    22. Du ser så bra ut med mer naturlige lepper! Om dette er leppene dine naturlig, så trenger du ikke ta fillers, for dette ser veldig bra ut!

    23. Det er så unødvendig å si hva du veier Isabel😔 Sliter med alvorlig anoreksi, og det hjelper virkelig ikke. Er nok mange som sammenlikner seg med deg. Etter bmi-skalaen er du jo undervektig og… Tenk litt mer gjennom før du deler sånt, du vet jo selv hvordan det er å ha anoreksi.

    24. Vet du hvor lett det er å se retusjerte bilder (spess huden) når man leser bloggen fra mobil? Synes ikke du er den verste, verre med SE som redigerer huden finere (til og med i innleggene hvor hun reklamerer for skinrepair).. er du ikke enig at det er ganske dobbeltmoralsk? Du har jo superfin hud så du trenger ikke “blushe” huden uansett:)

    25. Kjære, fine Isabel!! Jeg er så sykt skuffet siden jeg har spurt deg om dette MANGE GANGER på spørsmålsrunde og i kommentarfeltet, men du svarer aldri! =( forstår at du får veldig mange spørsmål, men prøver likevel igjen 🙂
      Jeg lurer på hva du gjør for miljøet vårt? Jeg vet at du selger klær du ikke bruker – gjenbruk er drit bra! Men du shopper også sinnsykt mye.. vurderer du hvilke butikker/merker du handler ut ifra et miljøperspektiv?
      Jeg lurer også på hva du ellers gjør for miljøet og om du ser på deg selv som en miljøvennlig person. Tenk så mange du kan påvirke til å opptre mer miljøvennlig!! Hadde ELSKET om du hadde noen miljø «spalter» i bloggen din. Tips og triks (for eksempel utfordre alle til å ikke bruke plasposer fra butikken, ha en kjøttfri dag i uken, sortere søppelet sitt osv..) Det er så viktig å ta vare på miljøet og vi må gjøre det lille vi kan ❤️❤️❤️❤️

    26. Hva het den sangen du hørte på på snappen din når du filmer hotelrommet ditt i oslo?? Er rap, hørte noe «nigga» men høres ut som en remix med en gammel techno sang ish??

    27. Dette er virkelig ikke ment som drittslenging eller noe. Men bare en erfaring jeg har gjort meg selv. Går du på p-sprøyte eller annen hormon prevensjon ? Jeg har lagt merke til at du svinger mye og har det mye dårlig med deg selv. Jeg tåler ingen type av hormon prevensjon. Og siste som skjedde med meg var at jeg nesten ble satt på antidepressive for jeg skjønte ikke at det var prevensjonen min som gjorde meg så deprimert :O det er så lenge siden jeg virkelig har hatt det godt med meg selv. Men etter jeg sluttet tok det ikke lang tid før plutselig hele livet virket mye lettere og tankene så mye bedre. Helt uforklarlig altså. Bare en tanke som slo meg. Og en erfaring jeg virkelig ønsker at andre kvinner vet om.

    28. Hei! Kunne du lage et innlegg hvor du skriver ned et liste over sangene du liker? Jeg likte Walls av Ruben.

    29. Til 27.11.2017 kl.00:41
      Hun er ikke beinrangel. Hun har en flott kropp! Vekten passer til høyden hennes 🙂
      På ungdomsskolen var jeg ikke mer enn 37kg, og jeg er 176 cm. I mange år veide jeg også 53 kg. Slik var jeg frem til jeg var rundt 23. Nå har jeg fylt 27, og er 55 kg. Og for å ha født en gutt i sept er jeg sinnsykt glad for at jeg gikk av meg så mange kg så kjapt uten å jobbe for det. Men samtidig er det mange som sliter med å gå opp i vekt, man trenger ikke ha spiseforstyrrelser for å være tynn.
      Du er enten sjalu, eller så har du sinnsykt dårlig selvtillit pga egen vekt. Skjerp deg!

    30. Så burde hun kanskje ikke sagt hvor mye hun veier, men et vekt tall sier igrunnen veldig lite! To stykker som veier det samme og er like høye kan se HELT forskjellige ut! Bare husk det! Vi er alle skapt forskjellig. Har slitt med anorexi sjøl. Og det hjelper hvertfall meg å tenke slik, at det nytter ikke å sammenligne seg med andre, det er det dummeste man kan gjøre! Da vil man aldri bli fornøyd! Prøv å aksepter deg selv for den du er, da er du kommet et langt stykke på vei! Du kan ikke slanke bort formene dine, og hvordan skjelettet ditt er formet! <3

    31. Jeg mista jomfrudommen som 21 åring, og kunne gjerne venta lenger til jeg møtte den rette! Synes det er trist med tenåringer som mister den altfor tidlig og egentlig ikke er klare.. og ofte fulle..

    32. Hei!
      Du skriver at du angrer psykisk på operasjonene dine. Jeg er bare nysgjerrig på hvordan du føler det. Føler du deg som ett offer for deg selv? At du synes synd på deg selv for hva du har utsatt egen kropp for? På en måte litt som selvskading?
      Mener ikke dette frekt overhode (Kan virke litt feil når man skriver)
      Jeg husker jeg en gang farget håret brunt etter en krangel med samboeren helt i starten av forholdet (fordi jeg var sikker på at han likte brunetter best. Barnslig- yes. Heldigvis mange år siden :,)) etterpå følte jeg meg veldig som ett offer for egen handling.. Det du har gjort er jo mye større. Jeg dro bare til frisøren og fikk det farget tilbake til blondt. Men lurer bare på om det er sånn du føler det psykisk etter operasjonene?

    33. Er gjennomsnittlig med 300g silikon i puppene og alt fra 500-1500 i rumpa. Så kroppsvekten hennes utgjør nok bare et lite antall kg i silikon;)

    34. Isabel skal være med på Ex On The Beach! En venninne var med og fortalte det. Rykte er ute…
      Denne kommentaren blir nok ikke godkjent

    35. Sier meg enig med de øverste kommentarene her – så utrolig fin du var uten fillers i leppene! Jeg håper virkelig du også selv ser at du ikke bør ha større lepper enn det du har nå 🙂

    36. Skjønner godt at du er lei spørsmål om operasjoner. Men det er jo nettopp alle de sjuke operasjonene og utseende-greiene som gjør at mange leser bloggen din!

    37. Ok, da vet jeg hvor mange kilo jeg må gå ned. Ifølge hun over så må jeg gå ned 20 kg. Jeg har jo hatt lyst til å gå ned i vekt, men det er fint å ha ett tall å gå mot.

    38. Hei, Lurer på noe sånn fort holder på og skal bestille hotell til we love the 2000 konserten neste år. men lurer på angående hoteller hvilket er supert som ligger trygt i Oslo strøkene, slik man kan gå ute alene om kvelende uten å møte på mafia?

    39. Hei! Har du merka at Sofie Nilsen promoterer for bloggen sin på snap på nesten akkurat samme måte som deg? Ser nesten helt likt ut. Men tror du var først ute :))

    40. Du lyver ofte og banner enda oftere.. Med lyver menes det at du sjelden skriver om det du har lovet leserne dine. Er det gøy å lure folk?

    41. Jeg veier omtrent samme som deg og er 15 cm høyere så det at folk sier undervektig på deg er jo smart.

    42. Nr 1. da*, ikke “når”. Du er ikke en 5.klassing
      Nr 2. Du kan ikke si at du ska fortelle om din første sexopplevelse at det er Tmi og UPS hihi flaut også sier du bare at du var 18 år, noe du har sakt utallige mange ganger før.. Enig med de ovenfor, dette ble et kjedelig innlegg as sorry

    43. Du veier sikkert 39 kilo med de stygge deformerte silikon puppene dine blir 46 kilo. Æsj du er så tynn jeg blir kvalm! Horete unclassy blogger i tillegg! Skal sørge for at denne stygge bloggen din blir stoppet ! Er så kvalm av hele deg, hvem tror du at du er egentlig? Du er ingenting.. du er ingen forbilde heller som du tror du er. Kvalmende falsk blogg hore fra topp til tå.

    44. Ha ha:) den var bra Isabel, denne frustrerte personen høres ut som den mest deprimerte, sjalue, sinte og mest tragiske mennesket, og da er det jo fint at noen mennesker tilbyr en klem ( ufortjent selvsagt ). Du er perfekt i henhold til vekt og kropp nå Isabel:-)

    45. Du ser sååååååå mye bedre ut med naturlige lepper, PLIS begynn å innse at du ser smashing ut som du er, og slutt å prøve å finne “feil” å fikse på. Skjønner den trangen for å ha forandring, men prøv heller å få den samme følelsen ved andre ting i livet. Kan til og med være shopping, for all del. Bare ikke ødelegg det fine naturlige utsende du har blitt blessed med!

    46. Det som er mest tragisk med hatkomentarer (som den over her, 15:25) er at de som skriver dem sikkert ikke er mer enn 9 år….

    47. Ville bare si at jeg elsker deg og du er en stor inspirasjon for meg❤️❤️ Keep doing What you doing girl, u are killing it🔥

    48. Blir Gal av å lese alle disse kommentarene om at du ikke får lov å si hva du veier fordi du har hatt spiseforstyrrelser. Det viktigste er faktisk at man er komfortabel i sin egen kropp, om en veier 46kg eller 89kg spiller virkelig ingen rolle.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg