SANNHETEN OM HVORFOR JEG IKKE HAR BLOGGET

Kremt… Guilty as hell haha. Planen var å “kikke” litt på Dubai Mall, men dere ser jo hvordan det endte. Det ble ikke en liten tur, akkurat. Jeg har ikke turt å sjekke bankkontoen enda, for å si det sånn. Hvem skulle trodd at jeg behøvde mer sminke? For å ikke snakke om enda mer Victorias Secret undertøy? Eller klær, for faen. Hah! Som om jeg lider. Meeeen men, er man i Dubai så er man i Dubai. Jeg lovet å ikke shoppe før jeg reiste, men helt ærlig? Jeg visste at jeg bullshitet. Hallo, at JEG skal klare å la være er jo en bløff. Skjer ikke. Jaaaja! Jeg har kjøpt meg super masse fint da!! Jeg er veldig fornøyd, så jeg konkluderer med at det var totalt verdt det.

Som dere kanskje allerede har forstått, er dette grunnen til at jeg ikke har kommet meg tilbake på hotellet før nå. Dro derfra klokken 00:00 faktisk (Dubaisk-tid), da senteret stengte. Det er hardcore shopping altså! Hehe. Nå er jeg mange tusenlapper fattigere og to gnagsår rikere. Vellykket dag! Jeg skal avslutte kvelden med vin og kjeks på balkongen før jeg skal hoppe i et varmt bad (elsker badekar på hotell) for og så sove. Gleder meg så til en ny dag i morgen! Bildedryss fra første dagen kommer i neste innlegg. Klem!

21 kommentarer
    1. Du vet det er meldt et stooor vulkanutbrudd i Dubai nå! De har kansellert alle fly som var på tur te dubai. Du burde få deg som helvette unna der fra hadde jeg vært deg. Bare sjekk VG hvis du ikke tror meg

    2. Uansett om den du reiser med ikke vil bli vist, som er helt greit, kan du vel si hvem det er. Ikke vær så kjip!

    3. Så på mystoryen din nå at du e SÅÅÅÅ FIIIN uten så masse greier i leppene dine!!! Du ser det nok ikkje sjøl men salan du e seriøst skikkelig nydelig uten og du trenge virkelig ikkje å sprøyta någe inn i dine naturlige lepper!

    4. Å. Det e heilt greit, Isabelll!
      Kjæmpefint innlægg, og du ska slæppe å føle dæ guilty as hell!
      Klæm.

    5. Jeg har lite penger og har hatt det hele livet, vikitig at du ikke glemmer hva penger betyr. Vet at du tror shopping er en del av bloggen din. Men folk leser ikke bloggen på grunn av tingene du kjøper, men hvem du er. Du trenger ikke hamstre inn ting og sløse alle pengene dine. Når du blir gammel kommer du til å verdsette at du sparte mye i denne perioden av livet. I alle andre situasjoner enn den du er i er man nødt til å jobbe hardt for pengene.

    6. Hun har jo sagt at hun reiser med kusinen sin.
      Tror det var snap hun sa det på, men uansett kan ikke folk slappe av litt, det er uansett ikke så viktig hvem hun reiser med. La jenta få være litt i fred.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg