BILDEDRYSS DAG 1

reklame: turen er sponset av Dreamworld

DUBAI DAY ONE

Som lovet – her kommer tidenes bildedryss fra gårsdagen. Jeg hadde det så utrolig koselig! Dagen tilbrakte jeg på Dubai Marina hvor det først var duket for lunsj, og så shopping. Shoppingrunden skulle som sagt ikke være så omfattende, men dere så jo i det forrige innlegget hvordan det endte haha. Jeg er håpløs når det gjelder shopping altså, men hey.. What’s new. Etter shoppingen spiste vi middag, dro tilbake til hotellet hvor jeg nøt litt vin, tok et varmt og deilig bad før det omsider var leggetid klokken 04:30. Helt krise da jeg skulle våkne klokken 10 i morges. Jeg fikk nøyaktig 4 timer på øyet, og det merkes på formen for å si det mildt. Jeg er en zombie. Anyways! Her kommer masse bilder fra dagen i går. ❥

Mmm! Appelsin & jordbær shake.. ❥

Se så nydelig!! Dør.

SANDALER HERMES ⎮ SKJØRT MESHKI ⎮ TOPP MESHKI ⎮ VESKE CHANEL ⎮ CARDIGAN HOUSE OF CB

Her trives jeg! Hihi…

❥ ❥ ❥

29 kommentarer
    1. Til informasjon: dette er ikke Dubai Marina. Disse bildene er fra Dubai Down-Town 🙂 Marinaen ligger ved Jumeirah Beach – også kalt jbr. 🙂

    2. Hei Isabel :-).. fine bilder,ser ut som du trives der :-)..det skjønner jeg godt,det er jo helt nydelig der.. men reiser du alene? Lurer siden noen ganger skriver du vi og noen ganger jeg??? Ha en fortsatt din ferie.. klem

    3. Det der er ikke Dubai Marina, det er downtown:) Men jeg anbefaler deg å ta turen hit til Marinaen! Be taxien slippe dere av ved Pier 7 (det er 7 utasjer på vannet med forskjellig restauranter i hver etasje, google det) fantastisk og helt nydelig uteområdet. Eller, ´Shades´ i The address i Marianen, det er upåklagelig! Det er mer lounge med drinker og småretter:) Ligner litt på downtown, men det er nærme JBR beach og stranden:) samt Marina Mall og Marina walk

    4. Hei!
      Er bare nyskjerrig på hvorfor du ikke legger ut noen bilder eller snapper av personen du er sammen med i Dubai? Vet jo at når du feks var der sammen med Rebecca la du ut masse av dere sammen, mens nå har vi ikke sett den du er med i ett sekund.

    5. viser ATTER en fuckings gang hvor jævlig bortskjemt, lat, fake og snobbete du er. Har du seriøst ikke noe annet å skrive om enn clickbait, sillikonen i ræva, shopping og mat/alkol?

    6. Fine bilder, du er veldig pen! Jeg vet dette ikke har sammenheng med innlegget, men hva er grunnen til at alt av videoer osv anngående underveis av neseoperasjonen din I klinikken du var i fjernet?

    7. Så utrolig fin du er når du smiler! Spesielt nå etter at leppene dine har blitt mer naturlig 🙂

    8. Isabel har sagt det mange ganger folkens hun reiser med SØSKENBARNET sitt!!! (om det stemmer) neste gang anbefaler jeg deg å lese hele innlegget ordentlig før du kommenterer noe!!!!

    9. Herregud, du er så fin Isabel! Og jeg misunner smilet ditt så utrolig mye, er så fint at du smiler med øynene og:) sinnsykt sjarmerende er du!

    10. Hvordan får du så fin brunfarge? Solarium eller selvbruning? Hvis det er solarium; hvor ofte soler du deg? 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg