JEG HAR ALDRI SETT NOE LIGNENDE FØR

annonse ⎮ turen er sponset av Dreamworld

He-rre-gud! Har dere sett noe så vakkert før? Jeg er TOTALT fascinert av Dubai. Jeg trodde jeg var det etter forrige tur, men nå? Det finnes ikke ord som kan beskrive hvor mye jeg digger dette stedet. Dubai er såååå sjukt!! Man må virkelig oppleve det selv for å forstå. Jeg føler helt seriøst at jeg er i en film konstant, alt ser så uvirkelig ut. Jeg mener, sjekk bildene! Breathtaking. Måtte bare dele disse bildene med dere, tidenes bildedryss fra Dubai By Night. Amaaaaze!!

Hva gjør dere på? Håper alt er fint med hver og en av dere! Selv er jeg på hotellrommet for øyeblikket. Klokken er straks 00:00 her, så det er ikke lenge tid det er natta for meg. Først skal jeg spise litt (mye) mat, jeg bestilte akkurat døds masse godt fra roomservicen. Vi snakker frukt fat, sjokolade milkshake og club sandwich. Haha! Gjett om jeg skal kose meg da. 

God natt når den tid kommer, fininger. Klem!

59 kommentarer
    1. Ville bare si at jeg har nominert deg som kandidat til neste års Gullbarbie, rett og slett fordi jeg mener du er den i Norge som får ungdom til å føle seg verst. Håper du vinner 🙂

    2. Du er så heldig som har muligheten til å reise rundt og oppleve hva verden har å by på. Jeg misunner deg. Jeg håper du forsetter med det du gjør nå. Digger deg:))

    3. Hei! Jeg lurte på når vi får vite hva slags tv program du skal være med på?:) Elsker bloggen din btw, du klarer å holde det interessant og elsket spessielt de to innleggene der du svarte veldig ærlig og svarte på litt “vanskelige” spørsmål! Stå på og kos deg videre i Dubai!

    4. Hva gjør dere på? Håper alt er fint med hver og en av dere Oush der stakk det litt haha så skjønn du er!

    5. Dubai er sikkert flott, fantastisk og noe helt for seg selv. Men jeg har desverre mistet ganske sansen etter å ha hørt om alle de strenge lovene, altså sharia fra islam. Spesielt den hvis du blir voldtatt og kan ende opp med å havne i fengsel selv. Dette har gitt meg helt avsmak!! Også måten de behandler dem som bygger opp Dubai på, som slaver! Sett dokumentarer, og det er helt forkastelig og grusomt! Bare hvis du har penger er du verdt noe mentalitet!
      Derfor står ikke akkurat Dubai først på lista nei.

    6. Et lite tips! Begynner å bli en stund siden, men når jeg var der kjørte vi kano igjennom et av hotellene(?) til Jumeirah. Er mulig de enda ikke driver med dette, men vi kjørte igjennom nydelige bygninger på kvelden, frem til restauranten også videre til et slags marked hvor de selger masse nydelige ting!
      Slik så det ut: https://www.jumeirah.com/en/jumeirah-sirius/sirius-collect-landing/collect-room-offers/jumeirah-breaks2/jumeirah-breaks-at-dar-al-masyaf/ Er som en stor landsby langs en lukket elv, super vakkert!
      Hvis du vil være litt ekstra spandabel med deg selv hadde jeg også dratt opp på restauranten i øverste etasje på seilet. Uuutsøkt mat, men litt stive priser, kanskje ikke utforventet 🙂 La Prairie behandlingen de tilbyr der også skal tydeligvis gjøre undre for huden! Kos dere videre på ferie 🙂

    7. Jeg blir gal. Dobbeltmoral på sitt beste.
      Folk jobber ræva av seg for å få det du viser her på bloggen. Folk drømmer om dette.
      Her har du oppnådd, og lever det livet flest folk drømmer om. Og så får du såå mye hat! At folk tør! Iskalde folk som ikke klarer å se glede i andre sine oppnåelser. Jeg blir så flau. Fuck Janteloven kan jeg også slenge med. *tommelopp og klapp på skulderen din*. Du er veldig heldig, og tøff som holder ut med så mange misunnelige folk som ikke klarer å holde holde kjeft og feie for sin egen dør. Jeg hadde aldri taklet det. Er tydeligvis ikke lov å få sine drømmer oppfylt. Kjempefine bilder av flott by og jente.

    8. Se hvor fin du er med de leppene! Håper at du klarer å se det! Endelig noen bilder som gir litt wow-faktor også. Det savnet jeg ved forrige reise. Tommel opp!

    9. Hvorfor ska Isabel få oss ungdommer til å føle oss dårlige? Isabel er alltid 100% ærlig og elsker fansen sin! Så bare hold kjeften din æ slutt å vær så jævlig sjalu på hva hun har fått til:)

    10. Herregud så provosert jeg blir av å se alle de negative kommentarene hu her for! Hva er galt med dere?! Kan dere ikke la jenta leve litt? Hun koser seg MED SINE EGNE VELFORTJENTE penger?! La hun shoppe for hundre tusen og gå med hva enn hu vil? Jeg er en av de som er innom å leser bloggen og drar. Synes helt ærlig hun virker som
      en veldig søt jente som oss alle andre prøver å finne ut av ting i alder av 22-23 (beklager vis jeg tar feil nå Isabell) tenk å ha så mye hat for en person a!
      Kos deg masse i Dubai!!! Og være så snill og lage en haul video med dine siste to Dubai turer innkjøp! Vil så gjerne se ☺️

    11. Jeg synes du gjør en kjempe bra jobb med bloggen. Du fortjener ikke alt den gaten du får. Du er bare et menneske som gjør så godt du kan. Det er 100% ditt valg hva du legger ut og du er ærlig om alt. Så at du blir nominert til gullbarbi fortjener du ikke. Foresten så digger jeg leppene dine nå. Stå på videre

    12. Veldig gøy å se litt mer av Dubai denne gangen 😄 og så må jeg bare fortelle deg at du kler den størrelsen du har på leppene dine nå utrolig godt 😍

    13. Kjenner jeg blir skikkelig provosert. Pleier aldri å kommentere blogger men herregud, skjerpings dere. Dere mener at Isabell er då jævlig og får ungdom til å føle seg drit, så sitter dere her anonym og slenger med leppen, og tror dere faktisk er så mye bedre? Nett hets er helt jævlig, så ikke uttal dere om at andre mennesker er då drit før dere har sett dere selv i speilet og gjort noen forandringer der. Stå på Isabell, du er flink. Og de som får dårlig selvtillit av bloggen må ha hatt et hakk i den selvtilliten fra før av, du SKAPER ikke dårlig selvtillit.

    14. ikke snakk om at jeg vil dra til dubai og støtte alt de driver med, og at de bare driter i resten av verden på alle plan.
      Isabel plis, jeg ber deg ikke om å bli en ny person og ja jeg er også missunnlig på hvor care du er og at du liker å slappe av og feste på ferier til tider. Men plis pliiiis prøv i det minste å bli litt opplyst på hvordan verden fungerer.
      Jeg mener ikke på noe som helst måte å henge deg ut, bare konstrktiv kritikk.

    15. Hun reiser sikkert alene folkens! Hu har jo vist søskenbarnet sitt på Snap før, så er jo ingen grunn til hu ikke skal det nå? Skjønner ikke hvor den teorien kommer fra at hun reiser med søskenbarnet sitt. Bra du koser deg i eget selskap syns jeg! 🙂 er da man virkelig nyter turen! Nydelige bilder og kos deg videre <3

    16. skam for norge at du er på topplisten. Du er ett elendig forbilde og du ser jævlig kunstig ut. Firkantræææv

    17. Må bare få si at jeg synes du ser så mye bedre ut med mitt mindre fyll i leppene! Synes ikke du skal fylle på noe mer, du ser så sinnsykt fin ut sånn det er nå! Mye finere dette

    18. Du som skriver dritt til Isabel er helt ærlig bare sjalu. Hun har ikke gjort noe eller sakt noe som har dårliginflytelse på ungdom. Hun er seg selv og det er derfor jeg elsker bloggen din. At du er så åpen, deler og snakker med oss leserne. Du er et stort forbilde for meg og du er et helt fantastisk menneske. Jeg håper du klarer å se bort ifra dritt kommentarene fordi det er langt ifra fortjent. Håper du har det bra i Dubai

    19. Hei!
      Må bare spørre :)) de svarte (syyykt fine) skoene du bruker mye på snap-storyen din. Hvor er de fra??
      Såå fine!!

    20. Dette må bare være Norges svar på Gull Barbie. Hvordan er det mulig å ha et slikt overfladisk liv? Jeg er langt i fra sjalu. Jeg bare undres at det er mulig at alt er så glitter og Glamour rundt deg. Jeg er meget redd for at din skjønne lillesøster vil følge i dine spor. Håper for henne at hun har beina mer plantet på jorden enn deg som svever igjennom livet. Du får kose deg så lenge det varer. Jeg håper at du en dag vil lande, og at du da ikke lander for hardt. Det er hardt å være på topp. Men det er hardere den dagen man havner på bunnen. Jeg håper for din del at du da er rustet til å klare livet som da vil komme. Den dagen du også må jobbe og slite for hver krone for å overleve. Ja den dagen du vil få et A4 liv. For den dagen kommer. Sann mine ord. Jeg synes synd på deg som har det livet du lever nå. Alt dreier seg om utseende, kropp, klær og penger. Hva blir det med deg den dagen pengene tar slutt? Ja for dette kan umulig vare evig. Det vil alltid komme nye til og du vil også bli eldre. Jeg tror at du må begynne å tenke på fremtiden, ikke bare leve dag for dag.

    21. Det er ganske åpenbart at Isabell er i Dubai med Pierre. Tror ikke Pierre orka alt det offentlige med Isabells blogg. Var ikke det en av årsakene til at det ble brudd? Han vil være mer privat. Da vil ikke Isabell legge ut bilder av han heller. Kan de ikke bare få være i fred i Dubai da?

    22. Digger leppene dine nå, det virker som øynene dine fanger blikket mer nå istedenfor leppene. Det kler du, du har fine øyne 🙂

    23. Der er du på ferie og vi sitter her med eksamen, når sponser du oss med en tur? hihi
      hihi kos deg :DDDD

    24. Jeg er en av dem som har skrevet kommentarer for å uttrykke hvor skuffet jeg var over bloggingen på både Rhodos og forrige Dubai-tur.
      Jeg vil bare si at bloggging+snapchat på denne turen allerede er bedre enn både Rhodos og forrige tur til sammen. Fine bilder av omgivelsene, det lover veldig godt! Det skal ikke så mye til for at bloggen skal være mer interessant for leserne!
      Du sier ofte at du ikke er interessert i historie og kultur, men kultur er jo alt som er menneskeskapt og alt rundt oss som ikke er natur, så litt interessert er du nok 😉 Disse bildene viser jo noe av kulturen du har opplevd, og bloggen løftes opp fra tusen helt like selfies til noe nytt og spennende! Litt spennende tekster nå, så blir det kjempebra! Fortsett sånn 🙂

    25. ANONYM: Ikke drit deg ut. Gullbarbie-opplegget er ikke annet enn noe overfeminazistisk vrøvl fra en gjeng surmaga hurpetryner som driver heksejakt på mennesker de misunner. Husker Victorias secret vant et år. Utpekt som dårlige forbilder og forferdelige folk, kun fordi de ser bra ut. Sukk..

    26. Wow såå fin du er med dine naturlige lepper! Håper du klarer å se det selv også:) for en nydelig plass, nyt det!!

    27. Fy faen, jeg blir så provesert. Du ødelegger livene til mange ambisiøse og flotte ungdommer med ditt perfekte liv. Måten du fremstår på er svært negativ. Jeg har fulgt bloggen din i lang tid, og jeg syntes innleggene blir mer usmakelig for hver gang. Alt handler om kropp og penger. Husk at du er et forbildet for mange. Bloggere som deg burde tenke på hva de legger ut, på grunn av det påvirker unge negativt.

    28. Anonym: Om du mener det du skriver, burde du heller fokusere på å endre hvordan du og andre folk med samme meninger tenker. Da mener jeg de menneskene som har det dårlig på grunn av hvordan andre mennesker lever. Jeg har aldri sagt at det er alle disse overfladiske tingene som gjør meg lykkelig, det gjør gode relasjoner og alt annet enn materialisme. Alt annet ser jeg på som en bonus og eventuelt motivasjon. Man skal ikke behøve å skjule sin egen livsstil for at andre mennesker skal føle seg dårligere av det. Gjør man nå det, må man endre sin egen tankegang, og vurdere hva som er viktig for en selv. Andres fremgang skal ikke få deg til å føle deg dårlig. Da er det noe feil med hvordan du tenker.

    29. Styggeste munnen du har ever Isabel! Og Norges mest overfladiske og falskeste blogger nominerer jeg Isabel Raad.

    30. Jeg kommenterer aldri blogger, og da mener jeg faktisk aldri! Men da jeg leser de kommentarene ANONYME folk skriver inn her, om at du er et dårlig forbilde og at det du skriver er dårlig og ikke verdt noe å lese og alt annet de har skrivd. ALTSÅ ÆRLIG TALT FOLKENS!! Her sitter dere og klager på hver eneste lille detalj, hun er overfladisk, hun er falsk, at hun er en mislykket person og at hun ødelegger livet til mennesker! Hva i alle dager er det dere tenker med! Dere sitter her anonyme og skriver dette på det hun ser på som jobben sin. Hvis dere ikke liker det hun skriver en gang, ikke tru at du kommer til å like det neste innlegget, og hvertfall ikke kommenter samme ting gang på gang! 90% av dere som kommenterer er garantert jenter, vi vet godt hvordan det er å bli kalt “hore” “slut” “fitte”, alle kan si at det er ikke noe gøy! Og at dere da setter dere ned, bak en pc eller mobil skjerm, og skriver akkurat de samme nedverdige tingene til Isabel (som er stolt nok av seg selv til å godkjenne de) Hvis vi jenter vil ha en bedre hverdag enn det vi lever i nå, det samfunnet her. Er ikke dette veien vi må gå, skrive stygge ting til en offentlig person. Tror dere at det ikke sårer hun så mye fordi hun får det hvert eneste innlegg? Det tviler jeg på, en dag er jeg sikker på at det blir for mye for Isabel og da er jo dere ansvarlige! Ærlig talt folkens, dette er tåpelig. La da jenta få leve livet sitt.
      Har noen tenk på at hun har tatt operasjonene fordi folk har kommentert på tidligere innlegg “æsj, nesa de er stygg” “rumpa de er flat” “leppene dine passer ikke med ansiktet”.. Alt blir bare så mye værre når det kommer flere og flere stygge kommentarer, gang på gang, dag etter dag. Nå må dere å prøve da, og bruke de få få hjernecellene dere har igjen for å gjøre hverdagen til folk bedre, istede for å rakke ned på en person anonymt.
      Syns da at Isabel kan få leve sitt eget liv jeg, ikke vondt ment men bryr meg fint lite om hvilke valg hun tar, hvis det gjør hun glad er jo det bra for hun!? Og at det kommer til å påvirke deres liv er jeg helt sikker på at det ikke gjør. Hun prøver jo ikke å få folk til å føle seg dårlig? Det tror jeg dere vet også, håper jeg?
      Og plis, til dere anonyme også, jeg håper virkelig at dere får noe bedre å gjøre snart, dra på fest, gjør noe dumt, bare lev litt uttafor internettet, det her kan jo nesten ikke fortsette, det blir litt dumt.
      Er så jævlig lei alt av drittslenging nå for tiden.
      Herregud, takk for meg. Ble en veldig lang kommentar, hehh.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg