I EKTE ARABISK STIL

annonse ⎮ turen er sponset av Dreamworld

EN EKTE ARABISK HELAFTEN

I kveld spiste jeg på en nydelig arabisk restaurant som ligger på Dubai Marina. Restauranten heter Reem Al Bawadi. Helt utsøkt mat! Vi satt der i flere timer før vi til slutt dro derfra. Etter maten røykte vi vannpipe og bare nøt. Det som er litt kjipt med Dubai er at det ikke serveres alkohol på restauranter med mindre det er på et hotell. De har nemlig ikke lov til å servere alkohol bortsett fra på utvalgte hotell. Det suger, for jeg ville virkelig nyte et glass vin i kveld, men det var ikke mulig. Det er forøvrig derfor alle nattklubbene er på hoteller, forresten. Litt inside info her, hehe. Uansett! Kvelden var super hyggelig, og jeg storkoste meg virkelig. Det var en skikkelig fin kveld i ekte arabisk stil med både vannpipe, te og så klart arabisk mat. Nam! Jeg anbefaler dere absolutt å dra hit på middag om dere er i Dubai en gang. Veldig fint sted!

12 kommentarer
    1. Du nevnte en gang at du prater arabisk? Prater du flytende, og bruker du det når du er nede i Dubai? Synes språket er så fantastisk vakkert, men også utrolig vanskelig å lære, så er utrolig kult om det stemmer at du faktisk mestrer språket!

    2. Hei Isabell☺️❤️ Du er så vakker og elsker stilen din! Lurte på Åssen hair exstensions har du ? Tape eller mikroringer? Hva er best for håret? Kunne du skrivd et innlegg om det eller har du gjort det?:) mvh

    3. Hvor finner du inspirasjon til klesstilen din ? ☺️ Og hvor er den røde genseren fra? Elsker stilen din 😍😍

    4. JEG ER SÅÅÅÅÅÅÅ GLAD I DEG❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️DU ER IDOLEN MIN HÅPER JEG MØTER DEG EN GANG😍😍DU ER SÅ JÆVLIG PEN OG SNILL!! KOS DEG MASSE I DUBAI BBY

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg