BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN

På ferie blir det alltid knipset ekstremt mange bilder, og da blir så klart ikke alle like fine (mildt sagt…). Jeg har en tendens til å se helt forjævlig ut på enkelte bilder, og de blinkskuddene tenkte jeg å dele med dere nå! Jeg tar meg ikke like høytidelig som alle tror, skal dere vite. Hehe! Håper disse bildene forgyller din søndag. Hehe! Klem.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ser jeg sånn her ut når jeg prater? Isåfall vil jeg holde kjeft resten av livet haha.

En mindre vellykket selfie… CHEESE!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Et slikt bilde som dette blir det ALLTID når jeg shooter. Håret frem, håret bak!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Iiiivrig! Haha!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hahaha!! Vet ikke hva jeg skal si om disse bildene, dere. WHAT A BEAUTY!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Halla sexygirl_94.

40 kommentarer
    1. Helt ærlig så synes jeg du var ganske fin på disse bildene, veldig ekte på en måte (hvis det gir mening). Det siste bilde og bilde nr 4 synes jeg var best^^

    2. Herreguuud det eneste jeg klarte å tenke på var kroppen din i den gule kjolen! Den sitter virkelig som et skudd på deg <3

    3. Om du ønsker å få med deg en fantastisk del av Dubai så MÅÅ du dra til Bab Al Shams. Du kommer til å dø av hvor fint og fredelig det er der ute i ørkenen. Det er kjempe eksklusivt. Mange kjendiser drar dit for å slappe av. Når jeg var der møtte vi helt tilfeldigvis Neymar (fotballspilleren)!!! Han bare var der å chilla med kompiser. Jeg ble jo HELT starstruck selvfølgelig men for de var det helt normalt 😂😂🤦🏾‍♀️

    4. Digger hvordan du skriver innlegg om at du blir sååå irritert over at bloggere kopierer deg, og lasher ut om hvor lite kreative de er osv. Også gjør du akkurat det samme selv.

    5. Synes puppene dine ser veldig rare ut i forhold til kroppen din. Du ser ingen kløft, men istedenfor to svææære pupper langt nedenfor. Æsj..

    6. Altså hvem tror du at du er? Bare spør.. Blir så utrolig flau av og se noen snappe en hel ferie av seg selv helt loner og alene på ferie i Dubai haha! Så flaut…. du må jo tro du er superstjerne, la oss følgere ikke få vite hvem du reiser med. Alt jeg ser er deg deg deg deg på snap filme deg selv alene ha det gøy lol.. huff hvem gjør det?

    7. Heia <3 Jeg ville bare si at jeg synes du ser ut som en skikkelig fitnessbabe på bilde nummer 3!<3 Skulderen og bicepsen i armen din såg skikkelig markerte og flotte ut måten du tok i håret ditt på 🙂 Såg nesten ut som du drev med styrketrening 😉
      Digger bloggen din <3 <3

    8. Å reise alene er faktisk kult og selvstendig, da. Jeg tror ikke Isabel reiser alene nå, men isåfall hadde det ikke vært noe å rakke ned på. Tvert imot.

    9. Morsomt hvordan du kun svarer på kritikk og drittslenging – og ikke det som er hyggelig. Tror du ikke folk da blir frista til å skrive mer dritt? Folk vil jo selvfølgelig ha respons!

    10. Åå Isabel, synes du virker som den nydeligste jenta! Du har skikkelig personlighet, og synes det er spesielt gøy å se snappene dine med familien din<3 virker som dere har et fint og morsomt forhold! Håper du koser deg masse i Dubai, nyt hvert sekund! Det er veldig fortjent!

    11. Vi alle vet jo at hun ikke er alene, men hvorfor hadde det vært galt om hun så hadde vært på ferie og opplevd dubai alene? Og hvorfor kan man ikke ha det gøy med seg selv og med menneskene man møter på reisen? Man må hate sitt eget selskap og være usunt avhengig av å ha venner rundt seg for å synes det er teit å være alene og kunne ha det gøy og kose seg i eget selskap.

    12. Æææ elsker sånne bilder😂 Du er så ekte og tøff som tør legge ut sånn!! Men du? Hva har du på hode i ørkenen😂😂 var litt tøft og morsomt! Er det et skjerf eller er det en hatt😂

    13. hvorfor sier du ikke hvem du reiser med? er så utrolig irriterende som leser og følger og ikke vite slikt når man følger deg!

    14. Herreguuud bildet nr 4 var jo helt sinnsykt fint!! Det må være det fineste bildeg jeg har sett av deg tror jeg! HERREGUUUUD fin du er når du smiler snn <3

    15. Jeg klarer ikke å se hva som er galt med bilde nr 4.. at du ser naturlig ut , er det problematisk ? 🤔 Er jo flere som påpeker at det er det fineste bildet på lenge.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg