UKEN SOM GIKK

reklame ⎮ inneholder annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS RABATTKODER

(annonselenke) Nå får du 20% rabatt på ALT fra NLY Trend, som er mitt favoritt merke på Nelly. De har så mye fint! Tilbudet finner du HER.

AKKURAT NÅ

Jeg sitter å jobber litt før jeg skal ut på middag. Jeg har så masse bilder jeg må redigere slik at jeg kan poste dem og dele de med dere. Jeg har gjort så utrolig mye fett de tre siste dagene som jeg enda ikke har fått tid til å dele. Jeg elsker jobben min, men det kjipe er at uansett om jeg er på ferie, betyr det ikke at jeg har fri. Det kan egentlig heller bety enda mer jobb, faktisk. Jeg prøver å nyte så godt jeg kan og oppleve så mye som overhodet mulig, men samtidig levere bra innhold på bloggen. Det innebærer at jeg må takke nei til aktiviteter og planer inn i mellom til fordel for å blogge. Jeg skal ikke klage da, selv om jeg føler det er litt kjipt når jeg er på ferie og egentlig bare vil koble av. 

UKENS HØYDEPUNKT

AT JEG ENDELIG KUNNE MEDDELE AT JEG SKAL DELTA I NESTE PARADISE HOTEL SESONG! Hvor kult blir ikke det, dere?? Jeg er så gira! 😁 Jeg gleder meg bare mer og mer for hver dag som går, for nå er det søren meg ikke lenge til avreise. Jeg er så glad for at jeg får lov til å dele det med dere i forkant av innspillingen. Dette er sykt spennende! Det beste med alt er at dere er så positive til det. Responsen jeg har fått har kun vært bra, noe som gjør dette enda mer gøy for meg. Ææææ!! Men dere, jeg trenger din stemme for å få muligheten til å være en av de to første som sjekker inn. Du kan stemme på meg HER, og det kan gjøres en an hver eneste dag frem til jul. 💕

UKENS YOUTUBEVIDEOER

Abonner på Youtubekanalen min her!

I tillegg til denne videoen jeg har postet, må jeg også dele lillesøsteren min Sidra sin nye video! Hun er så forbanna flink – jeg er så stolt! Hun har allerede over 2000 abonnenter, og det på bare to uker. Den første videoen fikk hun 26.000 seere på, og den nyeste fikk hun 32.000 på. Jeg ble så stolt over henne da jeg var inne å sjekket, så jeg ringte henne helt gråtkvalt fra Dubai for å fortelle henne hvor stolt jeg er. Haha! Lille prinsessa mi 💕 Her er hennes nye video:

grS3tM4pCo4

Abonner på Sidras kanal her!

UKENS CRAVING

Cheesecake factory. Dere som vet, dere vet. Den restauranten er jo helt fantastisk! Jeg har aldri sett en så spennende meny med så stort utvalg. Jeg har spist der de tre siste dagene, haha. Jordbærmilkshaken var out of this world, det samme med ostekakene. For en restaurant! Hvorfor finnes ikke den i Norge!?

UKENS OPPTUR

På lørdag var jeg ute på nattklubben White her i Dubai, og det var heeeeelt sinnsykt! Jeg har ikke ord for hvor fet den klubben var. Det sykeste er at Rebecka og jeg dro dit da vi var her i Oktober, men da sugte det til de grader. Det var helt ubrukelig. At det kan være så stor forskjell på da og nå er noe jeg ikke helt kan forstå, men nå kan jeg i hvert fall skjønne hvorfor folk mener at White er Dubais beste klubb. It was amaze! Det er ikke rart jeg ikke orker å feste i Norge/Oslo lenger, det er jo piss i forhold til klubbene i utlandet. 

UKENS NEDTUR

Kommentarfeltet mitt har faktisk vært litt kjipt denne uken. Jeg vet ikke, jeg føler bare at jeg er i et så spennende stadiet i livet og jeg orker bare ikke masse negativitet og negative anonyme mennesker på nettet. Det gjør meg så fryktelig irritert, for å være ærlig. Jeg prøver så godt jeg kan å la være å lese disse kommentarene, men det er som kjent lettere sagt enn gjort. 

UKENS LÅT

Min gode venn Carl Aksel har sluppet en ny låt! Dere må virkelig høre på den, den er døds fet. Jeg elsker å se andre gjøre det bra, og Carl Aksel er definitivt en av dem. Du kan høre låten HER

UKENS TANKE

Jeg har gått skikkelig inn for å satse mer på min Instagram konto enn det jeg har gjort så langt. Jeg vil også ha en inspirerende og kul insta – ikke bare masse bloggrelatert om dere skjønner? Jeg synes at jeg har blitt veldig flink nå da, jeg poster et bilde så og si hver dag med fine bilder som jeg ikke poster på bloggen, men bare på insta. Følg meg gjerne der også om du ikke allerede gjør det – isabelSraad heter jeg! Akkurat nå har jeg forresten en shoutout konkurranse gående hvor jeg trekker 15 vinnere som vinner en shoutout på mystorien min på Snapchat. Alt du trenger å gjøre er å følge meg, samt legge igjen en kommentar på mitt siste bildet. 

UKENS INNKJØP

Jeg har shoppet meg ihjel her i Dubai. Klær, sko, godteri (for over 2.000 kroner…) og masse sminke!

UKENS IRRITASJONSMOMENT

At det snør hjemme… VIL ikke hjem! Jeg kan i grunn ikke klage da, jeg er i Dubai nå og skal til Mexico i Januar. Tre-fire uker med snø holder jeg vel ut, håper jeg. Det finnes ingenting verre enn å fryse. Jeg aaavskyr det virkelig av hele mitt hjerte.

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenker) TOPP HER ⎮ SHORTS HER ⎮ BOOTS HER ⎮ BELTE GUCCI 

annonselenke TWO PIECE SET HER

SANDALER HERMES ⎮ SKJØRT MESHKI ⎮ TOPP MESHKI ⎮ VESKE CHANEL ⎮ CARDIGAN HOUSE OF CB

UKENS MEST LESTE INNLEGG

JEG SJEKKER INN PÅ PARADISE HOTEL 2018!

SVAR PÅ EN PROVOSERENDE KOMMENTAR

40 kommentarer
    1. Hvorfor skriver du at du SKAL på paradise, er ikke greia at man skulle stemme frem 2 kandidater, og du er en av de? Det er ikke for å kritisere deg eller noe sånt jeg er bare litt forvirret😅

    2. ^jeg lurer på det samme? virker på isabell som at alle sammen skal inn, men andre steder forstår jeg det som om man skal stemme den man vil skal komme inn? Håper alle skal inn da:))

    3. hei isabel!
      fine bilder du har på instagram, ingen tvil om det. Men, feeden din er virkelig så forbanna kjedelig med tanke på det gøye og luksuriøse livet du lever. Du poster nesten bare bilder av deg selv, og eneste forskjellen på dine bilder er at du har forskjellige antrekk. Lik sminke, lik hårfrisyre, ofte samme pose. Dette er absolutt ikke ment som noe hate, men jeg tror du ville gjort det veldig bra på instagram fronten om du virkelig begynte å gå inn for å poste litt annerledes bilder her og der. For eksempel detaljer og utsikter, bare for å nevne noen. Du er en veldig vellykket person, men jeg tror du kunne gjort det ENDA bedre enn du allerede gjør! gleder meg til å se deg på tv, masse lykke til❤️

    4. Kjenner jeg blir oppgitt over hvor lite folk får med seg. Hvis dere faktisk hadde sett videoen hun la ut hadde dere fått med dere at man skal stemme frem DE TO MAN VIL SKAL SKJEKKE IN FØRST. Altså, alle får sjekke inn på hotellet, men de to med flest stemmer sjekker altså inn først, så kommer de andre nok inn etterhvert. Hvor vanskelig skal det være å skjønne egentlig??

    5. Helt enig Stina, hvor vanskelig er det å forstå.. Alle skal til Mexico, men noen får komme inn først!

    6. Ikke ment som kritikk, men hvorfor flytter du ikke? Du er så vellykket og du sier jo selv at du kan ta med deg jobben hvor som helst, du klager både vinter og sommer, likevel er det du som velger å bo her..

    7. Har du brukt mye penger på candy crush? Har stått fast på en bane i evigheter nå og er såå nær å bruke penger hahaha.

    8. Du har den styggeste navelen og den styggeste dialekten styggeste munnen styggeste rompen og puppene og styggeste personlighet og oppførsel og styggeste forbilde for alle ungdom og allikevel tror du er så flott!! Ser du ikke deg selv i speilet?

    9. Hei! Nå er jo julebord sesongen igang, men jeg sliter som bare det med å drikke vin etter et tidligere uhell. Husker jeg leste tidligere på bloggen din at du hadde Fanta og vin?? Hva slags vin var det? Trenger litt tips!

    10. Etter at du har begynt å legge ut så mange vlogger, så må jeg si at jeg liker deg bedre og bedre! Jeg tror kanskje man får et litt bedre inntrykk av deg “live”. Du er rett og slett skikkelig morsom! 😀

    11. Du er fin du er vakker ikke bry deg om de som skriver så mye styggt 😘😘🌺🌺 klem fra en som skal til Dubai snart 😍😍

    12. Skulle ønske det var mulig å se hvem som var bak de stygge kommentarene. Ut i fra de hatefulle, tragiske kommemtarene ser det ut som det er flere som skulle vært lagt inn å fått hjelp. Til alle dere som skriver så mye stygt og ekkelt. Skaff dere hjelp, gå til en psykolog. Prøv å jobb mot drømmene deres så kanskje dere slipper å gå rundt å missunne og prøve å rakke ned på en fantastisk jente som tørr å dele seg selv med HELE norge. Det er skummelt hvordan dere holder på netttroll, og dere trenger hjelp – og jeg håper dette blir tatt på alvor snart. Isabel, du er vakker og unik. Kroppen din er også nydelig! Du er så sterk og tøff, og flink og smart! Du er en grunder! Haters make you famous girl.

    13. Dere som er så tøffe i trynet som anonyme, ta og skriv det samme på facebooksiden hennes da, under fullt navn for alle til å se! HAHA det tør dere jo ikke, feighet lenge leve. Tapere.

    14. Du har mye mer ferie enn folk flest, og denne turen var vel egentlig jobb? Virker som du har et godt liv, for å tjene så mye som du gjør, har man som oftest en viktig stilling som medfører mye ansvar og med tlf aldri avslått. Du tjener feks mye mer enn Erna, og tror hun har litt mer press på seg og må være stand by. Du har en jobb og inntekt som må være drømmejobben for mange av din generasjon. Ikke minst den friheten du har er noe jeg og også de fleste andre voksne, må se langt etter..

    15. Du klager og klager og klager, men «har jo ikke noe å klage over». Nei du har ikke det. Slutt å sutre og sett heller pris på hvor privilegert du er som får alt servert på sølvfat. Hadde du mistet bloggen og startet i en vanlig jobb, ville du nok fått et litt annet perspektiv. Kanskje du burde jobbe litt frivillig eller gjort noe annet fornuftig, så får du et litt mer nyansert perspektiv

    16. Til anonym: du kan ikke akkurat være den mest fantastiske personen du heller som kommenterer noe sånt😂 Trur den eneste som ska se seg selv i speilet er deg!!

    17. Hvor er den kjolen du hadde på fra, når du var ute i den nattklubben :/ Og kan du legge ut bilder av den

    18. Du skriver i et svar her til den som tipser om innhold i instagram-kontoen: “Skal ha det i baktanke”.
      Vet du hva baktanke betyr?

    19. Hvordan fikk du egne thumbnails på videoene til søsteren din før hun fikk 1000 subscribers? Jeg starten en YouTube kanal og har ikke muligheten til å laste opp egen thumbnail. Please help

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg