JEG SKAL FLYTTE TIL DUBAI

reklame ⎮ reisen er sponset av Dreamworld + alle lenker er annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ØREDOBBER HER ⎮ BODY HER ⎮ SHORTS HER ⎮ VESKE CHANEL ⎮ BELTE GUCCI  SOLBRILLER HER

Jeg vil aldri hjem herfra. Tro meg når jeg sier at jeg kommer til å flytte til Dubai en eller annen gang i nærmeste fremtid. Helst innen de to neste årene. Jeg har seriøst aldri opplevd maken. Denne byen er så sinnsyk! Alt er så vakkert og nytt. Man får litt Aladin og Jasmine vibes av å være her haha. Tenk så enkelt det hadde vært å være blogger her? Jeg mener, det finnes så nydelige outfit locations rundt hvert eneste hjørnet. Skikkelig blogg-vennlig, hihi! Jeg må flytte hit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Se så koooos!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg mener… Vakkert!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Haha, måtte knipse et bilde. Synes det er så kult med disse drakene mennene går med!

52 kommentarer
    1. Hvilken størrelse har du i den svarte pelsjakka fra Nelly som du viser fram og prøver på i den siste Nelly haulen din på YouTube?

    2. Tror du det er så god idé, du som elsker å kle deg utfordrende og vise hud.. Jeg hadde nok tenkt meg godt om var jeg deg. Egentlig passer jo ikke strenge Dubai helt din livsstil. Jeg hadde mye heller flytta til Los Angeles hvor du er trygg på lovene i det minste, og hvor du kan gå kledd akkurat som du vil! Faktisk synes jeg det er rart du ikke er blitt stoppet til nå, husk, det kan jo være tilfeldigheter, og at du har vært heldig! Nei, synes Hollywood passer deg så mye bedre! 😉 Der kan du jo lett feste på samme nattklubbene som kjendisene også, akkurat din stil! Klem fra ei som har reist litt rundt i verden. <3

    3. Shit! Ikke for å være negativ om at du bruker fillers i leppene, men fy så fine leppene dine var nå!!
      Reiser du helt alene på tur?😨
      Når kommer sesongen av PH du skal være med i på TV?

    4. Du må virkelig ha gullhår, endte både i en fengselscelle og fikk gigantisk bot for å vise skuldre og kløft. Var så klart ikke i cellen lenger enn noen timer, men det kan skje altså. Etter det har jeg alltid respektert reglene i Dubai.

    5. Elsker virkelig hvordan du har forandret på bloggen den siste tiden! og du viser såååå mye fint fra dubai! elsker det såå mye! kjempe spennende å lese bloggen din nå!❤️❤️

    6. Ahhh ser fantastisk ut, og du ser BRA ut!!
      Skal til Dubai om ca 2 uker, men hører så mye forskjellig angående hva man kan gå kledd i der borte. Er det greit å gå i korte kjoler, skjørt, si helt, utringing osv? Hadde satt pris på litt info angående klesstil som er greit i Dubai. Og har du noen tips til steder som må besøkes?
      Kos deg masse videre! Hvor lenge blir du i du ai? Kanskje vi ses? 😂 Syns du er super vakker

    7. Nå må du huske at det er noe helt annet å være på ferie i Dubai kontra det å faktisk bo der. Får du statsborgerskap har du plutselig veldig mange nye regler å sette deg inn i. Det du tar for gitt her hjemme i Norge, for eksempel at du kan leie kjæresten i hånden eller gi ham et nuss på kinnet, kan være straffbart i Dubai. Du må også huske på at du tjener penger på bloggen, så den går under begrepet jobb. Her må du sette deg inn i hva reglene sier om det å bo i Dubai men jobbe i Norge / motta betaling fra Norge. Vet om ei jente som gikk på en skikkelig smell der da hun flyttet til USA for et år.

    8. Det er synd at du er så Ukulturell når du er på ett sted som Dubai.. ingen historie, kulturelle opplevelser, og du vet ikke engang hva “drakten” kalles..ingen blogg innlegg om kvinnesynet og kvinners rettigheter der nede.. du vet at det er kvinnen som blir satt i fengsel og straffeforfulgt dersom hun blir voldtatt i dubai? kun shopping og utseende selv på ett sånnt sted. Det er faktisk helt utrolig av deg.. 😑

    9. Vet du noe som helst om Dubai? Hvilket regime som styrer landet og hvordan landet er blitt og blir bygget? Saken om RBK og deres planlagte treningsleir der nede som har rullet i dag kan jo gi deg noen hint. Men så lenge du får shoppet så er vel alt fryd og gammen…. fy faen for noen “forbilder” dagens ungdom vokser opp med.

    10. Hva syntes du om bønnrop i Dubai , «Azaan»? Når jeg var i Dubai så syntes jeg at det var noe veldig spesielt å høre bønnrop. Noe magisk traff liksom skjelen.. vakkert❤️

    11. Hvordan tør du å kle deg så utfordrene når du er i ett land med ganske annerledes synn på kvinner enn i norge?

    12. Heihei! Lurer bare på hvor den camo (miliærfargede) toppen og buksa fra forrige innlegg er fra? <3

    13. Når flytter du? regner med at du har kjøpt deg leilighet da:) blir spennende og se deg bo der nede fremover 🙂

    14. Jeg tror det kan være sunt å reflektere litt over hvordan Dubai er blitt bygget. Alt er så nytt og fresht. Ja, men hvem har bygget? Slaver.

    15. Hei!
      Jeg tenkte det samme som deg for 2 år siden da jeg var der på ferie .. jeg har nå bodd i dubai i 2 år, og der er ikke noe jeg vil anbefale . Er sykt deilig å være her på ferie, men å faktisk BO her fulltid er langt fra det samme.
      Men visst du virkelig vil så kjør på! Men når folk merker at du ikke er turist lengre men fastboende begynner disse kleskodene å gjelde. Ingen bryr seg va turister kler seg i , men når du ikke lenger er turist er det en helt annen sak.
      Er hjemme i Norge på juleferie nå, pg vurderer å flytte tilbake til Norge neste år

    16. Du kunne da aldri ha bodd i Dubai. Du har jo ikke engang respekt nok til å kle på deg ordentlig når du er på ferie der, så tenker du virkelig at du skal bo der?

    17. Anonym: Når vet jeg ikke, alt jeg vet er at jeg virkelig vil gjøre det i nærmeste fremtid! Helst innen to år, kanskje 🙂 Ikke for alltid da, men for en periode. Elsker denne byen!

    18. Hei, hadde vært så gøy å følge deg og bloggen om du hadde flyttet til Dubai, men blir det ikke litt feil å skrive at du faktisk skal flytte ned dit som overskrift, når du ikke egentlig vet når eller om det blir noe av? Er det ikke bedre å skrive at du har lyst? Jeg setter hvert fall pris på ærlige bloggere 🙂

    19. Min samboers bror har bodd der i 7 år snart, han jobber på 1 klasse på emirates. Han anbefaler IKKE ikkemuslimske jenter å flytte dit. Har har sett så mye sjukt.. Samme har jeg når vi besøker han. Jenter som kler seg som deg råker ille ut i 8/10 tilfeller på et eller annet tidspunkt. Du er veldig ung og naiv i måten du ser verden på, og det er skummelt!

    20. Hvorfor klarer du ikke å svare for deg? Legger ut på snap at du skal svare men du gjør det ikke! Jævla klikk hore

    21. Hadde ei veninne som bodde der i noen år. Ja det eren vakker plass, men folka der nede tenker ikke som her i Norge.
      Å det er mye press og ikke lett å få ordentlige venner der nede. Hun følte seg fort ensom.
      Ville bare si ifra, så du kan tenke litt på det:)

    22. Ærlig talt, å lese stoff på nettet for så å publisere det her i kommentarfeltet kan dere holde dere for gode for. Ja, til en viss grad (og det er mye sannhet i det) kan dere lese dere opp på landet, kleskoder og kvinneundertrykkelse osv., men det er helt noe annet å erfare og oppleve det selv! Det å lese seg opp på nettet er jeg overbevist om at Isabel klarer på egenhånd også. Og til dere med erfaring; dere reiste, flyttet og lærte ting underveis – hvorfor kan ikke Isabel gjøre det samme?
      Dersom hun ønsker å flytte til Dubai med tiden, la nå hun få utfolde seg og følge sine drømmer, også kan dere følge deres. Kom heller med velmente råd, på en hyggelig måte, dersom det er ønskelig. Isabel har en unik platform, hvor – om hun ønsker hjelp, så søker hun det via dere lesere. Jeg er overbevist om at Isabel er minst like smart som 90% av dere som kommenterer her, samt at hun kjenner seg selv; så hun kommer til å ta de riktige avgjørelsene for seg selv, oppleve og erfare hva som fungerer og ikke fungerer for henne. Skulle det ikke fungere så har hun iallfall fulgt en drøm og fått mange nye erfaringer og opplevelser, i motsetning til mange mennesker, som rett og slett ikke tør.
      Jeg har aldri kommentert på en blogg før, men det her blir for dumt. La Isabel reise på ferie, nyte, og oppleve det hun ønsker å oppleve. Ikke minst; la hun reise med hvem hun vil, alene for den saks skyld. Både nå og i fremtiden! Ingen forteller dere hvem dere er og hvordan dere skal leve livet deres, hva gir dere retten til å fortelle henne det? Ingen er vi heller like, heldigvis. Det er det som gjør verden så unik, og nettopp DEG så fantastisk!
      Lykke til videre Isabel, nyt ferien! Du ser smashing ut:)

    23. Smaken er nok forskjellig.. Selv har jeg den kvinnediskriminerende troen deres helt opp i halsen og kunne ikke ramle meg inn å dra til Dubai på ferie engang. Og ville ikke bodd der om jeg så fikk en million 🙂 Det finnes flust opp av vakre og trygge byer i verden, for meg kommer Dubai nederst på listen, kunstig som den jo er.

    24. Til kommentaren over : Kvinnediskriminerende tro? Er du ok i hjernen din eller? Du har ikke vært i Dubai selv, så tror ikke du skal si noe som helst. Du mangler kunnskap. Keep your illiterate stupidass brain away. Midtøsten er trossalt 100 ganger finere enn europiske land. Ikke kommenter på noe som du ikke har peiling på vennen 🙂 x

    25. “Haha, måtte knipse et bilde. Synes det er så kult med disse drakene mennene går med!” Ja, hihi, så festlige de er:-) Du ser de to damene han er sammen med?? De er TVUNGET til å gå i de klærne de går i. I Dubai blir du satt i fengsel hvis du er homofil!! Hvis du er så uheldig å bli voldtatt, så er det DU som offer som kommer i fengsel pga. utroskap! At du som inflytelsesrik person støtter dette landet er en skam!! Arbeidere er mer slaver enn arbeidere. Tenk deg litt om før du skryter det landet opp i skyene.

    26. Er du pedofil siden du reiser til pedoprofetens land? Tror de fleste som reier dit er det, hvis de ikke er det, må de være hjerneskadde.

    27. Å herregud du som er så utrolig høflig: 🤪 Du tør ikke bruke ditt egentlige navn når du kommenterer slike super høfflige og ikke minst hyggelige ting til folk da? 🤓

    28. Var der for noen uker siden, og kjente fort at dette var et sted jeg aldri kommer tilbake til. Svært polert på utsiden, og pill råttent på innsiden. Alt handlet om penger. Priser var så høye at de flådde oss, lønninger og arbeidsbetingelser så dårlig at de flådde folk som jobbet og stod på. En taxisjåfør fra India fortalte meg at de hadde fått han til å signere en tre års kontrakt. De tok passet slik at han ikke kunne reise og se sinn 10 mnd sønn som han ennå aldri har sett. Om ett år fikk han reise hjem to uker, men da måtte kompiser fra India som jobbet i Dubai garantere sine penger på at han kom igjen, ellers mistet de pengene. Ren internjustis. Han bodde på et rom med 10 andre og delte bad og kjøkken. Jobbet 14 t dagen seks dager i uken. Han kalte seg selv for slave. Dette er helt normalt og disse menneskene passer på at vi kan kose oss i luksusen og nyter ferien fri for bekymringer. Nei, dette er ikke noe for meg lengre! Det burde det ikke være for noen av oss!

    29. Tror du seriøst du kommer til å få gå sånn i Dubai hvis du flytter dit?
      Naiviteten lenge leve! Du blir nok tvunget til å bruke burka. Kanskje sette seg litt inn i lover og regler før du i det hele tatt vurderer å flytte?

    30. Hmmm. Lurer bare på hvor mye du har fått for å reklamere for Dubai? Alle her i Norge vet hva den staten står for. Homofobi, kvinnefobi og forakt og driver fortsatt med slaveri. Det er helt absurd å reklamere for en slik søppelstat spør du meg. Google den staten først og se hvor mange turister som har endt opp i problemer der uten å ha gjort noe galt.

    31. Så mye dritt som skjer i det landet, kvinnediskriminering osv som dere sier, så går USA 🇺🇸 og er beste venn med disse kongelige, gir dem penger og våpen! Latterlig….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg