EN DAG I ØRKENEN

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A DAY IN THE DESSERT

Endelig fikk jeg opplevd ørken safari! Det var super gøy, men også litt skummelt. Det hele startet med at jeg ble hentet på hotellet av en såkalt safari bil, der vi deretter kjørte til ørkenen. Det tok kanskje rundt 45 minutter fra sentrum til sanddynene. Jeg endte opp i samme gruppe som en litt for ivrig og pratsom fyr fra Pakistan som mildt sagt smella gikk i ett sett på. Det var hyggelig de første fem minuttene, men da han dro frem sitt kamera og ba meg late som at vi var super gode venner som koste oss sammen i Dubai, kjente jeg at jeg måtte begynne å være avvisende haha. Det var litt for ekstremt. Selve safarien bestod i hvert fall av kjøring i hundreoghelvete i sanddynene hvor jeg ærlig talt trodde at jeg skulle dø ved flere tilfeller (anbefales ikke til de av dere som er redde for slik, slik som jeg er), kjøring av firhjuler i ørkenen + middag og magedansshow som avslutning. Det var veldig gøy! Er dere klar for tidenes bildedryss? Here you go 🐫 🌵

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

61 kommentarer
    1. Jeg tror det holder med 1-3 bilder av deg, er litt kult å se ørkenen. Altså mer bilder fra utflukten….

    2. Igjen så er det bare bilder av deg og selfies i bilen faktisk. Når du sier du er i ørkenen og safari er det gjerne kjekt å se mer av det enn bare deg. Vet at du har sagt at du ikke er opptatt av kultur og sånt, men når du først er på ørken tur kan du jo også vise det 🙂

    3. Ja, du skulle kanskje ikke bare slengt med bilder av deg seg i bilen og posere med litt sand i bakgrunnen. Var veldig interissert i se resten av det dere gjorde, middagen, magedansen? Vi ser deg ellers oppi kameraet hele tiden, nå kunne du spica opp bloggen, men nope….

    4. Det er en ørken folkens… så interessant er den ikke, tro meg jeg har vært der. Ene sanddynen er preeeetty much lik den andre. Og det var umulig å ta gode bilder i fart, haha! Men awesome tur, det må bare oppleves.

    5. «tokk fram kamerae ba meg late som at vi var super gode venner som koste oss sammen« hahahhaha er ikke dette typisk deg a når du er på utested omg.

    6. Du som har svart hår og lys hud blir du ikke sånn «lilla grå « når du fjerner hår under armene? Hvordan ungår du? På pH ser det ut som du har bart men hvordan har du blitt kvitt det? Sliter selv med sort hår og er iriterende når man er lys i huden håpe du gar noe tips

    7. Bare 4 bilder fra hele greiene?! Oh 16 Bilder der du kaster litt frem og tilbake på håpet! OMG. Kjempe representant for Dreamworld! Heheh, komisk!

    8. «Stort bildedryss»???? Alle bildene er jo av trynet ditt??? Seriøsttttt kan vi PLIS se noe annet enn kun deg?????

    9. Jeg er enig i det noen av de over her skriver, at det blir veldig mye deg og veldig lite av det du faktisk ser og opplever. Jeg liker deg og bloggen din, og har fulgt deg helt siden PH. Jeg sier bare dette som konstruktiv kritikk. Jeg vil veldig gjerne se mer av omgivelsene rundt deg, spesielt de gangene du gjør spesielle ting, som å være i ørkenen. Ørkenen har jeg personlig sett ekstremt lite av, og det tror jeg gjelder mange andre også. Det er ved å vise oss slikt du vinner mer interesse hos oss lesere.
      Ellers er du tipp topp tommel opp ❤️

    10. Hvordan greier du å være så tynn? Magen din er virkelig bra, men hvordan får du det til når du ikke trener eller spise noe særlig sunt hehe? Sku gjerne sett ut som deg i den kjolen der!

    11. Wow, skal jeg grine eller le? Er flere år siden jeg har kommentert en blogg, men nå klarte jeg ikke å la være. Beklager språket, men hva i helvete skjer med folk her? Hvordan kan folk ha samvittighet til å oppføre seg så stygt? Er jo helt latterlig hvordan enkelte kommenterer! La jenta legge ut det hun vil. Er tross alt hennes blogg og hennes jobb.
      Bloggen er åpen for kommentarer, og jeg tipper at Isabel setter pris på konstruktiv kritikk, på både godt og vondt. Men slapp av med mobbingen, og vær snille 🙂
      Stå på Isabel! Det er en grunn til at du gjør det så bra.

    12. Herligheit, kjenner at eg blir skikkeleg oppgitt av enkelte. Dritt slenging er blitt kvardags kost for mange og det er så jævligt tragiskt! Litt av eit liv de har.. så trist at så mange ikkje har det godt med seg sjølv..
      Elsker bloggen din, stay strong! ❤️

    13. Du er utrolig flott! Og bildene av deg er nydelige <3
      Tror det folk reagerer på er måten du fremstiller denne turen på. Alle vet at den er sponset, men så langt har vi bare sett bilder av mat og shopping. Typ som en "vanlig" ferie alle kan relatere seg til.

    14. Det er hennes blogg, når dere trykker dere inn på noen sin blogg er det klart at bloggen består av den personen bloggen handler om. Hvis dere ikke liker å se selfies eller portretter av selve bloggeren, har dere ingenting på en rosablogg å gjøre. Hvis dere er så opptatt av å se alt annet enn ansiktet hennes så kan dere gå inn på alle andre sider enn hennes blogg?
      Makan til sutrekjerringer, hadde blitt jævlig frustrert over å ha slike kaklende høner i kommentarfeltet om jeg hadde hatt blogg. Dere tåler virkelig ingenting, håper virkelig ikke dere er slike mensenkjerringer i virkeligheten som ikke kan la være å kommentere hver minste ting på andre mennesker. Da må dere være så snill å innse at dere har myye større problemer enn hvor mange selfies som blir lagt ut på en personlig blogg.

    15. Hva er galt med disse negative nett trollene? Liker de ikke det de ser, får de rett og slett slutte å gå inn på denne bloggen. Makan til spydigheter man finner her inne.
      Det er en jævla ørken, woooow. Det er sand. Det er ikke så jævla mye mer å se.
      Hinn dagen la hun ut mange fine bilder av bygninger, og mange av de bildene var hun ikke med på. Om hun så hadde vært med på hvert eneste bilde hun legger ut på bloggen, hadde det og vært greit. Hennes blogg, hennes beslutninger. Nå må folk serriøst skjerpe seg. Håper de som kommenterer stygt er usikre 13 åringer som er skam sjalu og når de vokser opp blir de flaue av å tenke på hva de faktisk harkommentert her. Om det er voksne mennesker, håper jeg de får hjelp.
      Isabell er bare et menneske, det mange av dere skriver her er kvalmt og mobbing.
      Til deg Isabell, du er et av de nydligste menneskene jeg vet om. Elsker hvor åpen du er på din blogg og gleder meg masse til å se mer av deg. Digger humoren din!

    16. Kan du fortelle mer om hårfjerning med laser? Lage et innlegg om for eksempel hvor ofte man må, hvor dyrt, vondt osv! Tror mange av leserene er interesserte

    17. Leppene dine ser utrolig flotte ut uten fillers. Synes ikke du trenger å fylle på i det hele tatt, jeg 😀 Men det er selvsagt ditt valg. Klem!

    18. Hvilken sesong var du med på PH? Var du med på norske/svenske PH? Elsker deg, ser syyykt opp til deg❤️❤️

    19. Hvilken sesong var du med på PH? Var du med på den norske/svenske PH? Elsker deg, jeg ser syyykt opp til deg❤️❤️

    20. Hvilken sesong var du med på PH? Var du med på den norske/svenske PH? Elsker deg, jeg ser syyykt opp til deg❤️❤️

    21. Jeg klikket inn på bloggen via en Facebook-reklame. Jenta sprudler og forteller om fantastiske opplevelser. Sprer bilder av seg selv i øyeblikk’s glede over opplevelsen. Så kommer disse kommentarene, som bare har et formål. Nemlig å “dra henne ned”! Hvorfor kan ikke folk la være å skrive når de ikke har noe positivt å si? Dette er et rent og skjært innlegg som forteller entusiasme fra en fin opplevelse!!! Skal denne jenta få noe som helst godt utav disse kritiske meldingene på kommentarfeltet? Er hensikten å få henne lei seg? Det kan ikke være noe annet! Blir så oppgitt. Vær så snill! Vær snille mot hverandre !!! Liker dere ikke jenta. Slå opp på en annen blogg og la henne fortsette å kjenne på følelsen av å være glad og entusiastisk!
      Det er INGEN som har godt av å få negativitet og kritiske kommentarer gang på gang på gang.

    22. Åååå eg blir så forbanna når eg lese kor vemmelige folk kan ver! De e bare sjalu på deg HEILE gjengen. Masse bilder av deg gjør bare bloggen kjekkere å gå inn på! Du e fantastisk, og se ka du har fått te! Kos deg i Dubai😍👌🏽

    23. Hvorfor snakker du ikke om det som skjer i Palestina ? Du er jo halvt araber hvorfor viser du aldri den siden ved deg?

    24. Hei, skulle bare si at HALO – du ER SÅ VAKKER nå. Skrev det faktisk akkurat til ei venninne, at du har gjort noe med leppene dine og at det ser bra ut. Ville bare fortelle deg det! Lykke til i Mexico.

    25. Jeg bruker fillers i leppene selv, og synes du skal gjøre akkurat som du føler for. MEN jeg MÅ bare si at du ser ut som en million uten fylte lepper. Hele ansiktet ditt er mer symmetrisk og smilet ditt har aldri vært finere. Leppene dine er heller ikke noe små nå selv uten fillers. Embrace det du har som er vakkert naturlig – det gjør en person finere enn noe annen filler eller operasjon kan gjøre <3

    26. Du er så jævelig opptatt med å vise deg frem i alle bildene dine. Er du så usikker person? Har du lagt merke til at du ser ut som en transe? Er du født som en gutt egentlig? De fleste transseksuell menn som blitt til kvinne ligne rog ser helt lik ut som deg og er like tøs i oppførsel og snakke måte som deg. Lykke til. Du virkelig trenger det. Transseksuell Isabell:)

    27. Kate: Går det bra med deg, Kate? Det er absolutt ingenting feil ved det å være transseksuell. Synes det er trist at du skal få det til å fremstå som noe stygt, når det absolutt ikke er det. Jeg kan derimot fortelle deg at jeg er født som jente, noe jeg tror at du vet også men at du prøver å “såre” meg ved å bruke transe som et skjellsord. Synes oppriktig synd på deg.

    28. Sånn seriøst, hva mener folk når de sier at Isabel egentlig er født som en gutt, har fjernet adamseplet og er transseksuell????? Like, WTF. Dere må jo faen meg være blinde. Hun ser 100% kvinnelig ut, og ser ikke ut til å ha operert noe annet enn det hun selv har delt med oss. Jeg blir så jævlig flau over å bo i Norge når jeg ser på ekle og frekke jenter i kommentarfeltet på denne bloggen. Skam dere for faen, hun er et menneske med følelser akkurat som oss andre. Tips til dere respektløse og frekke menneskene neste gang: tenk 2 ganger før dere kommenterer på en blogg. Skulle likt å se dere slenge de samme kommentarene in real life. Ta dere en bolle kjapt

    29. Synes oppriktig synd på deg Isabel. Du ser ut som en transe og det vet du godt selv også at du gjør. Transer operer seg og er bare opptatt av klær sko og operasjoner og utseende og er helt utseende fiksert som deg. Ser ingen forskjell på deg og en transe. Du har ødelagt deg selv etter så mange operasjoner og du ser overhodet ikke naturlig ut lengre. Bare se på deg da du er sammen med familien din du ligner ikke på flokken din engang. Jeg håper du får hjelp så kan du innrømme sannheten til deg selv og leserne dine at du sliter veldig med deg selv.

    30. Hvorfor klikker folk bare fordi hun legger ut masse bilder av seg selv? Det er en blogg, det handler om henne!
      Digger deg Isabel, du er rå<3

    31. Herregud folk har virkelig ikke et hjerte! Hva feiler det dere? Fordi Isabel er en offentlig person betyr det ikke at hun tåler så mye mer enn noen andre, helst mindre pga hun velger å deler livet sitt med oss. Dere som kommer med så mange usmakelige og ekle kommentarer, hva skjedde med oppdragelsen? Fikk dere for lite kjærlighet? Hva med å og godta at folk ser forskjellig ut. Missunnelse bitches! 👊🏽
      Jeg synes Isabel er kjempeflott, hadde jeg hatt penger så skulle jeg vel faen fikset på mine komplekser! Just wait for it!
      Stå på! Ønsker deg og dine en god jul❤️

    32. Altså WOW du er så utrolig vakker uten sminke(veldig fin med også) men du er helt nydelig uten! Minner meg om Kendal Jenner egentlig! Like vakkert blink i øyet som henne har du! Og du er helt nydelig med leppene du har nå etter et du tok ut filleren! Ta det til deg vakre deg! Du er så utrolig fin uten sminke !! Med også!! Men helt nydelig uten! Det naturlig fine ved deg kommer så utrolig mye bedre frem uten sminken hvertfall øyenskyggen da hehe !

    33. Kate: så du mener at fordi at Isabel er opptatt av klær, sko og utseende så er hun transeksuell?
      Når ble det unormalt at jenter brydde seg materielle ting? En ting skal jeg si deg, og det er at du garantert sitter bak den skjermen og slenger dritt fordi hele deg oser av misunnelse på Isabel.

    34. Må bare begynne med og si til dere her i kommentar feltet at og bruke ordet transe som et skjellsord er utrolig lavmål og fryktelig stygt gjort. Og være transe er ikke noe negativt i det hele tatt. Og til dere som slenger med leppa om at hun ikke ser bra ut og har en fæl personlighet osv burde virkelig ta en titt i speilet. Er dere virkelig så usikkre på dere selv at dere må ta andre med dere ned? Skam dere!
      Til deg frøken raad. Du er fin som du er 🙂 båre det ytre og det indre. Godt og se deg være både voksen og barnslig og akkurat slikt det skal være. Ikke ta til deg det folk sier, de fleste er bare usikkre på seg selv og desverre legger dem det over til deg.
      <3

    35. Fyyfaen! Sorry ordbruket. Men nå må folk seriøst ta seg sammen å lære seg hvordan man oppfører seg blandt andre medmennesker. Kjenner at det koker over nå, hvordan kan noen være så frekke!! Alltså Isabel er en helt vanlig jente akkurat som oss andre og jeg synes det er ufattelig umodent og respektløst å sitte å slenge slike kommentarer hær. Tenk lenger enn til bare nesetippen «ENKELTE». For dere som ikke vet det så finnes det noe som kalles IP-Adresse noe som er veldig enkelt å bruke for å finne ut hvem enkelte er, og i tillegg hadde jeg lyst å si at jeg håper dere som slenger disse kommentarene bli tatt så ordnlig i nakken en dag at dere aldri kommer til å tørre å si et eneste styggt ord!
      Isabel du er en fantastisk jente med utrolig pågangsmot, det står all respekt til deg alltså❤️ U F***ING GO GUUUURL😘 I LOVE YOU

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg