ER ISABEL PÅ PARADISE HOTEL-INNSPILLING?

・ reklame ⎮ alle lenker er annonselenker ・

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei fine lesere. Jeg må bare starte med å si tusen takk for alle fine og støttende kommentarer på mitt forrige innlegg. Dere er så omtenksomme, og dere viser nok en gang hvilken fantastisk gjeng med fine mennesker jeg er så heldig å ha som lesere. Dere er virkelig best! ❥ Først og fremst må jeg bare avkrefte at jeg trang en pause på grunn av at jeg forsøker å skjule at jeg har reist til Mexico. Jeg kan si så mye som at jeg ikke reiser før i Januar, og når tiden er inne for avreise kommer jeg dessuten til å dele det med dere. Akkurat den biten er ikke så hemmelighetsfull. Vi får lov til å dele det med dere av TV3, så fortvil ikke. Når jeg reiser og når innspillingen starter, kommer jeg til å fortelle dere det. Grunnen til at jeg har vært borte en liten stund fra bloggen er fordi at det ble litt vel mye. Jeg vet ikke hvor detaljert jeg vil gå innpå det, men den lille pausen var noe jeg trengte. Jeg vet at mange tror at jeg har det perfekte livet uten bekymringer og tunge tider, men det er så langt i fra sannheten du kan komme. Jeg har mine oppturer og nedturer – akkurat som alle andre. Til dere som bekymrer dere: jeg har det fint. Jeg lover. Jeg måtte bare logge av for en liten stund, men nå er jeg tilbake for fullt. Disse dagene hjalp ekstremt mye. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

JOGGEDRESS HER ⎮ PUMA SNEAKERS HER (nå på tilbud!)

Jeg ser veldig mye frem i mot tiden jeg har i vente. Jeg tror at PH kommer til å bli super spennende og ikke minst gøy! Jeg vet at mange av dere er spente, det kan jeg love at jeg også er. Jeg er nysgjerrig på hvordan det vil bli å gjøre det for andre gang. Uansett! Nå vet dere i hvert fall at pausen ikke var på grunn av at jeg har reist til Mexico og prøver å skjule det. Jeg gir beskjed når jeg reiser, fortvil ikke. Og til dere som lurer: bloggen blir oppdatert som normalt når jeg er på innspilling. Her endres ingenting! ☺️ Om du enda ikke har sett Youtubevideoen jeg la ut hvor jeg deler nyheten om at jeg skal delta i en ny sesong, kan dere se den her. Klem!

57 kommentarer
    1. Åssen skal du få oppdatere bloggen når du er på innspilling , trudde ikke dere kunne bruke mobil eller pc

    2. Er det bare de to som har fått mest stemmer som sjekker inn, eller ert det en allstar sesong sånn at bare de med flest stemmer sjekker inn først? Btw så digger jeg deg å håper virkelig du sjekker inn, og om alle sjekker inn så må du inn først!!❤️😂

    3. Hahahaha så stygg rompe jeg døøør hvor stygg den er. To pads den var bra hahahahaha kunne ikke sagt det bedre. Isabel seriøst skjønner ikke hvorfor du er så blind og ikke ser hvor jævelig stygg og fake ekkel rompe du har… aldri sett så mislykket operasjons ræv som din.

    4. Eh var det ikke slik fornøyd du også var med puppene? Når man bruker så mye penger på de5 burde det vel bli et bra reultat

    5. Nå må seriøst folk slutte og spre all den negativiteten!!! Har du virkelig ett så stort trang til å uttrykke alt det du ikke liker med andre? Tenk hvis vi kunne brukt den tiden på å backe hverandre opp og skryte av hverandre istedenfor!! For all del skal folk ha sine meninger, men det betyr ikke at du kan ytre alt du syntes og tro at andre folk syntes det er greit! Forstår virkelig ikke meg på de som klikker seg inn eller noe lignende for så og skrive dritt? Ikke bruk tiden din på noe som tydeligvis irriterer deg så mye, klikk deg ut og hold kjeft!! Digger isabel, for alt hu tørr å stå for og bare det å gi litt faen!! Stå på, heier virkelig på deg og alt det du har fått til!!!🙌🏽❤️ Love

    6. Jeg synes du er Nydelig både på inn og
      utsiden❤️
      Skjønner ik att alle dere som misliker Isabel slik,att dere
      orker å lese og se bilder av henne..!!!!!!!!

    7. Du sjekker inn på paradise hotel på nytt det blir vel for første gang siden alt på deg er nytt fra forje gang du var der.

    8. Hva er greia deres? Hvis dere synes at hu ser så jævlig stygg og falsk ut, hvorfor gidder dere da å klikke dere inn på bloggen hennes hver dag? Kan dere ikke bare la hu være? Det er hennes kropp og hu gjør akkurat hva hu vil. Det er jo dere som er så falsk som sitter på nettet og skriver alle disse kommentarene til henne, hvis det plager dere så mye slutt å se hva hu legger ut da.

    9. Hvorfor sier du at du alltid er ærlig og at du aldri vil lyge til oss lesere når du tydelig viser at du ikke er ærlig med oss, og ikke sier hvem du reiser med til Dubai?

    10. Guuudameg!!!! Hoppa dere over 1. Klasse???? Har dere ikke hørt om regelen « hvis du ikke har noe fint og si så ikke si det» eller «si til andre det du vil at de skal si til deg» assa, jeg syntes du er kjempe pen, men hvis jeg ikke hadde syntes det hadde jeg ikke sagt det uansett. Hun er et menneske, husk det😫😫❤️ Du fortjener ikke all denne gaten. STÅ PÅ ISABEL🌷 JEG ELSKER deg. BTW: hvis du svarer kommer jeg til og fangirle noe helt syyyykt😂😘

    11. Eeeey – er så møkk lei det negative preiket om rumpa di 😈 elsker den jeg 😍😉😘 Den ser da for pokker ikke fake ut – det er mange som er slank med stor runpe – latino latino ❤❤❤

    12. Er du virkelig fornøyd med rumpa di?
      Ser helst at du svarer ærlig . Kan ikke forstå at du er fornøyd

    13. hei isabell! bare lurer, i begynnelsen når du hadde tatt rumpe operasjonen din så den ganske fin og naturlig ut, så jeg lurer på hva det er som har skjedd? det ser nesten ut som implantene støter seg fra selve rumpa di, eller liksm prøver å rømme ellernle?? har de gjort en feil eller var dette virkelig det resultatet du håpte på og var ute etter? dette er ikke på noen måte ment som hate, er bare virkelig nyskjerrig

    14. Blir helt satt ut hvor stygge folk er mot et annet menneske! At det går Ann, håper foreldrene deres ser hvor ufyselige dere er med andre mennekser og gir dere en skikkelig ørefik! Hvis min datter noen gang skriver sånt som disse stygge kommentarene til noen så har jeg virkelig feilet i min rolle som mor og oppgaven min å oppdra barna mine. Skam dere! Og samme om rompa er falsk eller ikke den ser så sexy ut 😍

    15. Ikke hi så mye tyn! Det er veldig stygt. Jeg ser også at noe er galt, jeg jobber faktisk som operasjonssykepleier på klinikk i Norge. Vi legger i snitt inn implantater to G PR uke. Det er feil, men kanskje hun venter på ny operasjon og gruer seg. En av de mest smertefulle operasjonene. Jeg har gjort det selv. Det beste til deg Isabell.

    16. Du snakker som om det er garantert at du skal til pH! VI velger 2 av dere kandidater som får dra, skjønner ikke greia. Si nå heller «hvis» enn «når» jeg skal til pH, for det er jo ikke sikkert! Du må ikke lure oss lesere til å tro du skal når d ikke er helt sikkert!!

    17. HERREEEGUD FOLK ER SÅ DUMME!!! De greiene hvor man kan stemme er jo helt misforstått!! Vi stemmer på hvilke to deltakere som får komme inn FØRST, ikke hvem som får bli de to som får delta. Alle får delta, men vi velger hvem vi vil ha inn først! Herregud, mongolide frekke jævler som ikke har en brukbar hjerne, hele gjengen jo! Isabel er jævlig snill, både mot oss lesere, familien sin og andre mennesker. Skulle mer enn gjerne vært flere som henne i denne verden. Hva så om dere ikke liker rumpa hennes? Jenta har ihvertfall en rumpe i motsetning til dere andre, antakeligvis. Hva faen fortjener dere på å rakke ned andre mennesker? Dere nettroll er jo akkurat hva alle foreldre avdrer oss mot å ha noe å gjøre med.

    18. hei!! Jj oppe der!! Nå har du stjælt mitt kommentarnavn og i tillegg sagt noe litt negativt med det. Jj skulle være mitt navn på alle blogger slik at jeg som Jj kunne spre mye positivitet på de bloggene jeg liker å lese. Blogg er jo en internett dagbok. det er ikke alltid man skriver alt i sin dagbok, og spesielt en som alle kan se!

    19. Jeg ser så mange negative kommentarer. Dere som klikker dere inn på bloggen hennes hver eneste dag for å spre hat, hva får dere ut av det? Et desperat forsøk på å dra andre ned i driten for så å føle seg bedre selv. Dette er ren sjalusi og sjokkerende dårlig moral. Uansett hvor dårlig selvtillit du selv har, så kan ikke hatet du sprer forsvares på grunn av det. Dag etter dag kommer dere tilbake på bloggen og bare MÅ legge igjen en vemmelig kommentar. Om dette hadde vært en dårlig blogg uten suksess hadde dere aldri giddet å brukt tid og energi på denne bloggen. Sjalusi og bitterhet for at noen andre enn seg selv lykkes. Det er som å drikke gift og håpe på at noen andre dør. Og så klart er du alltid anonym. Du har verken mot, moral eller selvtillit. I stede for å prøve å knekke noen andres selvtillit, bruk energien på å lykkes selv.
      Jeg pleier verken lese kommentarer eller skrive noen. Men når jeg klikket meg inn på kommentarene ble jeg så sjokkert og kvalm over hvor frekke folk er. Om man har behov for å spre løgner om noen man ikke kjenner, eller løgner i det hele så er man ikke den skarpeste vil jeg si. Oppegående folk gjør ikke slikt.

    20. Meg: hva synes du om denne rumpen? Kanskje jeg skal kjøpe meg sånn
      Kjæresten: hva faen har hun på seg bleie

    21. Ærlig talt ikke den beste operasjonen men jeg å sikkert alle de 100k gutta som har sett bilde hadde tappa deg opp ned

    22. Du er så fin Isabel❤️
      Og jeg blir oppriktig lei meg innvendig av å lese det enkelte mennesker skriver. Vit at det ikke er noen andre skapninger på denne jorden som er så fæle som oss mennesker, og jeg blir helt sjokkert over hvordan vi oppfører oss!
      Nå kjenner jeg deg ikke annet enn det vi vet om på bloggen, men jeg tror du er en oppriktig, smart, klok og ikke minst snill OG pen person!
      God jul til deg og dine, nyt tiden så godt du kan☃️🎅🏼❤️

    23. Ræva di ser så uekte ut LOL ingen rumpe er så spiss se på den da om du prøver å Kim K så burde du vite hun har formen og stor rumpe IKKE spiss rumpe HAHAH så kleint at du driter deg så ut og det kleineste er at du faktisk er fornøyd med sånn som du ser ut…

    24. Det er jo ganske tydelig at du har hasteoperert deg 🙁 gjennomførte det utenom å gjøre skikkelig research i forveien.
      Det er jo opp til en hver om hva slags form man ønsker når man setter inn implantater, men jeg synes bakdelen din ser mer eller mindre «deformert» og da mener jeg liksom det at implantatene ser ut som har formet seg etter at du har sitti på en stol i en hel uke? Kan det skje? Haha, dumt spørsmål men nysgjerrigheten tar det beste av meg noen ganger.
      Jeg har lest at andre som har fylt rumpa med andre stoffer kan oppleve at stoffet etter tid vil løse seg opp og synke nedover i bena, kan det skje med fettinjeksjoner også? Nok en gang, bare nysgjerrig da dette er noe jeg kunne tenkt meg å gjøre selv.

    25. Åhh du er en så nydelig jente, du ødelegger bare for deg selv med den rumpa 🙁 se så mye hat, fyfaen så frekke, men de har jo rett. Det der er ikke fint, jeg hadde ikke vært blid mot den kirurgen der i etterkant..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg