SLIK VAR DET Å REISE MED DREAMWORLD

Reklame ⎮ sponset tur av Dreamworld

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

DUBAI RECAP

Jeg er hjemme i Oslo igjen, og ferien i Dubai er over. Som dere kanskje allerede vet er jeg ambassadør for reiseselskapet Dreamworld, og derfor var denne turen sponset. Jeg vet at mange er nysgjerrige på hvordan det er å booke sin reise via dem og hvordan min opplevelse var. Derfor tenkte jeg at det passer utmerket å gi dere en oppsummering/referat på hvordan reisen var for min del, om jeg var fornøyd eller misfornøyd.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Først og fremst må jeg bare få si at dette er andre turen jeg reiser på med Dreamworld, og begge gangene har jeg vært super fornøyd med absolutt alt. Hotellet jeg bodde på heter Wyndham Dubai Marina og er er 4-stjernes hotell midt i smørøyet av Dubai sentrum. Det tok kanskje rundt 5-10 minutter med taxi til marinaen, så det ligger med andre ord veldig nære. Dette hotellet er et av de hotellene Dreamworld samarbeider med, noe jeg virkelig forstår. Hoteller er super fint, rommene er store og fine, servicen er upåklagelig.. Og frokosten – den var amazing! Det er i hvert fall et veldig viktig moment for meg når jeg bor på hotell – hehe. 

Flyreisen dit gikk veldig fint! Jeg mellomlandet i rundt en time i Moskva før jeg hoppet på neste fly som tok meg helt til Dubai. Sist jeg reiste fikk jeg direktefly, men i og med at denne turen ble planlagt i siste liten ble det litt vanskelig å finne direktefly til angitt dato. En liten mellomlanding overlevde jeg da, det er ikke så nøye. Hjemreisen var det litt verre med, men kun på grunn av forsinkelser på grunn av dårlig vær. Det kan jo så klart ikke Dreamworld noe for! ☺️

Alt i alt er jeg super fornøyd med Dreamworld, og kan med hånden på hjertet anbefale alle til å booke sin neste reise via dem. Prisene på pakkereisene de tilbyr er nesten for gode til å være sant. Denne reisen jeg var på nå til Dubai koster for eksempel kun fra kr 6990,-, og prisen inkluderer fly tur/retur samt en ukes hotellopphold på 4-stjernes hotell. Tilbudet på samme reise som jeg var på finner du HER. I tillegg til Dubai, tilbyr de reiser til Bali, Hong Kong, Singapore, Maldivene, Miami og Cancun for å nevne noen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg vil avslutte med å si at jeg ikke har noe som helst å klage på! Alle reisene mine fremover kommer jeg til å booke via Dreamworld. Verdens beste og rimeligste reiseselskap når det gjelder eksotiske reiser!

BOOK DIN REISE HER

19 kommentarer
    1. Fnis fnis, synes du ikke det første bildet av deg er kjempe rart? 😂 Det ser ut som du har klippet bort nesen din, haha🤣

    2. Det høres virkelig for godt ut til å være sant ja!! 😉
      Utrolig artig du samarbeider med dem, når de er så fantastiske!!
      Kjempe bra at du deler dette med oss, tusen takk!! 🙂 <3
      Ekstra kjekt når det er noe som nesten alle kan ha råd til også! Det settes veldig pris på hvertfall, nå som ikke alle har så god råd. Så det gav litt glede i en ellers grå hverdag, skal du vite. <3

    3. Jeg ser det liksom for meg. Når du kommer hjem fra reise og møter igjen familie og venner, de spør hvordan turen har vært og du tar gjerne tlf frem for å vise litt bilder av steder du har besøkt.. Men på din bildestrøm kan det jo ikke være annet enn selfier med forskjellige motiver i bakgrunn?
      Er det ikke litt kjedelig å sitte igjen med en hel haug med bilder av kun seg selv?
      Jeg er liksom helt omvendt. Jeg hater å bli tatt bilde av og kan virkelig ikke fordra det av en eller annen grunn. Skjønner at bloggere har en litt annen innstilling men igjen så er det jo ikke selfies som gjør en blogg heller.

    4. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk skal klage over hvordan bilder Isabell tar. Hvis man ikke er interessert i å se bilder av Isabell, så ikke besøk bloggen hennes. Verre er det faktisk ikke.

    5. Til 02.01 skjerp deg. Voks opp, og vis yngre personer at mobbing ikkje e greit. Isabell e nydelig! Uansett om hu har gått opp eller ned i vekt? Unnskyld meg, men blei direkte provosert

    6. Hei!
      Så utrolig kult å kunne få turer så billig!!
      Har et spørsmål, reiste du alene? Om du gjorde det syntes jeg det er drit kult! Alltid hatt lyst til å reise på ferie alene, men er redd for at det skal bli kjedelig…
      Digger bloggen din, du er drit kul

    7. Fikk ikke til å skrive på snap, så skriver her jeg 😅
      Anbefaler deg å ta laseroperasjon på øynene! Det har jeg nettopp gjort, og jeg har fått en helt ny hverdag! Slipper å få linsene opp i hjernen 😂

    8. Ser ut som du har klipt bort nesen din, den ene armen din, og nedre del av kroppen, hihi. Synes du ikke det ser kjemperart ut? 👀 🙄

    9. Hei! Hvordan er prisene i Dubai i forhold til Norge dersom man skal handle på Gucci og slike butikker? ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg