LA MEG DELE MINE DYPESTE TANKER

Hello there little septum piercing…

1. Jeg merker at jeg blir mer og mer overbeskyttende ovenfor lillesøsteren min. Hun er i den alderen der man skal begynne å gå fra det å være et barn, til det å være en ungdom. Jeg er så stresset over at hun skal møte på vanskelige situasjoner eller bli utsatt for ting som ikke er okei. Jeg vil være enda oftere hjemme slik at jeg kan være her for henne 24/7. Det er jo i grunn ingenting som tilsier at jeg burde bekymre meg, men jeg vet selv hvordan det er å gå i 7. klasse. Jeg vil bare passe på at prinsessa mi har et helt fantastisk liv med kun positivitet! 

2. Julegaver. Tenk at jeg så og si har alt i boks allerede? Og Gudene vet hvor mange tusenlapper jeg har lagt på årets gaver. Det er nesten en spøk haha. Men det er ikke noe nytt, jeg elsker å gi og spesielt det å glede de jeg er glad i. Det er faktisk overraskende enkelt å finne ut av hva jeg skal gi til hver enkel. Jeg har jo vært så heldig å fått ønskelister, men de fleste gavene har jeg faktisk tenkt ut på forhånd. Alle kommer til å bli overlykkelige, det er noe jeg kan garantere. Åååå, jeg får sommerfugler i magen av å tenke på julaften. Jeg gleder meg sånn!

3. Apropos jul… Er det bare jeg som ikke føler et snev av julestemning? Virkelig nada. Det blir bare verre og verre for hvert år som går. Er det slik det er å bli voksen? Jeg tror nesten det. Før hadde jeg alltid massevis av julestemning i lang tid før selveste julaften. I fjor slet jeg med samme regla. Litt snø hadde kanskje hjulpet på? Jeg prøver med julemusikk, pepperkaker (som jeg forøvrig ikke er så fan av haha), klementiner.. Alt uten hell. Vi får krysse fingrene for at den sniker seg inn på meg før selveste julaften da, om det så er snakk om dagen før så er jeg fornøyd.

4. Nå reiser jeg snart til Mexico, dere! Jeg er både spent og nervøs for hva jeg har i vente. Æh, det skal bli veldig spesielt å være innelåst på et hotell i muligens to måneder igjen. Jeg husker jo godt hvordan det var sist. Man glemmer omverdenen, får ikke vite hva klokken er, hvilken dato det er, hva som skjer rundt om i verden i form av nyheter eller lignende. Vi får heller ikke ha noe form av kontakt med noen andre enn deltakerne på hotellet samt produksjonen. Det er det som er det verste, sånn egentlig. Man bekymrer seg jo automatisk for de man er glad i når man ikke har fått utvekslet et eneste ord med de på en stund. Til tross for alle disse reglene er det totalt verdt det, Paradise Hotel er et eventyr uten like som jeg lengter etter å få oppleve igjen! Herregud, dette blir helt fantaaaastisk. Og du? Om du vil se meg sjekke inn først av alle legender, trenger jeg din stemme. Du kan stemme en gang hver dag frem til julaften. STEM HER! Tusen takk ❥

5. Jeg lover hele tiden meg selv å være flink med sparingen, og det vil jeg tørre å påstå at jeg forholdsvis har vært de siste månedene. Jeg var vanvittig flink i starten av året, og så levde jeg livet litt for mye i sommer, for å så skjerpe meg igjen til høsten. Nå har jeg tydeligvis kost meg litt for mye igjen, for jeg fikk een telefon fra en oppgitt regnskapsfører. Geir har det ikke lett med meg som kunde. Som han så fint sa selv: «du kan ikke dundre løs og leke Paris Hilton å fly helikopter om du skal ha leilighet snart, skjønner du vel!». Og ja, han har rett. På veldig kort tid har jeg svidd av nærmere 60.000-70.000 kroner. Skylder på at det er jul, jeg da…. Bra jeg skal på innspilling til PH, da blir det lite penger som blir brukt i hvert fall. Heh!

6. Jeg skjønner fortsatt ikke hva folk hele tiden skal grave i om jeg er i et forhold eller ikke. Det at jeg blir beskyldt for at jeg lyver, er latterlig morsomt. Jeg gjør så absolutt ikke det. Jeg er så singel som det overhodet er mulig å bli! Folk tror alltid at de vet alt om offentlige personers sine liv, men her kommer en liten wake up call: you don’t. Og til dere som mener at jeg “lyver” for at jeg skal få være med på PH? NEWSFLASH: man må ikke en gang være singel som “legende” i årets sesong! Nok en gang tror anonyme folk at de vet alt her i verden, når sannheten er den stikk motsatte. Kom igjen, folkens. Get a new hobby. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å kommentere dette en gang. Hva andre tror og mener er ikke relevant for meg. Jeg mener, jeg har tross alt blitt anklagd for å være transseksuell også, og at jeg lyver om at jeg er født som jente. Hva skal man si? Hahaha! Livet ass…

7. Jeg har fortsatt en del material fra Dubai-turen som jeg enda ikke har postet. Jeg hater når det skjer etter en reise, for jeg hater nemlig å poste greier som egentlig er “gammelt”. Men, alt jeg har dokumentert er jo super gøy for dere å se, så jeg tror at jeg kommer til å poste det fortløpende uansett. Håper dere synes det er gøy? Kom gjerne med tilbakemeldinger. ❥

19 kommentarer
    1. Det står at man bare kan stemme en gang hver dag, men hvis jeg trykker på linken på nytt så kan jeg jo stemme om igjen. Blir stemmen min likevel kun registrert 1 gang da? For hvis ikke går det jo an å stemme så mange ganger man gidder 🙂

    2. Hvis du ønsker å være til stede for din lillesøster fotstår jeg ikke planene dine om å flytte til Dubai

    3. HVordan kan du påst å at du er singel når du ligger med samme personen minst 1 gang i uka? Sugarmummy??

    4. Hvorfor skjuler du at du var gutt tidligere? Det er jo meget synlig at du har fjernet adamseplet. Det er ikke din skyld at du er født i feil kropp, men å lyve om dette det er en stor feil.

    5. Jeg er spent på sesongen, men føler den kommer til å bli litt døll når dere har blitt offentlige personer og skal oppbevare en «image» men håper det blir fett!

    6. Ålle greit at noen Kansje har noen mannlige trekk men bedre å spørre om de har byttet kjønn enn å påstå at de har byttet kjønn bare fordi de gar mannlige trekk. Frekt Finnes faktisk mange kvinner som har mannlige trekk og motsatt at menn har kvinnelig trekk. Du er ikke aleine Isabel 😉

    7. Heei! Jeg bare lurte på hvor mye det koster sånn ca for botox i leppene? jeg har litt småe tynne lepper og vil ha litt større😄

    8. Hei Isabel. Jeg er kjempe kjempe kjempe glad i deg!! Selv om du ikke kjenner meg, eller at vi ikke har møtt hverandre og snakket sammen så er jeg fortsatt glad ideg. Du er en utroolig herlig person, og jeg ser alltid opp til deg. Sånn serr jeg mener det du er en vidunderlig person, håper alle innser dette snarest! Det er lett å ta feil av en person, men bare fortsett du! Uansett sminke, operasjoner og alt det noen prøver å krenke deg for, har ingenting å si! Du er en veldig fin person på innsiden. Det er litt vanskelig å se det, men ettersom i tid tror jeg de fleste merker det. Du er ganske ærlig, og prøver å fortelle oss alltid kun sannheten! Det er det fineste ved deg! Skullle ønske jeg hadde en sånn person som deg i livet mitt! Tror søskene dine og familien din er stolt nokså av deg. Jeg ser alltid opp til deg! Gleder meg hver eneste dag for å se på snappene dine og dine blogginnlegg. ❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg