NÅ ER JEG KLAR FOR MEXICO

Ikke så fornøyd hun, da..

I dag gjorde jeg noe jeg ikke har gledet meg stort til, for å si det mildt. Jeg hater nemlig sprøyter (ironisk med tanke på at jeg tar fillers og lett legger meg under kniven haha). Hver gang jeg vet at jeg skal stikkes, kvier jeg meg i lang tid før det faktisk skal skje. Jeg fikk dratt med til reiseklinikken til slutt, der jeg fikk tatt vaksinene som er nødvendige før avreise til Mexico og Paradise Hotel. Jeg måtte heldigvis kun ta en, da de andre fortsatt sitter i fra 2015. Det ble jeg i hvert fall glad for. Nå skal jeg ikke ta en eneste blodprøve, vaksine eller sprøyte på leeeenge. Usch! Hater det virkelig.

Nå er jeg klar! Det begynner å nærme seg avreise med stormskritt. Jeg kommer fortsatt ikke over at jeg skal på Paradise Hotel igjen. Dette blir så forbanna sykt, og rart.. Haha! Vel vel.. Nå kom jeg akkurat hjem fra en liten shopping-dag i byen med Sidra. Vi kjøpte litt gaver, så i x antall butikker og koste oss sammen. Etterlengtet søster-tid med snuppa mi. Planen videre i kveld er ikke store. Vi skal snurre en julefilm og spise god middag. Jeg er fortsatt iskald etter å ha vandret rundt i gatene. I dag er det eeekstremt kaldt ute. Brrr!

24 kommentarer
    1. Hei på deg Isabel. Jeg har lenge tenkt på å legge igjen en kommentar på bloggen din. Det er et eller annet ved deg som inspirerer meg veldig. Du velger å gå din egen vei, og beviser for alle og en hver at du tør å være deg selv! Får vondt av alle de tragiske kommentarene som blir slengt mot deg.. det er absolutt ikke noe du fortjener. Følger bloggen din hver dag, og det gir meg en liten boost til å stå opp rak i ryggen og klar for dagen. Har en stund sliti med dårlig selvtillit og tanker om at man ikke er bra nok. Selv om du ser 100 ganger bedre ut enn meg, har ditt mot og pågangsvilje hjulpet meg til å gi mer faen. Takk for at du inspirerer meg og alle andre der ute! Stå på, og lykke til inne på PH! Heier på deg ❤️

    2. Det blir så gøy å se deg på ph igjen – håper bare at jeg får sett det her nede i Spania – regionsperrer og dritt vet du 😒
      Sååå enig ang stikking – det er grusomt !!!

    3. Jeg har veldig tykke fingre.Vet du om det finnes en klinikk i norge eller utlandet som fettsuger putene jeg har på fingrene.Dette er ingen spøk.har alltid hatt veldig tykke fingre.Og jeg føler det plager meg veldig.Er 37 år så ingen ungdom lenger..Har du evnt en klinikk å anbefale i utlandet?

    4. Etter all denne tiden for å få bort tittelen “Paradise-Isabel” får du den tilbake igjen, trodde du ikke ville ha den?
      Detter er ingen shade, bare nysgjerrig!

    5. Du klager på kulden samtidig som det er hull i skoene dine og de er ikke akkurat vinter-sko
      Klag på kulden når du kler deg for kulden
      Man kan se stylish ut og samtidig varm altså

    6. Ikke rart du fryser sånn som du går kledd. Skjerf, lange sko, votter og slikt er kanskje noe du blr invistere i nå når det er så kaldt

    7. Hvordan tror du det skal gå med pakkinga til Mexico? Og er det no grense for hvor mye baggasje dere kan ha med?

    8. kan du legge ut link hver dag på swipe up på snap der man kan stemme på deg til paradise? jeg tror du hadde lett fått mest stemmer hvis du hadde lagt det ut hver dag slik som carl aksel og flere gjør.mye lettere for folk å huske og gidde å gå inn å stemme. er det ikke slik at man kan stemme opptil 3 ganger hver dag? tror en av de andre sa d. vil at du skal komme inn først!

    9. Hei, jeg har vurdert nese operasjon i mange år nå men har hørt det gjør vondt, men det får bare gå for jeg må ha det, men vet du om man må betale alt selv og om du har tips til hvor? ❤️

    10. Åh så vakker du er😍 Gleder meg til å se deg på TV igjen! Stemmer på deg nesten hver dag!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg