RABATTKODE: 25% PÅ NELLY!

・reklame – alle lenker er annonselenker

Hei babes! Det er lenge siden jeg har delt en rabattkode på Nelly med dere, så derfor tenkte jeg å glede dere med en nå. Selv er jeg avhengig av gode rabattkoder i disse dager med tanke på at jeg både skal klikke hjem antrekk til julaften, julebord og nyttår. I tillegg til det er det jo ikke få julegaver som skal kjøpes inn, og da er rabattkoder på Nelly helt perfekt! Jeg har satt av store deler av kvelden til juleshopping på nett, så jeg kommer med andre ord til å benytte meg greit av tidenes beste tilbud. I dag får du nemlig alt fra 15-25% på så og si ALT på Nelly.com. Det vil si at du får mer rabatt desto mer du handler for. Shopper du for 500 kroner, får du 15% rabatt på hele kjøpet ditt. Om du derimot handler for 1000 kroner får du 20% rabatt, og for 1500 kroner eller mer får du 25% rabatt på hele kjøpet ditt. Genialt! Her er det mye penger å spare, dere. Under her har jeg laget kollasjer med mine innkjøp og favoritter.

KLIKK DEG INN HER OG SHOP I VEI!

1. KJOLE HER ⎮ 2. TWO PIECE SET HER ⎮ 3. KJOLE HER

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER (elsker denne! Så fin i virkeligheten)⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER (min all time favoritt Levis-shorts) ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER

1. HER ⎮ 2. HER (bestilt!) ⎮ 3. HER (bestilt!)⎮ 4. HER ⎮ 5. HER (denne har jeg i hvit – døds fin!) ⎮ 6. HER

______

HAPPY SHOPPING BABES! Pssst.. Tilbudet varer frem til klokken 23:59 i kveld. Be quick! 💸

20 kommentarer

Siste innlegg