DA ER KONTRAKTEN SIGNERT!

reklame – alle lenker er annonselenker

Hei fininger! Nå er det ikke lenge siden jeg kom hjem fra et møte hos Mastiff/produksjonen. Kort fortalt: i dag signerte jeg under på kontrakten til sesong 10 av Paradise Hotel. Nå er siste detalj spikret, og avreise nærmer seg med stormskritt. Jeg stresser faktisk ihjel med å få gjort alt jeg må og vil før den tid. Det var i hvert fall veldig hyggelig å stikke innom dem igjen! Etter møtet dro jeg rett til Brun og Blid der jeg tok meg en miniferie til Bali på 52 minutter. Hehe! Jeg føler meg svært lite fresh når jeg ikke er brun. Nå blir jo ikke jeg super duper bleik heller da, men istedenfor blir jeg grå i hudtonen på vinteren. Det er lite lekkert. Det er egentlig den største grunnen til hvorfor jeg tar sol inn i mellom på vinterstid. Jeg vil jo forøvrig få en fin glød og en dyp brunfarge innfor Mexico også, da. Jeg tror ikke jeg kjenner et eneste menneske som ikke er finere når de er litt tan.

En annen ting! I dag har Nelly 30% rabatt på ALLE festkjoler, så dersom du ikke har julekjolen eller nyttårskjolen i boks anbefaler jeg deg å ta en titt innom der i løpet av dagen i dag. Rabatten varer nemlig kun frem til klokken 23:59 i natt, så her gjelder det å være kjapp. Jeg har lagt ved mine favoritter:

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL TILBUDET

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER

39 kommentarer
    1. Skal du slanke deg litt mere og eller før du reiser til Bali? Utsultet barnekroppen med silikon i ræva din som
      Ser ut som to pads og silikon i brystene dine som er deformerte. Hva men munnen din ser skeiv ut også. Har du ikke tenkt å legge på deg snart?? Det er ikke normalt å veie 40 kilo nå om dagen, men det skjønner ikke tomhodet ditt!!

    2. Kropp er ikke alt Isabel, finnes ting som er 1000 ganger viktigere enn utseende, noe jeg aldri tror du kommer til å forstå.. dessverre..

    3. Si at du tuller nå, piease. Nesten en hel time med solarium på en dag???
      G.A.L.S.K.A.P! Du BER jo om å få kreft. Hjelpes!

    4. Vet du hva stråling er for noe? lurt med litt basic kunnskap. Du utsetter deg så masse for stråling lol. Tror du at solarium bare er en slags føner med varme uten så varm luft eller no?

    5. Merker jeg ble litt lei meg når jeg hørte at å veie 40 kilo nå om dagen ikke er normalt. Jeg veier 46 kg så ca de du veier noe jeg faktisk er stolt av. Så skulle bare si at den kommentaren faktisk såra meg! 🙂

    6. Håper for din egen del at du i det minste bruker solkrem med høy faktor etter en så lang soltime 🙂 solarium strålene er sterkere enn sola på himmelen.

    7. Humoristisk med alle dere som irriterer dere over dette komplett enkle mennesket, totalt blottlagt for noen substans. Dropp å lese bloggen hennes davel, er stort sett ensomme drømmere som uansett leser dette meningsløse overfladiske fjaset.

    8. Du minner meg skikkelig om Kourtney Kardashian på disse bildene, så fin 🙂 Men må si meg enig i at de løsvippene er harry, jeg vet du ikke har spurt om vår mening, men tror du ville vært penere om du har var hakket mer naturlig 🙂

    9. Uff trist at du henger deg sååå opp i pærra. Tenk om du blir sendt hjem. Med engang? Ikke det jeg vil det men blir utrolig kleint så mye du styrer om det.

    10. Jeg leser bloggen din ofte og har egentlig likt deg en stund. Men det innlegget her likte jeg svært dårlig. Du får det til å virke som det er stygt å være bleik sånn generelt.. Hilsen bleik ginger

    11. Unge jenter skal ikke ta sol, og mange av dine lesere er unge jenter som ser opp til deg. Det kan du vel holde for deg selv, du vet du påvirker!

    12. Lol du er like utsatt for å få kreft om du soler deg i sola ute som å ta solarium. gi dere a. Er ikke værre enn å bare ikke lese bloggen om dere er så hårsåre for alt

    13. Hvorfor har du fylt på leppene igjen… nå har det virkelig blitt en sykdom, noe som er så trist, for du hører jo åpenbart ikke på oss når vi sier at du SÅ SÅ MYE BEDRE UUUUT uten de jævla fillersene. Kom over en video du la ut på snap, og jammen har det “nebbet” kommet tilbake igjen.. fysj

    14. Jeg skjønner ikke hvorfor folk trenger å være så frekke. Isabel må jo få lov til å gjøre det hun vil uten at folk trenger å si negative ting til henne. Det er jo hennes liv jeez. Fake boobs fake ass so what? Blir irritert over all disse negative kommentarer ass. Jeg møtte Isabel på findings engang og syns hun var absolutt kjempe pen så stå på og Isabel jeg digger deg 😀

    15. Hei, Isabel.
      Må bare si at jeg syns du er utrolig dårlig til å svare på snapchat når vi spør om noe i chat.

    16. Solarium er ikke bra og det vet mange, allikevell er det mange som ikke gjør. Å nevne at du tar sol synes jeg er innafor. Å dedikere et innlegg til å ta sol begynner å nerme seg kanten, men å avslutte med å si at ingen (du kjenner, som blir det samme som å si ingen ) er finere bleke er jeg ganske sikker på at du akkurat sendte minst 40 om ikke mange fler i kjelleren, som nå er på vei til solarium for å grille seg! Kanskje da også syke.
      Fra ei som aldri har fått farge, som en gang syntes det var forferdelig for alle snakket om hvor fint det var å være brun, men nå har innsett at jeg foretrekker den lyse huden. Tar meg aldri lenger tar meg tid til å ligge strek ut hverken på stranda eller i en maskin, og fytti så mye gøyere det er å være i Syden og faktisk oppleve noe istedenfor å betale tusenvis for å ligge flatt i en uke😁

    17. Herregud, blir helt oppgitt av de kommentarene over. Hva er det som gjør at folk er så slemme mot hverandre? Det er kun sjalusi det står på. Hva om alle skulle ha rakket ned på hverandre for hver enkel ting, hvilket samfunn hadde det vært? Blir lei meg av dere orker å bruke energien deres på å komme med slike kommentarer. La hun få gjøre akkurat det hun vil, det er hun som bestemmer over seg selv, ikke dere. Stå på Isabell, jeg heier på deg. Synes du er et bra menneske med gode verdier.

    18. Lykke til på Paradise. Synes selv det er morro å se på. Og ikke får å være stygg, men husker enda fallet ditt når du dunket hodet og det var hysterisk morsomt 🤣 Håper ikke du får et sånt fall igjen 😄✌🏼 Blir morro å følge med på sesongen som kommer ☺️

    19. Kommentarer om hverandre om hvor utseendefiksert du er og om alt du trenger å fikse med utseendet ditt…hva faan feiler det folk? Det er to typer mennesker som skriver sånt; sjalue mennesker og de som har det helt jævlig med seg selv. God bedring til dere alle sammen, håper dere finner noe bedre å bruke livet på etterhvert 🙂 håper du gir en lang Faan i disse idiotiske kommentarene, du er og har alltid vært helt nydelig med en fantastisk utstråling! Med ett herlig smil og smittsom latter 🙂 stå på Isabel <3

    20. TIL ALLE SOM GÅR INN PÅ KOMMENTARFELTET FOR Å KLAGE: skjerp dere, ynkelige tragiske nettroll. Isabel blogger om utseende, sminke, penger, outfits, klær og livsstil. Dersom du anser dette som totalt uinteressant, SÅ STIKK! JEG ER 17 ÅR OG HAR ALDRI HATT NOEN PROBLEMER MED Å SE PÅ NORSKE BLOGGER SOM DENNE OG HAR HELLER ALDRI TATT SKADE AV DET. Dersom du er ung og sliter med SELVFIKSERING, så må du enten godta det eller gjøre noe med det. Isabel fikset på seg i stedet for å gå rundt og føle seg ja, kanskje uvel med seg selv. OG I FORHOLD TIL SOLARIUM: nei, for den gjennomsnittlige nordmann er kanskje ikke en time i solarium ideelt, men Isabel er ikke fra norge, men solfylte midtøsten OG HUN HAR HELT ANDRE PIGMENTER ENN AUD FRA LOFOTEN. Vi vet at mennesker med dypere hudtoner er mer beskyttet for uvstråler og mange afrikanere blir ikke solbrente en gang. Jeg har selv solt meg i solarium helt siden jeg gikk i 10’ende klasse, men i moderate mengder. Selv blir jeg aldri solbrent, og har brukt å ligge i 30-40 min uten å merke dette på huden. Solarium er sterkere enn vanlig sol, men ikke farligere i moderate mengder. EN GYLLENBRUN HUDTONE ER MYE FINERE ENN Å VÆRE BLEIK, SYNES JEG OGSÅ! HILSEN EI 17 ÅR GAMMEL JENTE SOM VET MYE OM DET MESTE. Stå på Isabel, digger deg, stilen og utseende ditt <3 You look like a million dollar baby ;*

    21. Av og til lurer jeg på hvorfor folk gidder å bruke tiden sin på å hate på deg. Syns du burde være fornøyd med deg selv for du ser veldig bra ut.

    22. Du er helt fantastisk!! Stå på❤️ Hate kommentarer kommer av de som er sjalu! Husk: de bruker faktisk tiden sin på å lese bloggen din ¿også skrive stygge ting etterpå¿ De er fans😉 jeg digger deg🔥

    23. Deilig med litt sol:)
      Jobbet litt med solarium før, og vil bare informere om at det nå er 18 års grense for å ta sol i Norge, og man må bekrefte alderen sin før man får lov til å starte soltimen sin. Det er også kun anbefalt å starte med 5-10 min sol ved de første besøkene, men aldri mer enn 20 min av gangen. Når hunden bli rosa, rød blir ditt DNA skadet, og jo oftere dette skjer, så klarer ikke kroppen å reparere seg selv, ergo DNA blir mutert og kreftceller kan oppstår. Man burde vente 48 timer etter en behandling før man tar en ny time, siden effekten av solen ofte kommer i timene etter behandling. Alle ansatte som jobber med solarium er nå også påbudt å ha bestått en eksamen om strålevern og helse, slik at man kan snakke om dette med kunder som evt, skal ta sol. Å ta sol trenger ikke å være farlig for helse så lenge man er klar over hudtype man har, hvor lenge og hvor ofte. I solarium blir ikke nye pigmenter laget, men bare bruning av pigmenter som man alt har. Bruk briller 🙂 Litt nerde info om saken!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg