DEN TOTALE SUMMEN PÅ ÅRETS JULEGAVER

reklame ⎮ lenkene er annonselenker

PJUH! Fredag og helg – endelig. Jeg har faktisk hatt en ganske travel uke, jeg er tross alt mamma for Sidra nå for tiden. Mamma er som sagt på ferie så jeg har kokkelert, vært med på skole-møter, handlet mat, planlagt alle ukedagene og passet på en syk liten frøken Sidra. Det er derfor bloggen har vært litt på halv tolv disse siste dagene. Jeg har måttet ta vare på henne samt gjøre alt jeg har fått ansvaret for. Herregud, det er ikke bare bare å være mamma og styre et helt hjem. Tro meg, det blir lenge til jeg får barn haha. Jeg er driiit sliten! Foruten om alle disse tingene, har jeg flydd frem og tilbake over hele byen i dag. Jeg manglet noen få julegaver, men nå er absolutt ALT i boks. Jeg er så lettet!! Jeg mangler ikke en eneste gave. Det er jeg ekstremt glad for, for nå er jeg søren meg blakk. Årets julehandel har ikke vært billig, for å si det mildt. Jeg har hatt et budsjett på 30.000 kroner til julegaver, og det budsjettet har jeg sprengt. Ikke en gang den svimlende summen klarte jeg å forholde meg til. Så klart ble det enda dyrere, men jeg synes i grunn at det er helt okei. Så lenge det er til de menneskene jeg verdsetter enormt høyt og som jeg synes fortjener hver minste krone, blir jeg bare glad av tanken på de flotte gavene jeg har kjøpt til hver og en av dem. Jo bedre det går for meg økonomisk, jo mer vil jeg gi til mine nære og kjære. Jeg føler meg vanvittig heldig som har mulighet til det, det må jeg virkelig si. ❥

TOPP HER ⎮ BELTE GUCCI ⎮ BUKSER HER (verdens deiligste jeans!!)

Nå er det snart tid for en koselig julefilm med varm sjokolade og boller før jeg tar kvelden. Det er jo tross alt helg, så den skal vi så klart velkomme med åpne armer. Filmen vi skal se heter forresten «Fred Claus». Har hørt mye bra om den, så tenkte å tipse dere om den også. Julefilmer er sååå kos! Til slutt vil jeg ønske dere alle sammen en nydelig helg. Jeg elsker dere! ❤️

65 kommentarer
    1. Altså hvem faen bryr seg om den totale summen på julegavene? Du tenker bare penger, penger og atter penger

    2. Mange misliker deg, og ja haha skjønner det pga den attituden din, men jeg digger deg faktisk!! Og du er nydelig, og herregud håret ditt er en drøm. Vet du har fått mange kommentarer på puppene dine og hvordan de ser ut, fuck det, så lenge du er fornøyd er det viktigst. Du ser amazing ut ❤️ Leser egentlig ikke så mange blogger, men de siste dagene har du blitt en jeg sjekker hver dag!

    3. Veldig fint at du tar vare på dine kjære❤️! Men så stopper det for meg. Hvorfor i alle dager skryte over hvor mye du bruker på julegaver? (Uinteressant) Det er de nære ting som teller kjære du…Flott at du tar vare på din lillesøster , men er du klar over hvilket lys du setter din mor i med disse uttalelsene? Og, ja du er sikkert sliten, bildene vitner om det.. Men, du er ei fin dame Isabel, men få for all del beina på jorda. Dette innlegget var «to much information» og noe som burde vært holdt privat…

    4. Utrolig fint av deg å være så generøs ❤️ Har selv levd på laaaaavbudsjett for å bruke pengene mine på de jeg er glad i , selv om måneden for meg selv har vært «hard». Bloggen din er super og du er helt nydelig

    5. Morsomt dere som tror Bella skriver dette for å skryte, hun skriver det heller for å provosere, og dere hisser dere opp hver gang:p hvis hun skulle skrytt så hadde hun vel heller fortalt om alt hun gir til veldedighet Osv, noe hun ikke gjør, fordi hun nettopp ikke skryter. Hun kunne skrytt av hvor god hun er, men velger å heller provosere og lage liv her i diskusjonen:) så kanskje dere skal tenke mer på deres eget liv enn å klikke på Bella😅

    6. Har ikke vært borti et menneske som er så opptatt av penger som du er. Om du skal måle alt opp i penger så kommer du til å bli singel for resten av ditt liv. Du har ikke nevnt et ord om hva summen blei bare det du hadde budsjett på 30000. Hvorfor må du hele tiden snakke om penger? Synes det er helt på trynet at du gjør det og i hvertfall i disse juletider. Trur du alle lesene dine har masse penger? Noen får sikkert ikke sll verdens julegaver og her snakker du om hvor mye du har brukt på det. Synes ikke det er rart at du får mue dritt slenging på kommentarfeltene dine på innleggene dine.

    7. Så fint gjort❤️ Det tenker eg må vær en god følelse å kunne gi litt ekstra til dem du er glad i! Hadde gjort akkuratt det samme selv hadde eg tjent så mye som deg😄

    8. Kan du lage et innlegg etter jul med hva du ga mammaen din og søsknene dine i gave??? Hva skjedde forresten med den London turen? Dro dere på den? Elsker bloggen din 🙂

    9. Nå er finalistene til Vixen delt, så du ikke var nominert 🙁
      Hadde håpet på å se deg i en av kategoriene! Synes du det var kjedelig nå som du endelig hadde håpet på en nominasjon?

    10. Vet dere om hun gir til veldedighet? Gjør dere det? Svar meg! Kjære Isabell, hvis du vil gi litt til dyrene kan du Vippse NOAH. Jeg tjener rundt en mill i året, og i år blir det mindre på mann, barn og øvrig familie pga dyrene kommer først her. De fleste av oss har det vi trenger.

    11. hahaha selvfølgelig ble hun ikke nominert til vixen. i blogg norge er isabel en spøk, alle bloggerne synes det. har aldri hørt en blogger som har satt hun i forsvar akkurat.

    12. Har ingenting i mot deg, jeg synes du er kjempe flott som person med godt hjerte. Men det er SÅ mange som ikke har råd til en eneste julegave , dem som får gave av deg er heldig. Men for meg så handler ikke julegave om penger, men tanken bak 🙂 god jul!

    13. Betyr det at jeg som fattig ikke bryr meg om familien min fordi jeg ikke har 30 000+ kr å bruke? Du kan sikkert gi dem kjærlighet, uten å kjøpe den.

    14. Hei.
      Dette er ikke ment som kritikk, men må bare få det ut.
      Flott du vil unne deg og dine ting. Fortsett med det..
      Men, hvorfor så fokusert på penger?
      En liten personlig hjemmelagd gave, kan være så mye mere verdt enn det du får kjøpt i butikk.
      Bare en liten tanke.
      Ønsker deg og dine en god jul 🎅
      Hilsen L.

    15. Så flink du er da, som passer på ei syk lillesøster- hun lider nok ingen nød tenker jeg 😍❤❤
      30.000 😲 ja ja – why not. Du er snull med familien din du Bella ❤

    16. Ha en fin dag Isabell❤️ Håper du fortsatt klarer å stå på med bloggen selv om du har noen vansklige & harde tider 🙂

    17. Vil ikke påstå at de fleste bloggere synes Isabel er en spøk. Og om så det synes det uten å i det hele tatt kjenne hun så sier det vel mer om dem.
      MEN! Aurora Gude som skal vere med i sesong 10, sammen med Isabel og alle de andre, har skrevet hva hun mener om hver enkelt deltaker. Synes det hun skrev om Isabel var veldig fint.

    18. Kunne du lagd et innlegg om håret ditt, hårrutinen din osv? Synes du har så sykt fint hår😍 Og god jul og godt nyttår! Og gleder meg til å se deg på PH igjen:)

    19. Du er et nydelig menneske Isabel! både utpå å inni. Vær stolt av deg selv å alt du har fått til! Det er ihvertfall jeg over deg 🙂

    20. Trist å se at du er så opptatt av penger og fremmer dette, det blir så feil i disse juletider. Det er så mange barn og andre som ikke får en eneste julegave,så feil fokus ,bare trist 😭

    21. Du er helt ekstremt opptatt av penger, Isabel. Man trenger faktisk ikke å gi familien sin gaver til 10k eller noe i den duren, for å vise at man setter pris på dem og er glad i dem. Synes det blir litt vel mye clickbait og tull på deg for tiden

    22. Dere er jo helt syke i hodet dette er faktisk hennes blogg ikke trykk inn på her da viss alt er så forferdelig å lese. Hadde eg jobba hard å tjent masse meg så hadde eg pokker meg vært stolt og snakka om det selv. Det er helt naturlig syns ialefall eg, så syns alle dokke som kritiserte kan holde kjeft.

    23. Kan du plis gi litt penger til dyrebskyttelsen? Elsker dyr og jeg gjør det allerede ønsker at flere gjør det ❤ redd dyrene❤❤❤❤❤

    24. Enig med den ene anonyme som viser til at faktisk ikke alle har noe stygt å sinom Isabel. Aurora Gude skrev jo bare fine ting, sånn som kommentaren over her sier. Tror at folk lar seg provosere, og at det er nettopp dette Isabel vil 😀 folk er dumme

    25. Har lest bloggen din ein Stund nå ! Men alt bloggen din går ut på e penger å rett å slett bare fame ! Rett å slett bare pengesnakk ! Sjønne kj at penger kan jørr deg så lykkelig ! Å alt detta me julegaver ! Summen har ingenting me det men tanken så telles ! Hadde du lest alt du la om sjøl ! Så hadde du sitt Det sjøl ! Latterligt ! Men men !

    26. Jeg synes det er ironisk at alle dere som slenger dritt, ville svart at dere er helt imot mobbing dersom dere fikk et spørsmål om hva dere synes om det. Tenk deg om, drive å trykke et annet menneske ned fordi du finner en anledning, og da tenker jeg spesielt på dette med spydige kommentarer rundt Vixen akkurat denne gangen. Tenk deg om før du kommenterer, for du vil mest sannsynlig komme opp i en situasjon der man diskuterer hetsende kommentarer eller mobbing på nett. Håper du da kjenner på skammen inni deg når du da lyger om at du aldri har skrevet noe stygt anonymt til et menneske du ikke kjenner. Dette er et av Norges største samfunnsproblem, og det er skremmende at vi har det så godt at vi må skape en arena slik drittoppførsel.
      Denne kommentaren forsvinner sikkert bare i mengden, men håper jeg treffer hvertfall én som revurderer valget før du trykker «send kommentar». Vil du vikelig være en mobber, selv om det «anonymt»? Synes du er sterk Isabel, du har mange som vil forsvare deg. Husk på det på tøffe dager. Stor klem!

    27. Før du svarer dine følgerne, ja det gjør jeg😃 jeg bruker både tid og penger på veldedighet👌🏻

    28. Har ikke noe imot at du bruker penger på julegaver, enten det er snakk om 10 tusen eller 100 tusen. Men ser ikke helt poenget med å skrive et innlegg og fortelle verden det? Liksom, Bruh – hvem skal ha glede av å lese om det? Du har jo ikke engang skrevet hva du kjøpte, så man får liksom ingenting ut av innlegget annet enn irritasjon. Men det er kanskje det du ønsker. Isåfall, er det ikke slitsomt å pådra seg masse “haters”? Tar det ikke masse energi fra deg å vite at masse folk der ute misliker deg?

    29. Synes det er veldig søtt når enkelte av dere stadig nevner at hun har jobbet hardt for pengene sine 🙈😂

    30. Ærlig talt folkens, Isabel tjener sine egne penger. Da er det helt opp til henne om hun vil gi alt til veldedighet eller familien. Samme Hva hun gjør har jo ikke det noe å si for dere som skriver hat? Jeg blir oppriktig stresset av at det er så mange som bryr seg om at Du kjøpte julegaver til 43000kr det er jo opp til deg, og julegaver er en fin ting. Vi har små barn som må flykte fra krig og ikke får i seg nok mat, så er det at Isabel kjøpte dyre julegaver som er ett problem! Ta dere sammen. Isabel er en bra jente

    31. Du velger vel helt selv hvor mye du vil bruke på julegaver 🙂 og hva som er så «skrytete» med dette innlegget skjønner ikke jeg…. er så lei av at folk skal snakke om at du er et dårlig forbilde….Det er din kropp og du velger selv hva du vil gjøre med den…. det jeg synes er helt sjukt er at de samme menneske som sier at du gir unge jenter dårlig selvbilde sier de styggeste ordene til deg! Du fortjener virkelig ikke alt det hatet altså!! Du er et menneske som alle andre, og til dere anonyme hatere: hadde dere likt å bli kalt alt det dere kaller Isabel??
      Stå på videre Isabel! Du er fin slik som du er, utvendig og innvendig!

    32. Til dere så hater: vet dere hvor dumme dere høres ut? Dette er en blogg om livet til Isabel. Hun skriver om sine avgjørelser, hennes hverdag og det hun liker og det burde jo alle her være klar over? Dere kommer inn på denne bloggen og hater på det hun skriver om. Har sett så utrolig mye hate på at hun skriver innlegg som feks at hun har shoppet og hvor høyt beløpet ble eller at hun skal dra på tur, men bloggen hennes handler jo om hennes liv. Om dere ikke liker å lese om det, så hvorfor trykke dere inn hit da? Btw så tjener hun mere peng når dere som hater kommer inn hit bare for å skrive hate;)

    33. Hvorfor er folk så fokusert på at hu snakker om penger og at det er feil? Altså hadde alle dere hatt like god råd som hu, hadde dere overhode IKKE oppført dere slik ovenfor Isabelle. Folkens, hold kjeft. Jula handler ikke om penger, men om å være hyggelige mot hverandre. Dermed sagt vedder jeg på at de fleste av dere som klager ønsker seg den dyreste gjenstanden man finner i landet, og blir misfornøyde om den ikke ligger under treet. Plis a! Ha litt folkeskikk

    34. Trodde vi skulle prøve å unngå alt fokuset på penger i julen. Tenk på alle som sliter. Det er trist. Også prøver du å flashe, noe folk setter lite pris på. Personlig har jeg ikke brydd meg om pengeinnleggene dine – frem til nå. Det er utrolig synd å se ditt behov for å «vise deg frem» for å få aksept. Må samtidig få sagt at jeg egentlig ikke syns 30 000,- er så mye å bruke i julen, for en som liksom skal tjene så godt som du.
      Hilsen en som er i din aldersgruppe, med en normal årslønn i Norge – og har brukt like mye som deg. Derav – du er dessverre ikke spesiell.
      Ellers syns jeg du er en søt jente, og en flott søster for dine søsken.

    35. Det var jo ikke mye i det hele tatt! Kommer så klart an på hva med sammenligner med, men for noen som tjener relativt bra, er ikke dette en så utrolig syk sum. Ser for meg at det er ca samme sum som vi bruker

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg